2 hafta sonra
Bugün büyük gün.Dans yarışması için herkes spor salonuna toplandı.Bu kadar kız var mıydı onların okulunda ya? Aamir'de gelmişti. Eflin'i görünce biraz şaşırdı. Sonra da gülümsedi. Jüri yerine oturdu.
"Evet kızlar.Büyük gün geldi. Bildiğiniz gibi kazanan Aamir Khan'la dans yarışmalarına gidecek. Hazır mıyız?"
Tüm salon hep bir ağızdan 'evet' diye bağırdı. Hazır olmasalar burada olmazlardı zaten değil mi?Soruya bak.
"Peki o zaman başlıyoruz.Dans edecek kızlarımızı kulise alalım."
Dans edecek kızlarla birlikte kulise girdi. Ariana da aralarındaydı. Eflin'i görünce ters bir bakış atıp gitti. O okuldan atılmamış mıydı?
"İlk olarak 1. sınıflarla başlamak istiyorum. Lucy Feranda."
Lucy denen kız yavaş yavaş sahneye geldi ve dans etmeye başladı. Dansını bitirdiğinde tüm salon ıslıklarla onu alkışladılar.Kızın dansı baya iyiydi ama.1. Sınıflar bittiğinde sıra onlara gelmişti.
"Ariana Herger."
Ariana derin bir nefes alıp sahneye geçti.Ariana sahneye çıkınca Aamir onun katılmasına şaşırır gibiydi. Ariana dansa başladı. Dansın ortasında kıyafeti yırtıldı ve yere düştü.Tüm sahne gülüyordu. Ağlayarak içeri koştu. Ariana' ya acımaya başlamıştı.
"Eflin Vural."
Adını duymasıyla içini bir heyecan basmıştı. Daha önce de dans etmişti ama bu kadar insanın önünde ilk defa dans ediyordu.Sahneye çıktı. Sahneye çıkmasıyla Aamir de ayağa kalkıp yanına geldi.
"Senin dans etmene izin vermiyorum. Eminim ki berbattır. Rezil olursun."
Duyduğu şeylerle şok olmuştu. Tüm salon onları izliyordu.
"Nereden biliyorsun? Daha önce izledin mi?"
"İzlemedim ama eminim ki berbattır. Diğerlerininki gibi."
"İzle ve gör."
Oradaki korumalara sandalyeyi işaret etti.Korumalar sandalyeyi Aamir'in arkasına koydular. Aamir arkasını dönüp oturdu.
"Başla bakalım."
Eflin gülümseyip geri geri gitti. Aamir'in gözleri onun üstünden ayrılmıyordu.
Dansını bitirdiğinde doğrulup Aamir'e baktı. Hala gözleri ondaydı.
"Nasılmış?"
Gülümseyip ayağa kalktı ve arkasını döndü.
"Artık seçme yapmamıza gerek kalmadı. Dansçıyı bulduk."
****************************************
Eve geldiğinde herkes ona 'noldu' der gibi bakıyordu.Gülümsedi.
"Seçildim."
Herkes onu tebrik ettikten sonra odasına çıktı. Direk yatağına geçip laptopunu aldı. Arkadaşlarından birsürü mesaj gelmişi. Özellikle de Tuğba'dan.
"Nerdesin kızım birden ortadan kayboldun?"
"Eflin orda mısın?"
"Yaşadığından şüphelenmeye başladım."
"Polise haber vermeli miyim?"
Gülümseyip cevap yazdı.
"Merak etme iyiyim. Hindistandayım. Çok iyiyim merak etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...