21.Bölüm

51.8K 1.9K 142
                                    

Ben geldim bayram şekerlerim. İçim oldukça buruk ve hüzünlüyüm. Ailemden, kardeşlerimden ve yeni doğan yeğenimden uzaktayım. Ama sizler varsınız. Rabbim nice güzel ve sevdiklerimizle bir araya geleceğimiz bayramlara erişmeyi nasip etsin. Bugünün ikinci güzelliği ise evlilik yıl dönümüm. Yine her zamanki gibi sizlerle paylaşmak istedim.
Lafı fazla uzatmadan;

İyi okumalar dilerim...

👇👇👇

Yazardan anlatım...

Karanlık;

Gece öylesine zifiriye dönmüştü ki, Cihat Rutkay'ın adamları bile bu gözleri görmemek için bakışlarını kaçırmıştı.

Asaf sağ eliyle tuttuğu kadını öne doğru fırlatmış ve sertçe burnunu çekip "bu ilk ihanetin değildi Feyza. Cihangir bey ne kadar müsemma gösterdiyse hep aynı yerden vurdun".

Haklıydı söylediklerinde. Feyza ilk kez ihanet etmemişti onlara. Yıllar önce seksin adına aşk dediği bir dünyanın içinde Cihat'ı satmış ve tüm ihale planlarını ifşa etmişti.

Sonu Yakut soyadının sonu olurken kıyamamıştı Cihangir bey. Elinde yetişen bu kıza kıyamamış ve affetmişti.

Amca ve yeğenin arasını açan bu olay şuandan itibaren iplerin tamamen kopmasına neden olacaktı. Cihat "ben senin Yaman itiyle ne boklar yediğini bilmiyor muyum ha?".

İşte kilit nokta burasıydı. Yaman Sezer gerçekten de Tuğçe'nin tanıdığı o adam mıydı?

Feyza kahkaha atıp "şu zamana kadar yattığım en iyi erkekti Cihat. Ve emin ol Yaman Sezer seni bitirecek olan adam".

Cihat yere eğilip genç kadının saçlarına yapışarak "söyle bildiğin her şeyi anlat fahişe". Feyza gözleri bir kumaş parçasıyla kapalı olsa da ağlamaya başlamıştı.

Türlü işkencelere dayanacak kapasitesi olmasına rağmen Cihat'ın ağzından duyduğu fahişe ithamı onu yerle bir ediyordu.

Başını dikleştirip "asla anladın mı? Sana bu zevki yaşatmayacağım. Sen o kadını hayatına dahil ederek en başta kaybettin zaten".

Cihat daha çok saçlarına asılıp boşta kalan sol elini yana açmıştı. Gökhan ne istediğini anlamış gibi av bıçağını çıkartıp vermişti.

Cihat usta bir hareketle bıçağı parmaklarında çevirip Feyza'nın köprücük kemiğine isabet ettirdi. Gecenin sessizliğini bölen can alıcı çığlık koca ormanın içinde yankılanmıştı.

Feyza acı ile inlemeye devam ederken "tuz dök Cihat. Diri diri parçalara ayır ama asla konuşmayacağım".

Feyza şansını fazlasıyla zorlayanlardandı. Konuların en başında suçluluk payı bulunmasa da Kara batak gibi kadın ve uyuşturucu tacirine sığınması onun masumiyetini de ortadan kaldırmıştı. Asaf nefret dolu gözlerle bu kadına bakarken bir an önce ölmesini diledi.

Zaman geçip ilerledikçe içindeki kin büyüyordu. Cihat "seni pavyonun orta yerinde onlarca adam becerirken bulmuştu amcam değil mi? Yetimhanede büyümüş ve on sekizine geldiğinde sokaklara düşmüştün. Söylesene Feyza kapıda baktığım köpek bile yediği kaba bok atmazken sen neden bunu bir kez daha yaptın?".

Feyza "bana değil o kadına inandın. Gülşen'i harcadın, sana köpek gibi muhtaç olan o kızı fahişen için harcadın".

Cihat duyduğu itamla Feyza'nın yüzüne sert bir yumruk atmıştı. Feyza'nın ağzından toprağa dökülen kanlar herkesin tiksinme sebebiydi.

CİHAT BEY Her Aşk Biraz Ölüm Kokar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin