פרק 36- רצף של עונג

576 37 2
                                    

ג'וליאן-

"תיגעי בעצמך".

פאק מה שהבחורה הזאת עושה לי, החוצפה שלה, העזות שלה. כינתה אותי כלב נגרר, המריונטה הזאת מתבלבלת קצת ביחסי הכוחות.

הזין שלי חם, מזדקף יותר יותר בזמן שהיא ממששת מולי את התחתון הקטן שלה שמתחשק לי לקרוע אותו לגזרים. היא מחייכת בשובבות, כאילו יודעת "זה מחרמן אותך שאני נוגעת ככה?".

כן.

"תמשיכי" אני אוהב את זה, היא מסיטה את התחתון הצידה ונוגעת בעצמה. היא משפשפת, והכוס הקטן והורוד שלה פשוט מושלם. הוא כבר רטוב, והיא לוחצת על הדגדגן בסיבובים תוך כדי שגונחת.

"אהה" היא מחרמנת את עצמה מולי "ג'וליאן, כןן" פאק. הזין שלי עומד מייד לשם שלי היוצא בגניחה רכה מהפה שלה, מתקשה כמו אבן. ניצוצות נדלקים לי בעיניים, ואני נשען על הכיסא ופשוט מביט בה כאילו היא האוצר שלי.

"נעים לך שאני מזיין אותך ככה?" אני עוקץ, רואה איך הגוף שלה קרוב לאורגזמה ראשונה כשהיא מתחילה לשפשף חזק יותר, לרעוד במקום.

ליליאן מאדימה, סמוקה ועיניה היפות מסתכלות עליי בחזרה "כןןן, אני עומדת ל-" היא לא מספיקה לגמור את המשפט והיא משפריצה קצת החוצה בזרם ואני מחייך מסופק ומרוצה.

רק מהשם שלי, מהנראות שלי היא גומרת.
אז כשאגע בה? כשארד לה?

אני מתרומם, ליליאן מתנשפת מאבדת את המילים ועיניה לרגע משתהות עליי ונראות מבולבלות "את האישה הכי מחרמנת והכי יפה שראיתי כל חיי, גם כשאת רועדת וגומרת".

ליליאן נאנחת, אני תופס בראשה ומסתכל עליה מטה, נכנס בין רגליה ומתקבע שם. היא לא מפחדת, היא להוטה אליי בדיוק כמוני. אני תופס לה בסנטר ומצמיד אותנו לנשיקה פראית.

הלשונות שלנו מתנגשים, הפיות שלנו זזים בקצב וההרגשה בדמי כאילו זה סמים. הגוף שלי נענה אליה, היא גונחת לפי ואני נושך לה את השפה התחתונה "פאאק ג'וליאן" היא לוחשת לשפתיי.

השפתיים שלה בשרניות, טעימות, איכותיות.

אני רוצה לזיין אותה חזק, לעשות אותה טוב.

אני צוחק כשרואה את ליליאן מנסה להפוך כוחות, כך שאני זה שאהיה מתחתיה. במקום זאת, אני הודף אותה בעדינות נפלאה אחורנית וגבה מוטח בקלילות על השמיכה ברעש של ניפוף אוויר.

"תפסיק, אתה לא יכו-" אני נושק לה כדי להשתיק אותה ומגחך כשזה עובד.

"אני יכול הכל מריונטה" אני מחייך בערמומיות "שימי לב" אני פושק את רגליה בעזרת שתי ידיי, מחזיק בהן במקומן כשהכוס הרטוב והיפייפה שלה לנגד עיניי.

ליליאן מתנשמת, מביטה בי כמו ילדה בת ארבע שמחכה לפרס "אני שונאת אותך" היא זועקת בלחישה כשאני מתעסק בלשוני בדגדגנה, ראשי קבור בין רגליה.

אני מוצץ אותו, מרגיש איך רגליה מנסות להיאבק ולהתהדק משני צידי ראשי "שוב, תגידי את זה שוב" זה מחרמן אותי, הגניחות שלה, הידיים שלה שתופסות בשיערי כאילו זה התומך היחיד שלה עכשיו מפניי.

"אני שונאת אות- פאקק" ליליאן פותחת את פיה וצעקת הנאה ללא קול יוצאת ממנה, גופה מתחיל לרעוד מהאורגזמה האדירה שעולה בה ומאיימת לרסק אותה חזק "ג'וליאןןן תעצורר".

ליליאן מגורה, אדומה, בשיא שלה.
אני לא עוצר, ויותר מזה.. אני לוקח את הויברטור מהשידה שלה ומרטיט אותו בקצב מענג חושים בתוכה ובנקודת הג'י שלה.

היא מייבבת, חצי כנועה לי "אוי אלוהיםםם זה טוב" היא מתחילה להשתולל במיטה, בעוד שאני תופס בידיה בידי האחת ובשניה מגביר את עוצמת העונג, מקרב את המכשיר כמה שיותר צמוד כך שישפיע.

ליליאן מתחננת לזה, מתרטבת בלי שליטה שוב ושוב כמו בובה כנועה. "תגידי לי ליליאן, את המריונטה שלי?" אני אוחז בירכיה, מונע מהן להמשיך להשתולל ולרעוד. זה גורם לגופה להגיב חזק יותר, אני יכול להרגיש כמה היא מבעבעת פה. היא סמוקה לגמריי, עיניה היפות בורקות אליי.

"שלך ג'וליאן" היא באופוריה, עיניה בקושי מסתכלות עליי והיא מוציאה ציוצים קטנים מלאי עונג וסבל כשהזרמים תוקפים אותה בגלים חזקים "אההה" הסדינים מתרטבים, אני אוהב את זה וממשיך, לא מרפה לרגע מגופה.

"אני רוצה לראות אותך גומרת שוב ושוב, שאני אסחוט אותך פה כמו סמרטוט" קולי קשה, אך מדליק. ליליאן מנידה בראשה כאילו מתפללת, חוסר השליטה הזה שהיא מרגישה מפחיד אותה.

"ג'וליאן" קולה רועד בשילוב של רגשות עוצמתיים ותגובות רעד מהגוף שלה שנכנע למגעי "אני לא מסוגלת עוד" אני לוחץ את הויברטור לדגדגן שלה שוב ושוב, היא צורחת ומשפריצה עוד על הסדינים.

אני נהנה לראות אותה ככה, את הגוף שלה שבוי שלי ומגיב לי בכאוס של חוסר שליטה מושלם. היא מושלמת. היא לא מפסיקה לזוז, כאילו לא סיימה להתפרק לגמריי. אני בונה לה אורגזמה שוב ושוב בלי רחמים.

הטלפון שלי מצלצל, רפאל.

ליליאן מתכווצת, אני עונה לו והיא מתחננת בעיניה שאנתק "לא, לא" היא לוחשת לי, מתנשפת ומזיעה מהמעשים שלי. אני מכבה את הויברטור שלא ירעיש וצולל לשדיה היפים.

"כן רפאל?" אני שואל, מביט בשדיה של ליליאן בתאווה אבסולוטית. היא משתעלת כשאני שואב פיטמה אחת, נאנקת לא להרעיש.
זה מחרמן אותי.

"תרדו לאכול" רפאל אומר, ליליאן שמה את ידיה על פיה וכמעט צורחת.

"הכל טוב שם?" רפאל שואל, אני שולח לליליאן מבט מזהיר והיא מהנהנת "כן, כן" קולה צרוד "אנחנו בסדר".

"יופי, מחכים לכם" והוא מנתק.

ואחרי שאני גורם לה לרצף גמירות, אני מחדיר את הזין הקשה שלי לתוכה ומפמפם אותה במהירות "שלוש דקות וירדנו" אני אומר.

ליליאן מלקקת את לשונה "ועוד שתי דקות למציצה".

זה פשוט גן עדן איתה.

Dangerous fight [3]Where stories live. Discover now