İyi okumalar dilerim...
Cihat Beyden anlatım...
Kan;
Hayatımda acımadan vurulduğum her yaramdan akan kanların bir hesabı vardı. Yok olan geçmişim, parçalanmış hayallerim, katledilmiş gençliğimin bir bedeli olacaktı.
Nefret, kin ve kan kokusu iliklerime kadar işlemişti. Ateş vardı avuçlarımın içinde, değdiğim herkesi yavaş yavaş öldürecek kadar kudretli bir ateş.
Bu günlere gelebilmek için mücadelem ayrı bir kabustu aslında. Bir zamanlar sadece iyi bir boksör olma hayalim varken, şimdi ellerinde kan damlayan bir katildim.
Sertçe derin bir nefes alıp burun kemiğimi sıktım. Karşımda dev ekranda izlediğim görüntüler normal bir adamı baştan çıkartacak kadar kuvvetliydi.
Bu kız, Tuğçe başka bir tılsıma sahipti. Bakışlarında ne olduğunu hissettirmeyecek kadar güçlüydü.
Fakat şunu itiraf etmeliyim ki, bu güne kadar gördüğüm en ateşli kadındı. Yatağa bağlanıp bal ile yalanmak eminim keyifli bir zevkti.
Başımı sağa sola sallayıp tutsağım olacak ve sonlarını kızları ile hazırlayacağım kurşun oldukça maharetli bir sürtüktü. Elimdeki kadehi kafama diktim ve boğazımda bıraktığı o acı tadı keyifli ile içtim.
Derin bir soluk aldığımda kapı aniden açılmıştı. Kaşlarımı çatarak başımı kapı yönüne doğru çevirip gelene baktım.
Topuklu ayakkabı sesi kulaklarımı tırmalarken dudaklarıma kondurulan derin bir öpücük ile gözlerimi kıstım. Geri çekilip "daha fazla o salağa katlanamayacağım Cihat. Ne zaman bitecek bu iş?".
Kaşlarımı çatıp "ne zamandan beri sorgular oldun beni?". Kollarını arsızca boynuma dolayıp "ama seni özlüyorum ve onunla yatmak gerçekten bir işkence".
Aniden saçlarına asılıp "kızım senin işin bu. Ben yapacaklarını söylerim, sen de kurbanlarını kendine aşık eder ve bana çalışırsın. Şimdi neyin tantanası?". Bir adım geri çekilip öfke ile gözlerimin içine bakarak "o seni yaşamadan önceydi hayvan".
İşte bu beni çileden çıkartan konuşmaydı.
Suratına aniden bir tokat atıp "haddini bil Gülşen. Sadece işini yap, paranı al ve siktir git". Dolan gözleri ile yüzüme bakıp yerde geri geri süründü. Ayağa kalkıp öyle derince bakmıştı yüzüme.
Başını dikleştirip "bu son işim Cihat. Sonrası yok anladın mı?". Bir adım atıp ona doğru yürüyeceğim de "dur artık yeter. Bir malmışım gibi davranmadan sıkıldım anladın mı?".
Ellerini saçlarına geçirip "midem bulanıyor artık. Hele ki o Hakan, dudaklarıma kapanıp tutkulu sandığı öpücüklerini sıralarken kusmamak için zor tutuyorum kendimi".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİHAT BEY Her Aşk Biraz Ölüm Kokar...
General FictionKızıl alevler sarmıştı etrafımı, sağ tarafımda celladım var iken, sol yanımda bana hayat diyen adam yaşamak için gözlerimin içine bakıyor ve çırpınıyordu. İçim çekiliyor, kalbim kanıyor ve geçmişimin yalnızlığı yine karşımda duruyordu. Bir uçurumun...