Ben geldim canlarım. Bölümlerin kısa olması sizleri aldatmasın. Uzun bölümler yakında geliyor. Aradaki farkı kapatalım istiyorum. Tüm annelerimizin, anne yüreği taşıyan vicdan ve merhamet sahibi tüm kadınların anneler gününü kutluyorum 🌷❤️
Ve lafı fazla uzatmadan;
👇👇👇İyi okumalar dilerim...
Yazardan anlatım...
Operasyon;
Seferberlik ilan edilmişti. Enes Cihangir Rutkay'dan kalan tüm listeyi tek tek oluşturmuş, saatler sonunda geniş çaplı bir operasyon kanalı ortaya koymuştu.
Rauf bilişimin başında yer alırken Asaf her zaman ki gibi korumaları bir komutan gibi yönlendirmeşti. Pusulasını kuzey güney doğu ve batı bölümleri ayrılmış ara da kalan bölgelerde ise koruma kalkanı oluşturulmuştu.
Enes geldikleri Fransa da bölgeleri ayırırken İtalya dan da bir gurup leş kargasının Cihat'ın bulunduğu bölgeye doğru hareketlendikleri bilgisi ulaşmıştı.
Rauf;
"Çizilen plana sadık kalamayabiliriz. Önceliğimiz bölgelerdeki adamları susturmak vr iletişim ağını ele geçirmek . Sonrasında Cihat abiye ulaşacağımız yolu güvene almak. Hadi bakalım başlayalım".Hanımlar İstanbul'dan an be an takip ediyordu herkesi. Sıla ve Sırma bilişimi takip ederken Buket telsizlerin başında tüm operasyonu dinliyordu.
Seray Hanım Berrak'ın daha fazla hırpalanmaması için Hakan ile birlikte evden uzaklaşmasını sağladı.
Uzun saatler sürecek bir operasyondu. Ve oldukça hassastı. Hem minik yeğenleri ile birlikte zaman geçirmek hem de sevdiği adamla birlikte biraz uzaklaşmak ona da iyi gelecekti.
Cihat ona ulaşan sinyal ile birlikte daha da güçlendi bir anda. On aydır yaşadığı durumun suçluluğu altında eziliyordu. Bulunduğu odanın kapısı açıldı aniden.
İçeri giren amcasının eski dostlarından Marcus Olivera idi. İspanyol asıllı Alman Marcus elindeki dosyaları Cihat'ın önüne atıp "bu işleri de hallet evlat. Sonra başka planlarımız olacak" dedi.
Cihat tek kelime etmeden dosyaları incelemeye başladı. Dünyanın çeşitli ülkelerinden kaçırılan 0-3 yaş aralığındaki çocukların listesini gördüğü an kan beynine sıçradı.
Resmen ailesi yaşasın diye bu işleri zorla yaptırıyorlardı. Sabır dileyerek tüm verileri listeleyip zengin aileler ile eşleştirme yaptı. Sonrasında ise takibini sağlayan Emanuel'e listeleri gönderdi.
Enes bir gölge gibi izliyordu Cihat'ın yaptığı her işi. Kimlerin olduğunu, hangi odada kimlerin kaldığını her şeyin bilgisi mevcuttu fakat oradaki kalkanı kırabilmek için üstün bir çaba sarf etmek zorundaydı.
Sadece kendi değil, sahada bulunan onlarca kişi. Kimisi taksici olmuştu, kimisi ise tatil yapmaya gelen aşık. Fakat her bir kişinin maskesi ve kostümü vardı.
Karanlık ormanları, kanlı işkenceleri, kurşunları aşıp gelmişlerdi bu günlere her biri. Şimdi son ve en kusursuz işlerini yapacaklardı.
Paris sokaklarında dolanan Asaf kılık değiştirerek Türk sarraf olarak özel koleksiyonu olan ve masanın en zengin üyesi ibrikci Mois'in dükkanına uğradı. Etrafı inceleyip özel odaya doğru ilerlerken görevliler tarafından yolu kesildi.
"Kimlik ve davetiye".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİHAT BEY Her Aşk Biraz Ölüm Kokar...
General FictionKızıl alevler sarmıştı etrafımı, sağ tarafımda celladım var iken, sol yanımda bana hayat diyen adam yaşamak için gözlerimin içine bakıyor ve çırpınıyordu. İçim çekiliyor, kalbim kanıyor ve geçmişimin yalnızlığı yine karşımda duruyordu. Bir uçurumun...