פרק 24- ריב משפחתי

545 35 2
                                    

ג'וליאן-

ליליאן באופן רשמי הייתה זקוקה לזמן משפחתי ורחוק ממני. כן, היא כועסת עליי אחרי איך שהתייחסתי אליה. אבל היא תתמודד, כי אנחנו צריכים לשמור על מרחק.

כל הגוף שלה נוטף סקסיות, והשפתיים האדמדמות והתפוחות שלה מזמינות אותי לנשוך אותן באכזריות, להרגיש את הרכות שלהן. אבל אני חייב להתאפק, יש לי פאקינג חוקים מזוינים בקשר אליה.

אני לא יודע למה זה משמח אותי, לראות את ליליאן צוחקת קצת יחד עם ברונו ליד הבריכה שבחוץ. התאומים האלה באמת בלתי נפרדים, ברונו והיא זה אהבה מסוג אחר.

אהבה עוקצנית, של חיבה.

רפאל יושב לצד סילביה, מלטף את שיערה בידו ומסתכל איך מהצד בלה משגעת את ריי. אם הייתי במקומו, הייתי מחסל אותה כבר ממזמן. הבחורה הזאת היא משהו במיוחד, נועזת וכאילו נולדה במיוחד בשביל ברונו.

ועכשיו, היא סוחבת את בנו בביטנה.
וגם אם זה כואב לה, היא לא מראה זאת.

ברונו וליליאן נכנסים כעבור רגע אל תוך האחוזה, והיא תוקעת בו מרפק קטן תוך כדי שלוחשת לו משהו שמרגיז אותו. הוא נועץ בה את עיניו במבט קטלני והיא מגלגלת את עיניה.

פאק, אני מקנא?

זה אח שלה, החבר שלי.
כוסעמק.

להתנהג לליליאן בקרירות זה הדבר היחיד שעוזר לי, שמרחיק אותה מהמחשבות שלי, שנותן לי שליטה עצמית בנוגע למה שאני רוצה לעשות לה.

וזה אכזרי, זה האדישות שלי.
רק שאליה זה מופגן הרבה יותר מבדרך כלל.

"אחי, תעביר לי את הוודקה" ברונו מתהלך אליי, אני לוקח את הבקבוק שנמצא בשיש ומעביר לו אותו. הוא מחייך, ומוזג לו לכוס כמות נכבדת.

"אני לא אשאל אם אתה רוצה" ברונו כבר מכיר אותי, אני מעדיף להישאר פיקח ובמיוחד אם חלק מתפקידי הוא להשגיח על ליליאן. צריך לזה עירנות שיא.

אני רואה מזווית עיניי את רפאל ניגש לדבר עם ליליאן, שמייד לא מגיבה לזה בטוב. היא מורדת בו ובחוקים שלו, אף פעם לא חושבת על הפעם בה רפאל כבר לא יסבול את העניין הזה.

אני מצוטט וקורא את שפתיו של רפאל "אני מקווה שאת מתנהגת לג'וליאן בכבוד הראוי לו".

ליליאן נושכת את שפתה התחתונה, יש לה הרבה מה להגיד עליי "אם לא טוב לו, הוא מוזמן לעזוב את התפקיד".

ברונו מבחין בי, ומבין שאני מרוכז בהם.

"מדברים עליך" הוא מגחך "איך אתה מסתדר איתה באמת?".

אני נאנח "נהדר, מה עוד אני יכול לומר".

יש הרבה מה לומר. אני מתחיל לפתח אליה רגש אובססיבי מזוין, קנאה שלא אמורה להיות בי כלפיה. הרצון שלי להשתיק אותה לפעמים ולגעת בה מחרפן אותי.

ברונו מניח לנושא, אני מתעניין בענייני המאפיה והוא משתף אותי על אלכסנדר. הבן זונה ממין זכר שהפך לקאפו של היפנים הארורים האלה.

"מה איתו" אני שואל.

"הוא שולח איומים על פאקינג אישתי, הוא יודע שהיא בהריון" קולו של ברונו קר ורציני "הבוגד נתפס אתמול אבל זה לא משנה את המצב".

אלכסנדר ינסה לפגוע בבלה?
פאק, בן שרמוטה.

ברונו פורע את שיערו השטני וממקד את עיניו בבלה "אני מגונן עליה, זה יוצר לפעמים חיכוכים".

"אני מבין" אני מגיב לו, מקווה שבלה תבין אותו "עכשיו אתם בסדר?".

"כן, אבל כמה שהיא עקשנית לצאת לבלות.." ברונו גונח בתסכול, שותה עוד קצת.

אני שותק, כמו תמיד ושוב מבחין בליליאן ורפאל באותה סיטואציה עדיין מדברים. הוא נראה רציני, והיא כמוהו.
אש באש.

"תפסיק להגיד לי מה לעשות" היא מסננת לו בזעם, מקללת אותו בכמה ביטויים שהייתי חוסך מלשמוע. היא מסתובבת ללכת לו מול פרצופו, ורפאל עוצר אותה.

"ליליאן!" עכשיו הוא כבר מרים את קולו וכל הנוכחים בחדר נועצים בהם עיניים, רפאל שם על זה זין וליליאן אומרת לו שהשיח הזה לא לעכשיו.

"אני אשלח אותך רחוק מכאן אם תמשיכי" הוא מאיים, החדר משתתק ואני מתקשח.

מה הוא אמר?!

"אתה לא תעז" שיניה חשוקות, כמו הפנתרה שהיא.

"אני הקאפו, אל תזלזלי בי ליליאן!" מבטו רצחני, סילביה מייד קמה לרפאל ומנסה להרגיע אותו בזמן שליליאן ממשיכה להתחצף מולו.

אני חייב להתערב לפני שזה יתדרדר.

"ליליאן" אני אומר את שמה, היא מתעלמת ממני ומגיבה לרפאל בארסיות "אם תעשה את זה, אתה תרחיק אותי ממכם!".

"בשביל הביטחון שלך!" הוא שואג, ליליאן בוערת במקומה ואני שם לב שהיא מאבדת את שליטתה בנוגע לנושא הדפוק הזה.

רפאל רוצה לשלוח אותה רחוק מכאן כדי שתפסיק עם הפזיזות המזוינת שלה, כי כן.. האף בי איי מדבר עליה יותר לאחרונה בחדשות וזה ממש לא נשמע טוב.
היא לא מתכוונת להפסיק.

"ליליאן!" אני עוצר את גופה, תופס אותה כשהיא באה להתנפל על אחיה. ברונו מייד הולך לרפאל יחד עם סילביה ובלה המסכנה יושבת בספה ומבקשת להפסיק עם הדרמה.

"עוף מפה" ליליאן רועדת לי בין הידיים, עצבנית "עכשיו ג'וליאן" זה הופך ללחישה מאיימת, אולי אפילו בקשה.

רפאל והיא עושים קרב מבטים, וכשזה נגמר אני מרחיק אותה כמה שיותר מהאיזור.

"תפסיקי להילחם בי וכנסי לפאקינג רכב" אני מסרב לאבד שליטה, והיא לא תורמת לי בכך שנאבקת בי.

"תפסיקו לחלק לי פקודות ואיומים!" היא יורקת תוך כדי שנכנסת לרכב.

אני לא מדבר איתה כל הנסיעה, וגם היא.

הכל קר שוב.

Dangerous fight [3]Where stories live. Discover now