50. BÖLÜM

92 6 0
                                    


"Aamir geldiler."

Salman'ın haber vermesiyle kapıya doğru döndü Aamir. Shahrukh aralarında yoktu çünkü 1 haftalık yurt dışına gitmişti. Ali bey ve Erkan bey kapıdan içeri girdiler. Arkalarında da Eflin, Kağan ve Arda gelmişti. Eflin ve Kağan kol kolaydılar. Eflin çok...çok güzel olmuştu. Salonun ortasına geldiklerinde Ali bey ve Erkan bey selam verdiler. O sırada Eflin'in gözü Tuğba'ya takıldı. Tuğba Aamir'in üniversiteden arkadaşıydı.

Eflin Kağan'dan ayrılıp Tuğba'nın yanına gitti.Tuğba direk sarıldı ona.

"Senin ne işin var burada?"

"Asıl senin ne işin var?"

"Senin haberin yok mu? Babamlar Khan İnşaat'la anlaşma imzaladı."

"Bende Aamir'e destek olmak için geldim. Üniversite'den arkadaşım da."

Tuğba Eflin'in çocukluk arkadaşıydı. Liseye kadar aynı okulda okumuşlardı ama üniversitede yolları ayrılmıştı. O yüzden onu burada gördüğüne çok şaşırmıştı. Hiç değişmemişti. O sırada tüm salonda bir sessizlik oldu. Salonun kapısından iki adam girdi. Galiba Salman ve Aamir'in babalarıydı. Eflin'in babasının yanına gidip tokalaştılar ve bir şeyler söylediler. Gülüştüklerini gördü. Arkasını döndüğümnde Aamir'in onu izlediğini gördü. Eflin'in baktığını görünce direk gözlerini kaçırdı. Yakalanmıştı.

................................................................................

Gecenin sonunda otele gelmişlerdi. Çok yorulduğu için üstünü değiştirip yatağına yattı Eflin. Direk uykuya dalmıştı.

Sabah uyandığında oda kapkaranlıktı. Saate baktığında dokuz olduğunu gördü. Ayaklarını sarkıtarak yataktan kalktı ve üstünü değiştirip kahvaltıya indi. Babası ve diğerleri çoktan inmişlerdi.

"Günaydın."

"Günaydın kızım."

Masaya dikkatli baktığında Tuğba da vardı.

"Ali amca ben diyorum ki Eflin'le biraz gezelim. Ne dersiniz?"

"Çok iyi olur. Biz de şirkete gidecektik detayları konuşmak için. Eflin'i de götürmek isterdim ama orada sıkılır."

"Ama-"

"Eflin itiraz kabul etmiyorum bugün geziyoruz.

"Peki tamam."

..................................................................

AKŞAM

Shahrukh bu sabah dönmüştü. Şimdi de kafa dağıtmaya gidiyordu. Shahrukh'un kafa dağıtma stili şu şekildeydi: Her gün sokak dansları yapılıyordu. Shahrukh sokak danslarını çok sevdiği için kafa dağıtmaya sürekli oraya gider. Güzel dans eden birini bulduğunda da onunla gecenin sonuna kadar dans ederdi. Güzel yada çirkin olması onun için önemli değildi. Sadece kafa dağıtmaya bakardı. Her zamanki yerimize gelmişlerdi Aamir ile..

"Dikkat et. Güzel bir kız bulursan Kajol duymasın."

"Merak etme." Deyip göz kırptı.

Tuğba ile sokak danslarının yapıldığı yere gelmişti Eflin. 

Biraz önce Shahrukh'la mı karşılaşmıştı yoksa ona mı öyle gelmişti.

"Kajol duymasın kısaknır." Deyip gülümsedi Eflin. Şaşırmış bir halde ona bakıyordu Shahrukh. Tam arkasını dönüp gidecekken Eflin'i bileğinden tutup kendine çevirdi.

"Sen...Kajol'u nereden tanıyorsun? Daha doğrusu bizi nereden tanıyorsun?"

Sanırım her şeyi anlatmanın vakti geldi.

..................................................

"Ne yani. Sen şimdi komadayken rüya gördün. Biz vardık. Hepimizi tanıyorsun şimdi. Öyle mi?

"Evet."

"İnanmıyorum. Kimin adamısın sen?"

"Yemin ederim doğruyu söylüyorum."

Kolunu sıkmaya başladı.

"Kimin adamısın dedim."

"Haklısın. Ben olsam ben de inanmazdım."

Arkasını dönüp gitmeye başladı.

"Shahid,Asin, Alia, Kajol, Salman, Aamir, Farah, Deepika, Saif...Hepinizi çok iyi tanıyorum. Deepika Saif'in kardeşi, Asin Alia'nın kuzeni, Farah Aamir'e aşık...daha sayayım mı?"

Eflin bunları söylerken duraksadı. Lafını bitirdikten sonra ona döndü ve gülümsedi.

"Demek rüyanda Aamir ile evliydin."

Başını 'evet' anlamında salladı.

"Bence Aamir sana aşık olacak." Deyip gülümsedi.

SABAH

Shahrukh ofise daha yeni girmişti.

"Selam."

"Selam. Dün süper geçti."

"Dün seni izledim. Onun kim olduğunu bilmiyorsun değil mi?" dedi Aamir.

"Hayır. Kim ki?"

"Anlaşma yaptığımız şirket sahibinin kızı. Ondan uzak dur?"

Sorduğu soruyla Aamir'in kalbi çok hızlı atmaya başlamıştı.

"Yoksa sen bu kızdan hoşlanıyor musun?"




KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin