Ava P.O.V
Čim su se vrata ispred mene otvorila, zaledila sam se. U podnožju sobe stajale su krhotine stakla. Okrenula sam se prema Zaynu koji je blijedo gledao u mene. "Što se ovdje desilo?"
Pratio je moj pogled, a zatim odmahnuo licem, pokazujući mi da uđem. "Ništa, samo mali trenutak nepažnje."
Uradio je to zbog tebe, glasić u meni je progovorio.
"Ovo je zbog mene, zar ne?"
Njegove oči istog trenutka pronađoše moje, a zatim se zagledao u pod. Ništa nije odgovarao.
"Zayn", dlan sam stavila na njegov obraz.
Odjednom je odskočio od mene, nervozno koračajući sobom. "Jeste, u redu? Ja... ja... plašio sam se, Ava. Jebeno sam se plašio da nećeš doći. A kako je vrijeme sve više i više odmicalo... ludio sam."
Osjetila sam kako me nešto steže u prsima. Zakoračila sam prema njemu. "Tu sam", šapnula sam.
Pogledao je u mene, a zatim mi uputio najtužniji osmijeh ikada."Jesi. Ali što da nisi izašla iz one kuće na vrijeme? Što da te nisam ugledao i da sam... ne znam", otpuhnuo je, "odustao? Otišao?"
Nemoguće.
"Nemoguće", prošaputala sam, dlanom milujući njegov obraz.
Zbunjeno je zatreptao. "Kako si sigurna?"
Nasmiješila sam se. "Jer da sam ja bila na tvom mjestu, sada ne bih odustajala. Borila bih se za tebe, Zayn. A duboko u sebi, znam da bi i ti učinio isto."
Nisam uspjela ni da završim misao do kraja, kada su njegove ruke obuhvatile moje bokove privlačeći me k sebi. Usne je bolno spustio na moje, ljubeći me kao da sam neki lijek. Lijek za njega.
Naši su se jezici žudno ispreplitali, dok je dlanove držao na dnu mojih leđa. Osjećala sam kako me sve više i više primiče k sebi, a zatim me je podignuo. Dlanovima sam obuhvatila njegov vrat, a noge obujmila oko njegovog struka. U naletu strasti i požude, njegove usne i jezik su prelazili čitavim mojim licem, ljubeći ga i lickajući ga.
Najednom, začula sam glasni udarac. Krajičkom oka, shvatila sam da je Zayn nogom otvorio vrata spavaće sobe. Trnci su prošli kroz moje tijelo. Ušli smo u sobu, a zatim me je nježno spustio da vršcima prstiju dohvatim pod.
Na trenutak, napustio je moje usne, žudno me gledajući. Njegove oči su gorjele. "Jesi li sigurna?" upitao je promuklim glasom.
Oblizala sam usnice. "Nikada ni u što drugo nisam bila sigurnija."
To je shvatio kao potvrdan odgovor. Dlanovima je obuhvatio moja ramena, gurajući me na krevet. Podigla sam pogled prema njemu te vidjela da i dalje stoji. "Skini haljinu", rekao je, hrapavim glasom.
Srce mi je počelo tući kao ludo. "Sama?" upitala sam, drhtavim glasom.
Ne odvajajući pogled od mog, klimnuo je glavom. "Želim da te gledam kako to radiš."
Dlanovima sam se pridigla u sjedeći položaj, a zatim sam sjela na koljena. Zaynove oči su svakog trenutka prelazile sa moga lica na moje tijelo. Drhtave prste sam podigla do desne naramenice haljine, spuštajući je. A zatim sam isto uradila sa lijevom. Osjetila sam kako hladan zrak s vana ježi moju golu kožu, od čega sam zadrhtala.
Ponovo sam vratila pogled na Zayna. Njegova usta su se malkice rastvorila. Vidjela sam kako se njegova prsa počinju sve više i više nadimati, dok je pogledom prelazio niz moje grudi koje su samo skrivale košarica grudnjaka i gaćice koje su, koliko god to sramotno bilo priznati, već bile vlažne.
YOU ARE READING
Jedna noć
Fanfiction"Zašto su mi njegove usne tako poznate?" #BWWA2015 Winner © 2015 by adna36. All rights reserved. Cover by: @imwithcupid