47| wat hij kan, kan ik ook.

262 10 20
                                    

'Goedemorgen' ik schrik op en schiet overeind in bed. 'Je wekker is gegaan, ik moet ook eerste beginnen' ik laat me terug op het kussen ploffen en zucht even. Stijns ochtendstem zo te horen. Ik hoop echt van ganse harte dat ik die nooit meer hoef te horen. Ik ga weer overeind zitten en kijk naast me op de grond. Ja hoor daar zit tie, net een trui over zijn hoofd aan het aantrekken, met zijn rug naar me toe gekeerd.

Ineens herhalen de woorden en beelden van gisteravond weer in mijn hoofd. Hoe hij alsof hij dronken was zei dat ik altijd naar hem mocht staren. Nou, liever niet.

-

'Wat ga je doen?' Zonder antwoord te geven zet ik mijn weg voort naar de kamer van papa Matthy. Ik draai me half om en leg mijn vinger op mijn mond. 'Sssst' sis ik zachtjes waarna ik een kleine grijns op zijn hoofd zie verschijnen en me weer omdraai. Ik duw de klink zachtjes omlaag waar mijn hand al bovenop lag en duw de deur verder open. Ineens voel ik ook weer dezelfde lichaamswarmte om me heen van gisteravond wat me even doet stilstaan waarna ik gauw weer verder ga.

Ik werp een blik de kamer in en zet een stap vooruit om in het bed te kunnen kijken. In het half donker zie ik 2 figuren onder de dekens bovenop elkaar liggen. Naast het bed, op de grond, een paar kledingstukken. Met een grinnik kijk ik ernaar waarna dezelfde lichaamswarmte weer op mijn rug voelbaar is wat het teken is dat Stijn achter me staat.

'Die hebben een wilde nacht gehad, kom' fluistert hij in mijn oor. De tandpasta van net is te ruiken en een rilling glijd weer over mijn rug. Dan verdwijnt de lichaamswarmte. Ik draai me ook om en loop achter hem aan naar de woonkamer. Nadenkend over wat ik met Stijn moet doen..

-

'Amy, wat is er de laatste tijd met je?' Ik pak haar arm en laat haar stoppen in de meisjeswc. We zijn alleen en haar 'vriendinnen' zijn al weggelopen. Ze draait zich om en rukt haar arm los waarna ze die over elkaar heen slaat. 'Wat is er met jou?' Vraagt ze terug terwijl ze me hc aankijkt en dan weer recht in mijn gezicht. Ik slik een keer, 'ik vroeg eerst wat Am' zeg ik terwijl ik ook mijn armen over elkaar sla. Ze rolt met haar ogen '1 noem me niet meer zo. 2 jij gaat met iemand om die ik leuk vind, daarom'

Ik trek een vragend gezicht, ze rolt weer met haar ogen. 'Wie bedoel je dan?'
Ik snap het niet.
Ze vind iemand leuk waar ik mee om ga?
'Nou wat denk je?' Vraagt ze lichtelijk geïrriteerd terug.
Ik haal mijn schouders op en kijk haar nogsteeds vragend aan.
Ze kijkt me aan waarna ze naar me toe buigt en haar lippen naar mijn oor brengt.
'Stijn sukkel' fluistert ze waarna ze zich terugbrengt, omdraait en gauw de wc uitloopt.
Ze laat me hier achter, beduusd en vol vragen.
Wat?

-

Ik zet mijn tas neer voor de laatste les van de dinsdag in het achterste hoekje van de klas.
'Okay class today we-' de rest hoor ik al niet meer.
Hoezo hem?
Even, Amy vind Stijn leuk en is jaloers omdat ik met hem loop en afspreek?
Naja, daar lijkt het op.
Ik spreek nooit met hem af, het is dat zijn zus met mijn vader heeft.
Ik hou mijn potlood tussen 2 vingers bewegen en laat mijn stoel op 2 poten balanceren.
Je zou Stijn maar leuk vinden dan ben je echt niet barkie.
Van schrik van mijn eigen gedachten laat ik mijn stoel op 4 poten vallen.
Wacht, maar ik dacht dat ik gevoelens voor hem had.
Ineens besef ik me dat dat eigenlijk echt debiel is om gevoelens voor een jongen te hebben die je fucking 2 jaar heb gepest.

'Er komt ook iemand een toets maken hier in de klas, dat jullie het weten'
Ineens praat de docent Engels weer Nederlands wat me uit gedachten haalt. Ik laat mijn stoel weer op 2 poten balanceren en probeer niet meer aan Stijn te denken.

Het geroezemoes begint in de klas en iedereen slaat hun boeken open. Engels is echt het saaist. Ik sla ook mijn boek open en kijk naar het bord voor de goede bladzijde. Ik ben echt blij dat mijn menstruatie gelukkig niet zo erg is vandaag. Ik heb nog maar 1x echt buikpijn gehad.

Ik hoor op de achtergrond wel de deur opengaan maar het boeit me niet. Pas als ik mijn hoofd optil en zie wie hier die toets in komt halen kan ik alleen maar glimlachen. Shit, nu ga ik tuurlijk nooit opletten. Als we oogcontact hebben knipoogt hij naar me wat me doet wegkijken en blozen. Shit shit, waarom nou weer precies Lauren?

-

De bel gaat en iedereen stond al klaar, te wachten op de bel. Ik wacht even totdat iedereen binnen no-time de klas uit is en loop daarna rustig de klas uit. Op de gang wacht ik even, totdat zijn blonde krulletjes uit het klaslokaal komen. Ik glimlach naar hem als we weer oogcontact hebben in zijn mooie blauwe ogen, hij slaat zijn tas op zijn rug en loopt naar me toe.

'Jou heb ik lang niet meer gezien' grapt hij terwijl hij naast me komt lopen. Ik geef hem een speels duwtje en kijk omhoog. 'Leuk, leuk Lau' mompel ik lachend. 'Ik ben leuk' antwoord hij. Ik denk even na, 'ja klopt' bevestig ik dan ook. Samen lopen we over de lege gang naar het trappenhuis.

'We zijn alleen toch?' Vraagt hij in de stilte van de gang. Ik kijk weer omhoog en vragend kijk ik hem aan. 'Eh ja hoezo?' Vraag ik dan ook. 'Dan mag ik vast dit doen' met zijn blauwe ogen kijkt hij me zacht aan waarna ik zijn vingers voel tikken tegen die van mij. Ik wend met een rood hoofd waarschijnlijk mijn blik af en strengel zonder enige twijfel mijn vingers in de zijne.

Daar lopen we dan, hand in hand, door de schoolgangen met nog zoveel andere zorgen. Alsof het lijkt dat die zorgen vervagen zodra ik zijn hand had vastgepakt.
De warmte van zijn hand stroomt mijn lichaam binnen.
De warmte die zoveel anders voelt dan de warmte van Stijn.
De vlinders dat ik wíst dat ik ze had voor deze jongen maar nu als een bom ontploffen in mijn buik.
Nu heb ik het wel door.
De gevoelens van Stijn zijn lust. Pure lust.
Hij wíl me.
Zonder ook maar iets van liefde.

De gevoelens van Lauren zijn liefde. Pure liefde.
Hij bezit me.
Eigenlijk hééft hij me al.
Zonder ook maar iets van lust.

-

'Fiets je met mij mee naar huis?' Lauren kijkt me met verwachtingsvolle ogen aan. 'Ik wil wel' antwoord ik gelijk terwijl ik mijn ogen over zijn lichaam laat glijden. Hij komt iets dichterbij met zijn gezicht in het stille fietsenhok en brengt zijn lippen naar mijn oor. 'Besloten' fluistert hij. Ik voel me warm worden en de vlinders die net waren geland komen weer op. Hij trekt zijn hoofd terug en grijnst naar me. Oh maar wat hij kan, kan ik ook.

Ik leg mijn hand op zijn schouder en laat hem langzaam naar beneden glijden over zijn borst. 'Ik heb geen andere keuze denk ik' zeg ik terwijl ik met mijn ogen mijn hand volg. Ik voel hoe zijn borstkas wat strakker word door de aanraking. 'Dan kom je mee' terwijl hij dat zegt pakt hij mijn hand die over zijn borst gleed en trekt me mee naar de fiets.
Nu wil ik me afvragen wat hij met mij doet.

-NOTES-

Zieke flirtacties

Iig, werk ging, mwah. Opzich wel. Ik werk trwns bij een schocoladefabriek/atelier. Allemaal leuk alleen niet in je eentje. Maar ging btr dan verwacht. 🦆

Love yullie allemaal!!!!
Trots op jullieeee♥️

Hoe gaat het met jullie eigenlijk??

Groetjessssssss

Je zou maar 5 vaders hebben... | BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu