Ava P.O.V
Prevrnula sam se na stranu, gledajući u crno ispeglano odijelu na desnoj strani kreveta. Začula sam zatvaranje tuša, a zatim je Nick utrčao u sobu. Kapljice vode su klizile i kapale sa njegova tijela, dok je bijeli peškir bio zamotan oko njegova struka.
Kada me je ugledao, njegovo lice je ozario osmijeh. Nagnuo se preko kreveta, ostavljajući mi blagi poljubac na čelu. "Ljepotice. Jesi li lijepo spavala?"
Smiješeći se, prstima sam protrljala oči. "Koliko je sati?"
Pogledao je u svoj telefon. "Sada će 9."
"Već?" namrštila sam se. "Tako mi se spava."
Okrenuo mi je leđa, uzimajući veš iz ormara. Kada je obukao bokserice, okrenuo se prema meni. Njegovo međunožje se napinjalo ispod tankog lastiša bokserica na što mi se nešto prevrnulo u stomaku.
Podigla sam pogled do njegova lica na kojem je igrao vragolasti smiješak. "Da ne žurim, sada bih te razbudio."
Osjetila sam kako mi krv juri u obraze te sam lice prekrila jastukom. Začula sam njegovo smijuljenje, a nedugo nakon toga osjetila sam udubljenje u krevetu. Uzeo je jastuk iz mojih ruku te mi se približio. "Jesi li spremna za večeras?"
Namrštila sam se. "Zabava?"
"Da", kimnuo je glavom.
"Ti nećeš dolaziti po mene, zar ne?"
"Ne mogu, ljepotice. Imam obaveza u firmi, a zatim odmah iz nje idem u hotel. Ali, jedva čekam da te vidim tamo."
Nasmiješila sam se. "I ja jedva čekam da vidim tebe."
Uštipnuo me je za obraz, spustajući usne na moje. "I jedva čekam da te vidim u onoj crvenoj haljini."
Dlanovima sam prešla preko njegovih obraza, gurajući ga od sebe. "Pa, izdrži do večeras."
Nasmijao se, hodajući unazad prema vratima. Poslao mi je zračni poljubac, a zatim sam čula njegov topli glas dok je silazio niz stepenice. "Volim te."
....
Kada sam završila sa nanošenjem ruža na usne, izašla sam iz kupatila odlazeći do velikog zrcala u podnožju sobe. Usta su mi ostala razjapljena.
Crvena haljina sa dubokim izrezom na nozi, padala je niz moje tijelo. Moja plava kosa je bila podignuta u nisku punđu dok je nekoliko vlasi padalo sa obje strane moga lice. Od nakita sam imala samo dijamantne naušnice koje mi je za rođendan kupio Nick, malo parfema i to je bilo to.
Začula sam škljocaj na vratima, a zatim je u sobu ušetala Hanna. "Ko si ti i što si napravila sa mojom najboljom prijateljicom?"
Nasmiješila sam se. "I ja se to pitam."
Došla je do mene, gledajući me u odrazu ogledala. "Prekrasna si, Ava."
Prešla sam pogledom niz nju. Na sebi je imala dugu tirkiznu haljinu koja je u slojevima padala preko njezina struka. Štikle sa ogromnom potpeticom su jasno uočile ispod njezine haljine te sam se na trenutak zapitala da li ću ja ikada u nečemu takvom uspjeti zadržati ravnotežu?
Njezina duga crna kosa je bila pokupljena u visoku punđu, ističući tako njezine sitne dijamantne naušnice.
Okrenula sam se prema njoj. "Hvala ti mila, ali ti ćeš večeras biti najljepša."
Dlanom je prešla preko mojih ramena. "Pa, sigurno je da neće biti ljepših od nas."
Namignula sam joj te smo krenule prema vratima. "U to sam sigurna."
YOU ARE READING
Jedna noć
Fanfiction"Zašto su mi njegove usne tako poznate?" #BWWA2015 Winner © 2015 by adna36. All rights reserved. Cover by: @imwithcupid