Zayn P.O.V
Vidim kako se njezino tijelo prepušta mojim rukama, a zatim se polahko okrenula prema meni. Dlanovima je obuhvatila moje obraze, nježno ih milujući. O Bože. Ponašala se prema meni kao da sam od stakla, kao da bi grubljim dodirom moje lice puklo.
Podignem dlanove do njezina lica, a zatim dlanom obuhvatim lijevu stranu njezina obraza. Prstom sklonim jedan odbjegli pramen iz njezine niske pundže. Palac prislonim na njezinu donju usnicu, na što ona sanjivo sklopi svoje okice. Osjetim kako me podilazi jeza samim tim činom te čelo prislonim uz njezino.
Jedva dolazeći do daha, sanjivo pogleda u moje oči. "Zayn", prošaputa.
"Mogu li te poljubiti, princezo?" upitam, gledajući čas u njezine oči, čas u njezine usne.
Tužno se nasmiješi, a zatim me stidljivo pogleda. "To je jedina svar za koju se trenutno molim."
Bez razmišljanja, usne približim njenima. "Nećeš se pokajati?" upitam, usnama suho češući njezine.
Smiješeći se, zakoluta očima, a zatim usne žudno prisloni uz moje. "Uvijek imaš tako puno pitanja?" promrmlja.
Nasmiješim se, a zatim shvatam da smo i previše vremena potrošili na priču. Dlanovima čvrsto obuhvatim njezin vrat, dok se njezine usne gladno spajaju sa mojima. Osjetim kako žudno grabi moju košulju pod svojim prstima uvjeravajući se da sam stvarno tu i da neću otići.
Dlanovima sam je u potpunosti privukao k sebi, pripijajući je uz svoje tijelo. Njezina noga dodiruje moju, njezine grudi prislonjene uz moja prsa, njezin nos dodiruje moj. Jednostavno, njezina koža uz moju.
Onako kako je uvijek i trebalo biti, glasić u meni šaputa.
Najednom, shvatim kako se njezine usnice prestaju pomjerati uz moje, a zatim se teško dišući odmaknula. Sklopila je oči, dok je sitni smiješak igrao na njezinim usnama. "Ovo..."
Šutio sam, čekajući njezin odgovor. Međutim, nije dolazio.
Tužno sam se osmjehuo, očekujući kako će sada reći da je ipak zažalila zbog poljupca. "Ovo...?"
Naglo me je pogledala, a zatim se malčice nasmijala. "Ovo mi je tako nedostajalo", nježno je rekla.
Ava P.O.V
Dok njegove ruke stoje obgrljene oko moga tijela, njegov dah grije moj vrat. Prste isprepliće sa mojima, a ja duboko u sebi znam koliko sam nešto ovakvo priželjkivala. Prsa mu se ritmično podižu i spuštaju.
Odjednom je progovorio. "Žao mi je."
"Zbog čega?"
Slegnuo je ramenima. "Svega."
"Zayn..."
"Povrijedio sam te, mila", prekinuo me je. "Svjestan sam toga i samo... ne želim da misliš da sam to namjerno radio. Ja samo..."
Okrenula sam lice prema njegovom, prst stavljajući na njegove usne. "Ne sada. Nemojmo sada spominjati sve što je bilo. Daj, daj... da zaboravimo."
Skrenuo je pogled sa mog, a zatim se zagledao u more ispred sebe. "Želim... želim ti reći neke stvari. To moraš znati."
Uzdahnula sam, a zatim se podigla u sjedeći položaj. Čitavim sam se tijelom okrenula prema njemu, te se nasmiješila. "Ne želim da mješamo prošlost između nas. Što je bilo, bilo je. Sada smo bitni samo nas dvoje."
VOUS LISEZ
Jedna noć
Fanfiction"Zašto su mi njegove usne tako poznate?" #BWWA2015 Winner © 2015 by adna36. All rights reserved. Cover by: @imwithcupid