»Tulum iz noćne more.

19.9K 945 170
                                    

Ava P.O.V

"Sada te želim našminkati", kaže Ejmi prilazeći mi sa svojim neseserom.

"Mogu i sama, Em!"

Bijesno je stavila ruke na bedra, gledajući me strogo. Kao da mi je majka. "Ovo je moje veče i bit će kako ja hoću!"

"Ponašaš se kao moja mama."

"Molim te! Daj mi da te ja sredim. To je sve što tražim."

Uzdahnem. "Dobro!" Sjela sam na stolić ispred nje. "Ali znaš već da ne volim nikakave smokey eyes, niti tamne vrste pudera... Stoga, to ne."

"Čekaj malo!" prekinula me je, upirući prstom u mene. "Je li to nešto na moj račun?"

Nacerila sam se gledajući u nju. "Znaš i sama da tebi to dobro stoji, a meni ne."

Ejmi se je široko nasmiješila i odmahnula glavom. "Pa da. Istina."

Udarila sam je rukom po ramenu, dok ona nije skidala osmijeh sa lica.

Iako mi je najbolja prijateljica uvijek je imala specifičan način šminkanja, a i oblačenja. Većinom bi se oblačila u crno i usko, zbog čega su stalno mnoge priče kružile po školi o njoj, dok ništa od toga nije bila istina. Jedini dečko u njezinom životu bio je Ethan, a on joj te također bio i prvi.

Na lice mi je nanijela kremu za lice, a zatim ga je prekrila kremom u boji. Vidjela sam je kako uzima kreon u ruke, na što sam je odmah zaustavila. "Ne!"

"Uff! Dobro!" Uzela je maskaru i nanijela mi jedan mali sloj. Na usne je stavila obični sjaj te na obraze nanijela malo rumenila. "Eto ga. Jeste da si ista kao i uvijek, ali barem sam ja imala neko učešće u šminkanju", rekla je, smiješeći  se.

Prevrnula sam očima. "Želja ti je ispunjena."

"Eh. Šta ćeš obući?", upitala je, ustajući i krećući prema ormaru.

"E, to mi ti nećeš birati", prekinula sam je. "A i već sam skontala šta ću..."

"Da pogađam", rekla je, "neke farmerke i onu majicu na cvjetiće?" upitala je podrugljivo.

"Ejmi! Znaš da mi je to najdraža majica. "

"Ej, nikada nisam rekla da ono što ti nosiš nije lijepa odjeća, ali..."

"U tome se najbolje osjećam", prekinula sam je.

"Ali draga, dečke ne zanima da li se ti u nečemu najbolje osjećaš...oni žele da vide, nešto", podignula je obrve, "nešto drugo..."

"Daj Ejmi! I ne sređujem se zbog njih. Briga me za dečke, rekla sam ti to već!"

"Da, da dobro... šta god."

"Onda za koliko krećemo?"upitala sam je gledajući u sat.

"Ethan će stići po nas za desetak minuta, je li ti to dosta?"

Klimnula sam glavom. "Treba mi još samo minuta."

....


Dok smo se vozili, Ejmi je na prednjem sjedištu pojačala muziku veoma glasno tako da je cijelo auto treštalo od nje. Kada sam vidjela Ethana samo sam se očima pozdravila sa njim, ne govoreći mu ni riječi. Jedina sreća u svemu tome jeste da Ejmi nije ništa posumnjala.
Vidjela sam kako se auto zaustavlja na prilazu ispred ogromne kuće.

....

Ejmi je stavila ruku na moja ramena,  gurajući me prema ulazu. Čim smo ušli unutra zapuhnuo me je miris cigareta i glasne muzike. Ogromna, mračna soba bila je pretrpana ljudima. Izgledalo je kao da je cijela škola došla na ovaj tulum. Nekoliko dečkih stajalo je u ćošku sobe i odmjeravalo ostale djevojke. Poneki zaljubljeni par ležao bi u kutku sobe i mazio se. Dok su većina stajala u grupama te pušili cigarete i pili alkohol.

Jedna noćWhere stories live. Discover now