Cameron'un çaldığı piyano multide.Alıntı Klaus'un sesinden.
"İnsan kanı.Yasak şarap.En muhteşem iksir.Herhangi bir içkiden daha lezzetli,üstünde yaşamın buharı tüten öz..."
[Vampir Günlükleri-Uyanış ve Savaş]Cameron kabul etmeliydi ki,Kraliçe Mary Tudor ve Kaptan Jack Sparrow oldukça tuhaf bir kombinasyondu.
Eric ve Hope gibi uyumlu kostümler giymiş olmalarını tercih ederdi.Hope,mağazadaki o Elizabeth Bathory kostümünü alır almaz Eric'e haber vermişti.Bunun üzerine Eric de macar kontu kostümü almıştı.Şimdi ikisi baloya kont ve kontes Bathory olarak gideceklerdi.
America ise kostümünün sürpriz olmasını istemiş ve Cameron'a canının istediği kostümü giyebileceğini söylemişti.Cameron da kızın Karayip Korsanları hayranı olmasından yola çıkarak Jack Sparrow kılığına girmişti.Hope,hizmetçilerden biri kostümünün korselerini bağlayan ipleri çekiştirirken onunla dalga geçen Cameron'a America'nın sürpriz kostümünün ne olduğunu söylemişti.(Ağzından kaçırmıştı tabii.)
Bu esnada yan odada Elijah,Slender Man kostümünün arkasındaki kolları düzeltirken Rebekah ve Freya ise ölü gelin kostümü hazırlamanın en zevkli kısmına odaklanmışlardı ,bir vitrin mankenine giydirdikleri gelinliğin eteklerini parçalıyorlardı.
"İlla o takım elbiseyi giyeceksin yani." dedi Rebekah avcundaki siyah boyayı gelinliğin beyaz kumaşına sürüp çitileyerek dağıtırken.
"Neden olmasın Rebekah?Bu ülkede kıyafet özgürlüğü var sanıyordum."
"Haydi ama Elijah,bir geceliğine de olsa rahat bir şeyler giyemez misin?"
"Rahat değiller demiyorum.Alıştım."
"Kesin şu muhabbetti,ikiniz de,burada ciddi bir şey yapıyoruz!Rebekah,şu khverengi boyayı uzatır mısın?"
"Al abla."
Rebekah,ablasına boyayı uzattığında odaya bir sessizlik çöktü.Herkes işine odaklanmıştı,ara sıra Rebekah'ın güçlü vampir elleriyle kolayca yırttığı kumaşın sesi duyuluyordu,hepsi bu.
Bu esnada içeriye Ölü Gelin filmindeki Victor karakterinin kılığındaki Kol girdi."Hey,şunu bağlamama yardım edebilecek olan var mı?"diye sordu elindeki bordo renkli kravatı sallarken.Bu esnada işini yeni bitirmiş olan Elijah,kravatı aldı ve bu işe alışkın,becerikli elleriyle kravatı kolayca bağladı."Sen ne oldun?" diye sordu Freya Kol'u süzerken."Ölü gelindeki Victor." dedi Kol."Ve sanırsam bir ölü gelinim de var."
Rebekah sırıttı."Eh,Kol ne diyebilirim ki?Bana bir dans borcun var."
_________________________________________
Freya,elbisesinin fermuarını çekti.Sonra da buz mavisi maskesini taktı.Parti kostümlü olmasının yanı sıra maskeliydi de,herkes maske takacaktı.
Odasından çıkıp büyük salona geçti.Kol koltuğa kurulmuş cep telefonunu kurcalarken babasının "Davina ne kılığına olacak biliyor musun?" sorusuna "Yarı insan yarı tilki tuhaf bir kostüm bulmuş,onu giyecek."Diye cevap verdi.Babası kafasındaki Dracula kostümünün bir parçası olan maskeyi gözlerine indirdi.
Marcel vampir kılığına girecek,Cami ise geçen seneki melek kostümünün aksine huni şeklindeki şapkası ve dizinde biten kabarık elbisesiyle güzel ve gizemli bir cadı olacaktı.
Birkaç dakika içinde bütün aile büyük salonda toplanmıştı.Son olarak merdivenden bir Batman indi."Aa Batman." dedi ve sırıttı kırmızı maskesinin ardından Klaus.Siyah çizmeleri yerde gıcırtılar çıkarırken eldivenli eller siyah maskeyi kaldırdı ve Finn gün yüzüne çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikaelson'un Oğlu
FanfictionWilliam Cameron için "Mikaelson",bir soyad değildi.Sevgi adına bildiği her şeyi tek bir gecede yok eden adamın bozuk kanının damarlarında aktığını hatırlatan ve bir lanetmişcesine isminin hemen peşinden gelen korkunç bir etiketti. O,damarlarında do...