Zayn P.O.V
Osjetim kako mi nepoznata ljutnja razdire utrobu, dok svoje usne držim prislonjene na usne neke potpuno nebitne djevojke. Jebote. Što ja to radim?
Odvojim usne od njezinih, a zatim se odmaknem za korak jedva dolazeći do daha.
Što to radiš Zayn, jebote, što to radiš? Neprekidno ponavljam u sebi isto pitanje.
Okrenuo sam se prema Avi te se šokirao kada sam ugledao njezino lice. Tuga. O Bože. Tuga koju sam čini mi se samo ja mogao čitati iz toga pogleda.
Nije plakala, njezina donja usnica ovaj put nije drhtala, prstima nije nervozno grabila tkaninu svoje haljine, ne. Jednostavno me je gledala. I sve sam shvatio. Ovim sam je izgubio.
A sada, morao sam uradit baš sve da bih je ponovo vratio. Da bih je ponovo vratio ondje gdje stvarno i pripada. Pored mene.
Ava P.O.V
Dok gledamo neki film, osjetim kako Nickovo disanje pored mene usporava. Okrenem lice prema njegovom te ugledam sklopljenje oči i blago rastvorene usnice. Nasmiješim se, a zatim ustanem. Uzmem deku sa drugog kreveta te ga prekrijem njome. Zatim, ugasim televiziju te stepenicama krenem prema spavaćoj sobi.
Čim zakoračim u sobu ispunjenu mrakom osjetim kako mi koljena počinju klecati. Teškim korakom odem do kreveta, a zatim se bacim na njega. Drhtavim rukama zagrlim jastuk, dok suze izdajnice počinju kvasiti moje lice. Lice zaronim u jastuk, dok nesvjesno šakama počnem udarati u madrac ispod sebe.
"Zašto si se morao vratiti?" procijedim. "Zašto? Proklet da si!"
Okrenem se na leđa, a zatim dlan prislonim uz svoja prsa. Dok mi srce u grudima tutnji kao ludo, svaka scena od danas mi počinje navirati pred očima. Poljubio se. Poljubio je drugu.
Dlanovima prekrijem svoje lice dok sama sebe proklinjem zbog toga što je nešto tako nevažno djelovalo na mene.
Ali ne, ne treba ovako biti. On sada ima svoj život, ja imam svoj život.A ako je nešto želio da mi pokaže onim poljupcem od danas, neka se ne brine previše, sve sam shvatila. Zaboravio me je.
Zayn P.O.V
Čim otvorim oči, shvatam da je jutro konačno svanulo. Odbacim pokrivač sa sebe te veselo odem do prozora. Sunce je na nebu jutros sijalo jače nego ikada prije. To je, nadam se, dobar znak.
Nakon što obavim jutarnju higijenu te se obučem, upalim automobil i krenem prema mom današnjem radnom mjestu. Plaža.
....
Kada se automobilom parkiram na obližnji prilaz, zadržim se još nekoliko trenutaka u njemu. Samo da sve prođe kao što sam i zamislio.
Glavu naslonim na naslon sjedišta, a zatim sklopim oči. Podsjetit ću je na sve. Na nas, na ono što smo imali, na ono što smo željeli. Podsjetit ću je na jedinu istinu u mom životu, a ta istina je bila ona.
Ava P.O.V
Pokucam na vrata, čekajući nekoga da mi otvori. Međutim, nikakvi zvuci nisu dolazili iz kuće. Čekaj malo, kao da sam nekoga čula sa... napravim nekoliko koraka, a zatim mi pogled pobježe ka plaži. Zayn i Zava.
ESTÁS LEYENDO
Jedna noć
Fanfic"Zašto su mi njegove usne tako poznate?" #BWWA2015 Winner © 2015 by adna36. All rights reserved. Cover by: @imwithcupid