»Poljubac?

14.2K 826 185
                                    

Ava P.O.V

Nakon što je čas završio, krenula sam prema kantini. Čim sam zakoračila u nju, primjetila sam Hannu i Jakea za njihovim stolom. Prišla sam im, spustila knjige na stol te sjela.

"Hej", nasmiješila sam se.

"Hej, draga", pogledala me je Hanna.

"Hej, Ava", rekao je Jake.

"Šta ima?", upitala sam ih, razgledajući oko sebe.

"Bezveze", odmahnula je glavom Hanna. "Ni Arianne, a ni Sam nisu danas u školi, tako da se nas dvoje dosađujemo."

"Ja se ne dosađujem", promrmljao je Jake te blago udario rukom od stol. Pogledala sam u njega koji je bez prestanka zurio u Hannu. Ouh. Ovdje ipak ima nešto.

"Jake", uzdahnula je Hanna.

"Ne", Jake ju je prekinuo te ustao od stola, "vidimo se kasnije." Okrenuo se, te izašao na vrata.

Pogledala sam u Hannu. "Šta je ovo bilo?"

Odmahnula je glavom. "Gluposti."

"Hanna", namrštila sam se. "Nisam luda. Ti se sviđaš tom momku, šta je onda sa tobom?"

Njena ramena su se opustila i glasno je izdahnula. "Ne znam, stvarno ne znam. Davno mi je priznao da mu se sviđam, ali", pocešala se po kosi, "sviđa mi se netko drugi."

Razgoracila sam oči i još bliže joj se primaknula. "Molim? Ko to?"

"Stidljivo se nasmiješila i spustila pogled. "On je Ava... tako je lijep", rekla je zamišljeno. "Svaki dan ga posmatram. One njegove oči, kosa..."

"Pa ko, govori? Ide li sa nama u školu?"

"Nasmiješila se i klimnula glavom. "On je..."

"Hej Ava", najednom nas je trznuo nečiji glas. Okrenula sam se i susrela sa dečkom kojeg sam upoznala jučer.

"Hej Niall", nasmiješila sam mu se. "Sjedni", pokazala sam mu rukom na stolicu pored mene i Hanne. Okrenula sam se prema njoj, a njezini obrazi su gorili. Šta je sada sa njom? Nakasljala sam se i pogledala u njega. "Niall, ovo je Hanna. Hanna ovo je Niall."

Oboje su zadržali pogled jedno na drugom, za mene, dosta više nego što je bilo potrebno.

"Drago mi je", rekli su u isto vrijeme, zbog čega smo se svo troje nasmijali.

"Onda?", pogledao me je Niall. "Kako prolazi dan?"

"Dobro", rekla sam slijezuci ramenima. "Kod tebe? "

"I kod mene je dobro. Još jedan čas pa idem kući, tako da je dobro prošlo za danas."

"Da" nasmiješila sam se. Najednom, vidjela sam da pored nas prolazi nekoliko djevojaka koje su me pomno proučavale.

Niall se nasmiješio. "Izgleda da si sada svima zanimljiva."

"Da." Klimnula sam glavom. "Ljudi nemaju pametnijeg posla od zabadanja nosa u tuđi život."

Glasno se nasmijao. "Ne bih sada da i ja budem takav, ali danas kada si došla pod ruku sa najboljim sportistom škole, natjerala si ih na to."

Namrštila sam se. "Sada vjerovatno pričaju o tome kako ću tako uraditi sa svakim muškarcem u školi, zar ne?"

Klimnuo je glavom i počeo se smijati. "Vjerovatno sada upravo govore kako sam ti ja sljedeći na spisku."

Hanna i ja smo se nasmiješile. "Da. Vjerovatno."

"Ovaj, htio sam te pitati... ima jedan tulum sutra navečer. Ako bih možda htjela da dođeš..."

"Ne", prekinula sam ga, a kapljica znoja najednom mi je skliznula sa čela. "Stvarno, nemam vremena."

Jedna noćWhere stories live. Discover now