Ava P.O.V
Njegove usne su se spustile na moje. Poljubac je u početku bio nježan, a zatim je postajao sve grublji i dominantniji. Njegove usne su grubo grabile moje, dok je jezikom vodio bitku sa mojim. Njegove ruke su se spustile na moje grudi, blago prelazeći preko njih. Osjetila sam podizanje moje haljine, dok su njegovi dugi prsti kružili po mojim bedrima. Svi mišići u mom stomaku su se grčili. Dok se usnama spuštao niz moj vrat, prstima je skinuo naramenice moje haljine, ostavljajući me tako samo u grudnjaku pred njim.
"Jesi li dobro?" šapnuo mi je na uho.
Dahnula sam. "Jesam."
Rukama je prelazio preko mojih grudi, a ja uzduž njegovih golih prsa. Najednom osjetila sam kako se njegove ruke spuštaju niz moj stomak. Prstima je kružio oko moga pupka, kada mu se jedan prst počeo spuštati naniže do moga vlažnog središta. Jecaj se izvukao iz moga grla i glasno sam zastenjala.
Moje gaćice je svukao, dok je prstom prelazio preko moga ulaza, dražeći ga, a zatim je prstom ušao u mene. "Nemoj se plašiti", dahnuo je. Moje tijelo je zadrhtalo. Usporenim pokretima, izvijala sam se prema njemu tražeći još više.
Njegove usne su se spustile na moj vrat, lagano ga ljubeći dok je prstom blago ulazio u mene. Drugom rukom je otkopčao kopču moga grudnjaka ostavljajući me tako u potpunosti golu. Odmjerio me je od glave do pete. Polagano, zavodljivo, prstom je pravio zamišljenu liniju duž moga stomaka i vrata. Ostala sam bez daha. Jednom rukom je kružio oko mojih grudi i bradavica igrajući se sa njima. Njegov jezik se počeo spuštati ponovo niz moje grudi, a zatim je stigao do mojih bradavica. Jednu je uvukao u svoja usta, lizajući je.
"Zayn", uzdahnula sam, dok mi je eksplozija tinjala u tijelu. Usne su mi bile rastvorene, dok sam gladno grabila zrak.
"Što je bilo?" šapnuo mi je na uho od čega sam zadrhtala.
Nestpljivo sam rukama klizila niz njegova prsa, spuštajući se do njegovog patetnog zatvarača. Trapavo sam počela prstima otkopčavati šlic na njegovim farmerkama. "Želiš nešto?" prošaputao je.
Tijelo mi je drhtalo kao grančica. "Skini farmerke."
Široko se nasmiješio te odmaknuo od mene. Otkopčao je patentni zatvarač svojih farmerki te ih svukao sa sebe. Ostao je samo u crnim boksericama. Njegova muškost se jasno isticala i kao da je posmatranjem moga tijela svake sekunde sve više i više rasla.
Plaho sam ga pogledala, dok mi se on ponovo približavao. Polegao me je na pod, nadvijajući se nad moje tijelo. Jednu ruku je spustio na moj već vlažni kiltoris, dražeći ga i ponovo uvlačeći jedan prst.
Njegov jezik se počeo spuštati niz moj stomak, a zatim je stigao do mog pupka. Najednom jezik je uvukao u moj pupak i počeo da kruži njime. Ulazi. Izlazi. Sve brže i sve jače. Silovitije. Nisam više mogla izdržati. Izvila sam se prema njemu bez srama. Ako ovako nastavi dovest će me do vrhunca samo svojim ustima. Moj ulaz je sada počeo da se razdvaja spremno čekajući za njega.
"Nemoj se preplašiti, sada ću ubaciti dva prsta. U redu?", dahtao mi je u usta.
Klimnula sam glavom. "Samo polahko."
A zatim sam osjetila. Osjećala sam kao da se razapinjem. Sve u meni je gorjelo, a on je neprestano ulazio u mene. Dok je dva prsta ubacivao u moje nadraženo središte, sitne poljupce je ostavljao po mome vratu, tražeći moja osjetljiva mjesta. Kada je gricnuo mjesto ispod moga uha, besramno sam se izvila prema njemu, nošena zadovoljstvom. Ali najednom, nešto se u meni probudilo. Željela sam više. Željela sam njega potpunog u sebi. Čitavog.
ESTÁS LEYENDO
Jedna noć
Fanfic"Zašto su mi njegove usne tako poznate?" #BWWA2015 Winner © 2015 by adna36. All rights reserved. Cover by: @imwithcupid