İyi okumalar dilerim...
Tuğçe'den anlatım...
Uyanış;
Beynimin içini kemiren sesler yüzümü buruşturmama sebep oluyordu. Telaşlı adım seslerinin yanında öfkeli solukları duyuyordum. Kirpiklerim birbirine yapışmış gibiydi.
Zorlukla gözlerimi açıp etrafa bakmaya çalıştım fakat sanki göz merceklerimin içinde bir perde var gibiydi.
Her yeri fulü görüyordum. Derin bir soluk alıp sesimi bulmaya çalıştım.
"Lanet olası doktor neden hala daha uyanmadı?".
Cihat'ın endişesine karışmış öfkeli sesini duyduğuma gözlerimi bir kez daha açıp "sevgilim" diyerek fısıldadım.
Birkaç saniye sessizlik olurken ser ve seri adım sesleri yankılandı. Başımın üzerinde onun yüzü belirdi. Tebessüm etmeye çalışarak adını fısıldadım.
"Cihat".
Rahat soluğunu bırakıp dudaklarını anlıma bastırdı. Sıcak nefesi içimi ısıtırken boğazımı temizleyip "iyiyim" dedim.
Sonra aklıma gelen düşünce ile "bebeğim?" diye sordum. Cihat dudaklarımı dolgun dudakları ile kapatırken kendimi ona teslim ettim.
Yavaş ve tutku dolu öpüşüne karşılık verirken ensemdeki sızlama ile inledim. Geri çekilip endişe ile gözlerimin içine bakmaya başladı.
Elimi kaldırıp sakallı yüzünü okşamaya başladım. Ensemde hissettiğim acıya rağmen kendimi zorladım ve sevdiğim adamın gözleri içine bakarak tebessüm ettim.
Yine dudaklarıma eğilip derin bir öpücük kondurdu. Ruhum sıcaklığına esir kalırken derin bir nefes çektim içime.
Özgürlüğümün kokusu ciğerlerimi istila ederken sağ elini kaldırıp parmak uçları ile dudaklarımı okşadı.
Dolan gözlerine hüzünle baktım, o ise biraz daha eğildi ve ılık nefesini yüzüme üfleyerek fısıldadı.
"bir nefeslik kokuna düşünmeden son nefesimi veririm kalbimin aşkı. Tenime kazınan benliğinin üzerine yemin ederim ki cehennemin ne olduğunu onlara öğretip şimdi yaşatacağım güzelim".
Sessizce sadece gözleri içine baktım. Ne demek istediğimi dudaklarıma yerleşen tebessümden anlamıştı.
Başını sağa sola doğru salladı ve eğilip dudaklarıma bir kez daha derin bir öpücük kondurdu.
"Bende seni seviyorum kalbine ömrümü adadığım".
Dolan gözlerimi kapatıp derin nefesler almaya başladım. Neler yaşandığı hakkında en ufak fikrim yoktu, sadece bu saldırının Cihangir Rutkay'a ait olmadığından emindim. O asla böyle amatör bir hamle yapmazdı.
Gözlerimi açıp "kalkmama yardımcı olur musun sevgilim?" diye sordum. Cihat sert bir soluk alıp "dinlenmen gerekiyor güzelim. Birazdan kadın doğum uzmanı gelecek ve bebeğimizle tanışacağız" dedi.
"Cihat ensemde ağrı var ve yatmak istemiyorum. En azından sırtımı yatak başlığına yaslamama yardımcı ol sevgilim".
İsteğimi yerine getirirken kollarımı boynuna dolayıp bedenini üzerime çektim. Onun varlığına ihtiyacım vardı. sıcaklığı ile bizi sarsın istiyordum. Yine isteğimi yerine getirirken "bu amcanın işi değil biliyorsun değil mi?" diye sordum.
Cihat sert bir soluk alıp "düşünme bunları, beni ve bebeğimizi hisset güzelim. Ne olursa olsun yaşayacağımız güzel günleri hayal et can özüm" diyerek karşılık verdi soruma. Elimi yüzüne yerleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİHAT BEY Her Aşk Biraz Ölüm Kokar...
Ficción GeneralKızıl alevler sarmıştı etrafımı, sağ tarafımda celladım var iken, sol yanımda bana hayat diyen adam yaşamak için gözlerimin içine bakıyor ve çırpınıyordu. İçim çekiliyor, kalbim kanıyor ve geçmişimin yalnızlığı yine karşımda duruyordu. Bir uçurumun...