פרק 18- אסור

510 34 3
                                    

ג'וליאן-

ליליאן באמת קיימה את מה שאמרה לי, היא פאקינג יוצאת למועדון ואני כמו טמבל מפקח עליה מהצד. הפעם היא לא שותה, היא עירנית לחלוטין ואין לה שם סיבה לעשות משהו מטופש.

היא עושה לי בכוונה בכוח.
זה משגע אותי.

היא מודעת לזה, יש לה גוף של אלילה והיא יודעת איך להשתמש בו. אם היא רוצה, היא גם תוכל להשיג זיון קצר ללילה.

והרבה מתחילים איתה ממש מול עיניי, והיא זורמת לגמריי ומדליקה בי איזה רצון מזוין לקשור אותה בפאקינג חדר.

אני לא יודע למה זה מציק לי, ולמה יש לי רצון לגונן עליה כלכך.

שלא תעשה שטויות.
זה מה שהמוח צועק לי.

והלב?
אין לי רגשות לאהבה,
ואם היא מצליחה לערער אותי..
אני פאקינג שונא אותה.

ליליאן זורקת לי חיוך וקריצה מהצד השני של המועדון, לידה עומד גבר בשנות השלושים והוא מניח את ידו על הירך שלה כהזמנה למיטה.

היא רואה בי את התשובה, לא.

ואז היא מנתקת את קשר העין שלנו, מחייכת לגבר ההוא באישור ואני מתלהט.

אין פאקינג מצב שהיא הולכת להזדיין עכשיו.

לפני שהיא בורחת יחד איתו החוצה, אני מזיין את הגבר במכות ואגרופים. הוא מדמם, מגמגם משהו ובורח.

"לא ידעתי שאתה כזה קנאי" ליליאן מצחקקת, שותה לגימה מהקוקטייל שבידה.

"אני שומר עלייך" אני מבהיר לה "יש הבדל".

אני שוב לוקח מרחק ממנה, מאפשר לה חופשיות שאני רוצה לחנוק במו ידיי. ובזמן הזה, עוד אחד מספיק להיצמד אליה. היא לוכדת את עיניי בשלה, ואז הם מתנשקים.

אם רק יכולתי לרצוח אותה עכשיו, היא הייתה מתה.

היא ממזמזת אותו אל הקיר, וגם הוא תופס במותניה וטורף את פיה. אני משתדל להתאפק, יודע שהטירוף שהולך לצאת ממני לא הולך להיות רגוע ומאופק כמו בדרך כלל.

בן אלף.

עד לכאן אני רואה את מה שהם עושים. הבחור מסתיר אותה עם גופו אך אני רואה איך פיה נפתח בהנאה, ומה שהוא עושה לה שם הוא עושה טוב.

אני רוצה להעיף את הידיים הדוחות שלו מהגוף שלה, אני רוצה לדפוק אותה במקומו.

מה עובר עליי.

לפני שאשתגע, אני מסיים את הפרק הזה.
אני מעיף את האידיוט ממנה, עיניי האפלות מראות לה את זעמי ואני מושך אותה החוצה מכל הרעש.

ברגע שאנחנו מגיעים לרכב, אני מדביק אותה לדלת "מה את חושבת שאת עושה" אני נושף בזעם, החיה שבי רוצה לצאת.
מתחננת לזה.

"אני רוצה שתאבד את זה" היא לוחשת בשקט אל שפתיי, גונחת בשקט "אתה יודע כמה הוא עשה את זה טוב?".

הזין שלי כמעט מגיב לגניחה הזאת.
אני רוצה את הגניחה הזאת מתחתיי.

"את התמזמזת איתו ממש מול הפנים שלי" אני נובח בכעס, מכה את צד ראשה באגרופי. היא אפילו לא קופצת.

"וזה מפריע לך?" היא מתגרה בי בחיוך שובב.

"מה שמפריע לי זו את" אני לוחש לאוזנה בצרידות, הכעס שלי מתחלף לתאווה. אלוהים.. שכחתי כמה זה מרגיש טוב להתחרמן מבחורה.

"אני?" היא שואלת בתמימות מעושה, נושכת את השפה ומלקקת אותה בחושניות מציקה.

"את מסיחה את הדעת שלי מלשמור עלייך" אני מודה, ידיי תופסות במותניה והיא מחייכת בממזריות.

"אז מה אתה רוצה לעשות לי?" היא שואלת במתח, חיוכה המפתה מתרחב והיא יודעת היטב איך לשחק לי בראש עכשיו. והריח שלה, דובדבנים מתוקים.

אני לכוד.

השילוב שיש לה בעיניים קורא עליי תיגר ואני נשבע שאני לא מתכוון לשלוט על עצמי עוד רגע "את בטוחה שאת רוצה לדעת?".

"כן" אני יכול לשמוע איך נשימתה עוצרת כשאני מקרב את שפתיי לאוזנה, נושך אותה מעט והיא מפיקה צליל מושלם מפיה בתגובה.

"אני רוצה לזיין אותך" אני אומר, עיניה של ליליאן רואות את הסכנה בעיניים שלי. זה אסור לי, זה פאקינג אסור לי לגעת בה.

"תעשה את זה" היא לוחשת לי בחזרה, מטריפה אותי אפילו יותר.

עוד שניה אני מתנפל עליה, ההיגיון הבריא שלי מת להיזרק לתהום עמוקה ולהישאר שם ללילה אחד טוב.

אלוהים, זה כלכך מפתה.

לחשוב על השפתיים התפוחות שלה מוצצות לי את הזין, לחשוב עליה גונחת וצורחת את שמי תחתיי, לחשוב איך היא גומרת לי ישר על הזין ומרטיבה אותו בחמימות נעימה.

"את יודעת איך זה מרגיש לי?" אני מחליט לשאול, מנשק את צד פניה בעדינות מסוכנת.

"איך?" היא שואלת, החזה שלה נמעך בשלי ואני מרגיש איך פיטמותיה קשות לי מתחת לבד הדקיק שהיא לובשת.

זה הולך להיגמר באסון, אסון רע.

"זה טוב, אבל אסור" אני מרפרף את שפתיי על שלה בטעימה קלה ומנחמת , היא רוצה להתקרב ולזלול את פי אך אני מרחיק את שפתיי משלה.

ליליאן נראית כלכך יפה ומגורה, ועם זאת גם מאוכזבת "מה?" היא לא מבינה.

"זה אסור" אני חוזר לקרירות שבי "זה פאקינג אסור, מריונטה".

מצטער, אבל יש חוקים.
ואני לא עומד לשבור אותם.

Dangerous fight [3]Where stories live. Discover now