2| Adopteren

568 10 6
                                    

POV: Matthy

Vandaag gaan we dus iemand adopteren! Ik heb er wel zin in maar weet het niet zo goed. Wat nou als hij of zij het irritant vind bij ons of zelf irritant is? Wat als hij of zij het nooit kan vinden met ons? Carolijn wilde niet mee en vond dat we met zn 5en moesten gaan. Ik vind alles prima. 

(ja mensen hij heeft nog met Car)

Ik kijk op mijn telefoon en zie dat we zo moeten gaan. Dan ineens gaat mijn deur open. 'Ik schrok me de pokke pest pleuris man' schrik ik en kijk naar Koen die in de deuropening staat. 'Was de bedoeling kom je mee?' Ik rol met mijn ogen en sluit mijn computer af waarna ik met Koen mee ga naar de woonkamer. 

-tijd skip-

We zitten in de auto naar het huis waar de kindjes leven. Het zijn er volgensmij 7 maar wij willen er natuurlijk 1. 'Als goed is, is het hier' zegt Raoul die kijkt naar google maps. Ik kijk om me heen. 'Wat? Dat huis?' zegt Milo een beetje met afschuw. Raoul haalt zijn schouders op. 'Dat moet' zegt hij nuchter waarna hij de autodeur openzwiept. Ik doe hetzelfde en met zijn alle lopen we naar de voordeur. 'Op hoop van zegen dan maar' zegt Koen als hij aanbelt.

POV: Vera

Deze keer werd ik wel wakker op het goeie tijdstip en heb ik al klusjes gedaan. 'Ze moeten hier elk moment zijn' mompelt de vrouw. 'Beter kiezen ze niet Vera want die werkt het hardst' volgensmij belt ze met die man. Weet ik veel. Ik zucht lichtjes en ga verder met waar ik mee bezig was. 

-tijd skip-

Tringgggggg (mooie geluidseffecten)

De bel! De bel? 'Oh dat moeten ze zijn, de eerste' zegt de vrouw en gebaart dat ik moet gaan zitten aan de salontafel op de grond. Ik ga gehoorzaam zitten en wacht totdat ze binnenkomen. 

-tijd skip-

De mensen zijn weg en hebben Ralf en Thobias mee genomen. Niet mij... dit gaat nooit wat worden. Ik wil weer op staan als iemand me op mijn schoudertjes naar beneden drukt. 'Blijven zitten, straks komt die andere' snauwt de vrouw. Ik kijk naar beneden en knik lichtjes. 'Wat zeggen we dan?' zegt ze boos. 'Ja mevouw' ze zucht geïrriteerd, 'nee, mevRouw, dom kind' ze gaat weer weg van mij omdat de bel gaat, gelukkig maar...


-NOTES-

Hai hai

Ik weet niet of dit leuk is, SHIT.

pls laat weten want ik weet niet.

Sorry als je het niks vind.

Je zou maar 5 vaders hebben... | BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu