Bölüm şarkısı:DJ-Snake You Know You Like İt (söylediğim yerde açarsanız daha iyi olur)
"Sen kimsin ki?"
__________________
"Ben kim miyim?" diye sordu Hope şaşkınlıkla."Kuzeninim ben.Beni hatırlamıyor musun?"
"Hayır."
Bu arada Finn en yakındaki koltuğa çökmüştü.Hope,açık ağzını kapattı ve gözyaşlarını geri göndermeye çalıştı.Dudaklarını kemirdi ve sordu.
"Bu odada başka kimseyi tanıyor musun?"
Cameron boş ve yeni doğmuş bir bebeğinki kadar masum bakışlarıyla Finn'i işaret ederek "O babam değil mi?" diye sordu.Finn bunun üzerine yerinden fırlayıp yavaşça doğrulmaya başlayan oğlunun yanına geldi.
1012 yıl boyunca yaşadığı ağır trajedilerin onu sivri dilli ve acımasız bir insana dönüştürdüğü o adam,Cameron'un okyanus kadar derin ve gökyüzü kadar açık renk gözlerinin içinde resmen ölüyordu.
Adamın eli istemsizce çocuğun omzuna gitti.Eski Cameron olsa hemen kendini geri çeker ve en acımasız sözleri sarf etmekten hiç gocunmazdı.Bu çocuk ise sağ elini kaldırıp sol omzundaki adamın eline yerleştirdi.Sıcacık elleri adamın soğuk vampir ellerine değer değmez sordu.
"Değil misin?"
"Ta-tabii ki öyleyim." dedi Finn telaşla."Başka kimseyi tanıyor musun?"
Cameron hayır anlamında kafasını sallamakla yetindi.
"Şey." dedi Henrik bir adım öne çıkarak."İşine karışmış olmak istemem ama,cadılar onun beynini kızartıp hafızasını silmişler.Yaklaşık bir haftadır kayıp olduğuna göre,şu and zihni allak bullaktır.İstersen onunla konuşup ne kadar anısının gidip gitmediğine bakabilirim.Tabii istersen."
"Peki.Konuş bakalım."
Başından beri sessiz olan Freya,sonunda konuştu.
"Kimse farkında değil fakat Cameron'un kalbi atıyor.Ayrıca insan gibi kokuyor."
Elijah sakin bir şekilde kalktı.Cameron'u korkutmak istemiyordu.Eline bir bıçak aldı.Sonra yavaşça yürüyüp Cameron'un yanına oturdu.Ve en tatlı sesiyle sordu.
"Bir şey deneyebilir miyim Cameron?"
Cameron'un gözleri,sivri bıçağı görünce saf korkuyla büyüdü."Sadece küçük bir sıyrık." dedi Elijah çocuğun tereddüt ettiğini görünce.
"Canım yanacak mı?" diye sordu yavaşça elini uzatırken.
"Birazcık.Sadece birazcık.
Elijah yeğeninin elini tuttu."Senin adın ne?" diye sordu Cameron yavaşça."Elijah." dedi."Amcanım."
"Amca ne demek?"
"Babanın erkek kardeşiyim demek."
Bu esnada Elijah çocuğun parmağına hızlıca bir kesik attı.Cameron abartılı bir tepkiyle oturduğu yerde zıpladı.
Elijah,çocuğun elindeki kan damlasını sildi.Şimdiye çoktan iyileşmiş olması gereken kesikten bir damla kan daha geldi.Elijah kesikteki bakışlarını Finn'e çevirdi.
"Oğlun yeniden insan olmuş Finn."
________________________________________
"Yeniden insan olmak mı?" dedi ve şaşkınlıkla babasına döndü Cameron."Ben insan değil miydim zaten?"
Burnundan solumaya başlayan Finn,"Öyleydin tabii." diye geçiştirdi.Şu anda ona vampirliği açıklayamazdı.
"Henrik." dedi ve ayağa kalktı.Henrik,Finn'in yerine otururken, "Bize biraz müsaade eder misiniz?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikaelson'un Oğlu
FanficWilliam Cameron için "Mikaelson",bir soyad değildi.Sevgi adına bildiği her şeyi tek bir gecede yok eden adamın bozuk kanının damarlarında aktığını hatırlatan ve bir lanetmişcesine isminin hemen peşinden gelen korkunç bir etiketti. O,damarlarında do...