Zayn P.O.V
Osjetio sam kako mi koljena pucaju. Pao sam na pod, dok su mi se oči punile suzama. To je ona. To je moja sestrica. Pogledao sam u njezino lice. Bila je ista kakvom je se i sjećam. Crne duboke oči, duga crna kosa, crvene tanke usne. Izraz lica bio joj je preplašen, kao da se bojala ovoga.
Raširio sam ruke na što je ona potrčala prema meni. Osjetio sam kako se sitne, drhtave ruke obavijaju oko moga vrata, a miris njezine kose ispunio je moje nosnice. Mirisala je na lavandu, na neki prašak za odjeću, na čistoću... i što je najljepše, mirisala je na mamu.
Rukama sam je snažno zagrlio, ne dopuštajući joj da se odvoji od mene. Grlio sam je za sve ove godine što sam bio odvojen od nje. Za sve ove godine što sam je ostavio samu.
"Braco", promrmljala je u moj vrat.
Dlanom sam pomilovao njezinu kosu. "Ne mogu da vjerujem da te vidim, Safa."
Prsa su joj pored mene zavibrirala. Osjetio sam kako tankim prstićima grabi moju kosu te je kovrđa. "Mislila sam da si me zaboravio."
Odvojio sam se od nje i dlanovima obuhvatio njezine obraze. "Nikada, ljepotice. Svaki dan sam mislio na tebe, baš svaki."
Njezina glava je klonula. "Ali nikada nisi došao."
Dah mi je zastao. "Ali ne zbog tebe."
Podigla je lice prema meni. Oči su joj sada bile suzne. "Vrati nam se, Zayn", dahnula je.
"Safa", uzdahnuo sam. "Znaš da to ne mogu uraditi."
"Ali sve se moze riješiti." Suze su joj lile niz lice. "Mama želi da se vratiš."
Odmahnuo sam glavom. "Safa, ja..."
"Hej, hej", prekinula nas je Ava. Pogledao sam u nju. Zamagljene zelene oči su bile usmjerene prema Safi. "Nismo ovdje da bismo plakali, već da bi ste vas dvoje proveli lijepo vrijeme zajedno, zar ne?"
Safa je drhtavim prstima obrisala suze sa lica i klimnula glavom. Slatko se nasmiješila. "Tako je."
Ava ju je uhvatila za ruku te pogledala u mene. "Hajde, idemo."
Namrštio sam se. "Gdje idemo?"
"U Luna park", odgovorila je.
"U Luna park?" ispljunuo sam.
"Da." Klimnula je glavom.
"Što ću ja raditi u Luna parku?"
"Isto što i svi, Zayn. Igrati ćeš se."
Frknuo sam. "Igrati ću se? Nisam dijete."
"Molim te, braco", trznuo me je tihi glasić.
Pogledao sam u Safu koja je imala skunjeni izraz lica. O Bože. Uzdahnuo sam. "Dobro. Igrati ćemo se."
Ava je napravila pobjednički izraz lica i pogledala u Safu. "Znala sam da ćeš ga ubjediti."
"Uvijek sam ga imala u šaci", rekla je Safa sliježući ramenima.
"Da li se meni čini ili ste se to vas dvije udružile protiv mene?" upitao sam ih.
"Djevojke se moraju držati skupa", odgovorila je Safa.
"Ti si moja sestra, a ne njezina."
"Pa ti si dečko, braco. Valjda se moraš sam znati braniti", odgovorila je.
Otkud ona sve ovo zna? "To jeste, ali uvijek moraš biti na mojoj strani."
Okrenula se prema meni i namignula mi. "Znaš da jesam."
STAI LEGGENDO
Jedna noć
Fanfiction"Zašto su mi njegove usne tako poznate?" #BWWA2015 Winner © 2015 by adna36. All rights reserved. Cover by: @imwithcupid