64. BÖLÜM

55 4 0
                                    


1 hafta sonra 

Tuğba herkesi aceleyle evine çağırmıştı. Önemli bir şey söyleyecekmiş. Ne olduğunu sorduğunda Eflin evde herkese açıklayacağını söylemişti. 

"Tuğba? Ne açıklayacaksın?"

"Herkesin gelmesini bekliyorum."

Önce Aamir'ler gelmişti. Herkes yavaş yavaş gelmeye başlamıştı. Herkes geldikten sonra Tuğba şaşırtan o kelimeyi söyledi.

"Ben Hrithik ile evlenmeye karar verdim."

"NE?"

Hepsi aynı anda aynı cümleyi söylemişti.

"Kararım kesin. Kimse beni döndürmeye çalışmasın."

"Tuğba sen bu adamın bana neler yaptığını biliyorsun. Hala bu adamla olabilecek misin? Sana da aynılarını yapacak. O adam tam bir psikopat."

"Eflin. Sana neler yaptığını çok yakından biliyorum. Ama değişti."

Eflin'in rüyasındaki gibi olmaya başlamıştı.

"Ben gidiyorum. Bu konuşmalara daha fazla dayanamayacağım." deyip ayağa kalktı Eflin. Herkes ayağa kalkmıştı. Tam kapının önüne gelmişti ki merdivenlerden bir ses duydu Eflin.

"Nikah şahidimiz Eflin ve Aamir olursa çok seviniriz."

...........................................................................................................

Bugün Tuğba'nın kına gecesi vardı. Herkes çok mutluydu. Özellikle de Tuğba'nın annesi Nermin abla.

"Eflin hadi kalksana en yakın arkadaşın evleniyor burada oturacak mısın öyle?"

"Yok Nermin Teyze ben kalkmasam daha iyi."

"İyi sen bilirsin." deyip oynayarak gitti.

"Eflin?"

Direk Shahrukh'a döndü.

"Nasıl vazgeçirmeyi düşünüyorsun?"

"Bilmiyorum. Baksana herkes çok mutlu."

"Eflin biraz konuşabilir miyiz?"

Kafasını sallayıp Tuğba ile arka tarafa gitti.

"Eflin. Ben Hrithik ile zorla evlendiriliyorum."

"NE? Neden daha önce söylemedin?"

"Annem zorladı. Yapmak zorundaydım.Ben...Kağan'ı seviyorum."

O sırada dışarıdan cam kırılma sesi geldi. Kağan gelmişti.

"TUĞBA KOŞ."

O sırada Hrithik kapıdan göründü.

O sırada Hrithik kapıdan göründü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tuğba hiçbir yere gidemezsin."

Tuğba son kez arkasına bakıp Kağan'ın yanına gitti. O anda kayboldular. Hrithik de sinirle dışarıya çıktı.

"Şimdi ne olacak?"

KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin