1 HAFTA SONRA
1 haftadır Aamir kendine gelememişti. Eflin onu bırakıp gitmişti. Onu çok özlemişti.
"Aamir. Kendine gel artık."
"Gelemem. Kajol böyle olsaydı kendine gelebilir miydin?"
Shahrukh 'hayır' anlamında kafasını salladı. O sırada çocuklar ağlamaya başladı. Ayağa kalkıp odalarına gitti Aamir. Anjali yanlarındaydı.
"Anjali bizi biraz yalnız bırakabilir misin?"
Anjali direk dışarıya çıktı. Çocukların yanına gitti. Aamir'i görünce güldüler. Suni aynı annesine benziyordu. Suni'yi kucağıma aldı.
"Anne bizi bırakıp gitti. Ne yapacağız şimdi?"
Yüzündeki ıslaklıkla kendine geldi Aamir. Ne ara ağladığını fark etmemişti. Suni'yi yerine bırakıp aşağı indi. Arabasının anahtarını aldı.
"Aamir nereye?"
Kapıyı hızlıca kapatıp arabaya bindi. Eflin'in mezarına geldi ve yanına çöktü.
"Neden bıraktın beni? Hani ayrılmayacaktık? Hani hep beraber olacaktık?"
Omzuna birinin dokunmasıyla arkaya döndü. Salman ve Shahrukh gelmişti. Salman yanına çöktü ve sarıldı. Hıçkırarak ağlamaya başladı.
Aamir ilk zamanlarına dönmüştü. Eflin'in gitmesi hiç iyi olmamıştı. Hem de hiç.
"Aamir'in durumu hiç iyi değil." dedi Salman
"Ne yapacağız bilmiyorum." Dedi Shahrukh.
"Bırakın acısını yaşasın. Bir süre sonra kendine gelecektir." Dedi Ranbir.
"Burada Aamir'den bahsediyoruz. 8 yıl boyunca sadece bizimle konuşan adamdan, hiç dışarı çıkmayan adamdan bahsediyoruz. Eflin'in gelmesiyle düzelmişti. Şimdi tekrar kötü oldu."
O sırada telefonu çaldı Salman'ın.
"Alo?"
"Salman."
Arayan Rani'ydi.
"Rani?"
"Evet benim. Gelip beni alabilir misin? Havaalanındayım."
"Tamam. Geliyorum." Deyip telefonu kapattı.
"Ne olmuş?" dedi Shahrukh.
"Dönmüş. Beni gelip alır mısın dedi."
"Tamam."
"Onca insan arasından niye sadece seni arıyor?" dedi Asin.
"Bilmiyorum. Ben almaya gidiyorum." Deyip evden çıktı.
Havaalanından içeriye girdiğinde direk Rani'yi gördü. Baya bir zayıflamıştı.
"Rani?"
"Salman?"
Direk Salman'a sarıldı.
"Aamir nasıl?"
"Hiç iyi değil. Tekrar o zamanlarına döndü."
Konuştuktan sonra arabaya binip eve geldiler. Kapıyı çaldı. Kajol kapıyı açtı. Rani'yi görünce gülümsedi ve sarıldı. Ters tepki verir sanıyordu ama hoş karşıladı. Rani de bir süre şaşırdı ama o da sarıldı. İçeriye geçtiler.
"Ben Aamir'in yanına çıkayım. Belki biraz mutlu olur." Deyip yukarı çıktı.
"Aamir ben ölmedim. Beni bul.Seni çok özledim."
"Eflin neredesin?"
"Beni bul Aamir."
Ter içinde uyandı Aamir. Rüyasında Eflin'i görmüştü. Su içmek için kalktığında komodinde duran çerçeveyi gördü. Düğünlerinden bir fotoğraf vardı. Aamir'in elleri Eflin'in belindeydi. Eflin de ellerini tutmuştu. İkisi de gülüyordu. Gözü o resme takıldı. Ne kadar da mutluydular. Aamir öylece düşünürken Rani içeri girdi.
"Rani?"
Ayağa kalkıp direk sarıldı.
"Ne işin var burada?"
"Seni görmeye geldim. Olanları duydum. Çok üzüldüm."
Gözü tekrar o resme gitti. Rani de onun baktığı yere bakmaya başladı.
"Sen neden böyle nefes nefesesin?"
"Rüyamda Eflin'i gördüm. Ben ölmedim beni bul diyordu."
Rani direk ona sarıldı.
Hrithik yaptığı plandan çok hoşlanmıştı. Bu sayede Eflin'i Aamir'den uzak tutabilecekti. Hastaneye gidip doktorla anlaştı ve yüklü bir para verdi. Şimdi de Eflin'in babasının yanına gidiyordu.
"Plan tamam mı?"
"Tamam. Hallettim. Aamir asla Eflin'in yaşadığını öğrenemeyecek."
"Güzel."
Oradan ayrıldıktan sonra Eflin'in yanına gitti. Hala uyanmamıştı.
"Ah be güzellik. Bir uyansan...bir gözlerimin içine baksan..."
Eflin'in alnından öpüp dışarıya çıktı.
Aamir rüyasını evdekilere anlattığında ona inanmamışlardı. Aamir Eflin'in yaşadığına inanıyordu. Yada rüyadan mı etkilenmişti bilmiyordu. Ama içinde bir ümit vardı. O sırada telefonuna bir mesaj geldi.
"Saat 2 de çocuk parkındaki ilk banka gel. Bazı gerçekler açığa kavuşacak."
Bu neydi şimdi?
"Kimden gelmiş?" dedi Rani.
"Önemsiz. Operatörden gelmiş." Deyip geçiştirdi. Saat 2 olmasına 20 dakika vardı.
"Ben biraz hava almaya çıkacağım."
"Bende geleyim mi?" dedi Salman.
"Gerek yok. Hemen döneceğim zaten." Deyip dışarıya çıktı. Arabaya binip parka gelmişti. Saat tam 2 olmuştu. Telefonuna tekrar bir mesaj geldi.
"Bankın altında bir çanta var ona bak."
Aamir'le dalga mı geçiyorlardı? Eğilip bankın altına baktı. Gerçekten de siyah bir bond çanta vardı. Alıp açtı. İçinde bazı belgeler vardı. Bu belge-olamaz.
"Bu imkansız." Dedi Salman.
"Ben size Eflin'in ölmediğini söylemiştim."
"Hepsi Hrithik'in işiymiş."
Çantanın içinde Hrithik'in doktora gönderdiği paranın belgesi vardı. Ayrıca Eflin'in durumuyla ilgili bazı belgeler vardı.
"Ben haber veriyorum. Hrithik'i acil bulsunlar."
Kafasını salladı Aamir. Hrithik'in ölümü kesinlikle Aamir'in elinden olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...