Ch-131

129 10 0
                                    

Ch-131 မိပြီ

  ဟွားဇီယုရှောင်း။သူမကငါတို့ရဲ့ဂျပန်လူမျိုးခရီးသွားလမ်းညွှန်လေ။အဲ့တော့ သူမကလည်းအန်းစွန်းရဲ့လက်အောက်ငယ်သားပဲပေါ့...

  "သူမကမင်းကိုအန်းစွန်းလို့ခေါ်လိုက်တာငါကြားလိုက်တယ်"

  စုယန်ကမိမိအားလက်ညှိုးထိုးလိုက်သည်။

  "မင်းကသူလား"

  "ရှင်အန်းစွန်းကိုမှတ်မိလား။သူပဲ..."

  "ငါကသူ့ကိုဘယ်လိုလုပ်မေ့လို့ရမှာလဲ။ငါဂျပန်မှာနေတုန်းက ငါ့မိဘတွေ‌ရဲ့သေဆုံးမှုကိုသူလုပ်ခဲ့တာပဲလေ။အဲ့တော့ အရာရာတိုင်းကသူ့အကြံပဲပေါ့....ဆိုလိုတာက လက်ရှိ*လင်းယိရှင်း*ကအန်းစွန်းပေါ့လေ"

  စုယန်ကအေးစက်စက်ဖြင့်မေးလာသည်။

  "အင်း။သူမလုပ်ခဲ့တာ...ကျွန်မဆိုလိုတာလင်းယိရှင်းအတုက....ရှင့်ကိုထူးဆန်းတာတစ်ခုခုလုပ်လိုက်လို့လား"

  မိမိမှာစုယန်အားခိုးကြည့်လိုက်သည်။

  စုယန်မှာတန့်သွားပြီး ထိုအကြောင်းအားတွေးလိုက်သည်။

  "ထူးဆန်းတာလား။တစ်ကယ်မလုပ်ပါဘူး။ငါတို့ကစုံတွဲတွေပုံမှန်လုပ်ကြပဲလုပ်ခဲ့တာလေ"

  စုယန်၏စကားများမှာမိမိအားမသက်မသာခံစားရစေရန်လုပ်နေသည်။စုံတွဲတွေကပုံမှန်ဆိုဘာလုပ်ကြလဲ။အန်းစွန်းကငါ့ကိုယ်ကိုသုံးပြီး ဘာတွေလုပ်ခဲ့တာလဲ။

  မိမိမှာတစ်နည်းနည်းဖြင့်ကိုယ့်ဘာသာပြင်ဆင်ထားခဲ့ပေမယ့် မြင်ကွင်းအားမိမိပုံဖော်ကြည့်လိုက်ချိန်တွင် ကျောချမ်းသွားတော့သည်။

  "ဘယ်လိုဖြစ်ဖြစ် ရှလင်းရေ နင်ကဒီတစ်ချိန်လုံးယုရှောင်းနဲ့ဆက်သွယ်နေတာလား။ဘာတွေဖြစ်နေတာလဲ"

  "အာ...နောက်ဆုံးကျအမှန်တရားကပေါ်သွားမယ်လို့တော့ ငါထင်သားပဲ။တစ်ကယ်တော့ ဒီတစ်‌ေလျှာက်လုံးကငါတို့ရဲ့အစီအစဉ်ပဲ။နင့်ကိုအသုံးချလိုက်ရတဲ့အတွက် တောင်းပန်ပါတယ်..."

  "နင်တို့တွေကဘာတွေကိုစီစဉ်နေတာလဲ"

  "ငါတို့ကနှစ်‌ေတွအကြာကြီးအန်းစွန်းရဲ့လက်အောက်ငယ်သားတွေဖြစ်ခဲ့တော့ သူကပို ပိုပြီးရက်စက်ကြမ်းကြုတ်လာတယ်ဆိုတာကို သတိပြုမိခဲ့ကြတယ်လေ။ဒီတစ်ခေါက်မှာ ယုရှောင်းနဲ့ငါကသူ့ကိုပြောင်းလဲဖို့ရည်မှန်းထားတာ။ငါတို့တွေအန်းစွန်းအပြစ်တွေဆက်လုပ်နေမှာကို မလိုချင်တော့ဘူး။ငါတို့ကနှစ်ဦးနှစ်ဖက်အကျိုးရှိမယ့် အဆုံးသတ်တစ်ခုကိုမျှော်လင့်ထားကြတယ်..."

ကျွန်တော့်ရဲ့ချစ်ရသူမှာသဘာ၀လွန်စွမ်းအား‌ေတွရှိနေတယ်(Complete ✅)Where stories live. Discover now