»Zayn je mrtav.

11.6K 758 271
                                    

Zayn P.O.V


Uletio sam u svoju sobu pokušavajući se smirit. Nisam mogao da vjerujem da su nas prevarili.

Odveli su nas u prazno skladište.

Jedino što smo pronašli bila je njezina majica. Majica koja je jutros bila na njoj. O Bože.

Kleknuo sam na koljena i slobodnom rukom prešao preko mjesta na posteljini na kojoj je ona ležala poslednji put. Grudi su mi se pretvorile u praznu rupu od same pomisli nje kako tako leži pred nekim drugim. Kako joj netko nanosi bol, tjera je na suze.

Zaronio sam lice sebi u ruke i počupao nekoliko pramenova crne kose. Osjetio sam kako su mi dlanovi vlažni. Suze? Nema šanse.

Uzdahnuo sam i otišao do prozora. Izbacio sam glavu i udahnuo zraka. Pogled mi je pao na mjesto gdje smo sinoć nas dvoje stajali. Gdje sam je poljubio. Zašto me svaka jebena sitnica podsjeća na nju?

Frustrirano sam prošao prstima kroz kosu. Pogled mi je ponovo pao na pištolj koji je stajao na krevetu. Prišao sam, te provjerio koliko ima metaka u njemu.

Stavio sam ga iza pasa, te izašao iz sobe.

Sišao sam u dnevnu sobu. Niall i Callum sjedili su za jednim laptopom pokušavajući upasti u sustav kamera u blizini onog skladišta.

Callum me je prvi primjetio. "Jesi li sada zadovoljan?", promrmljao je.

Pogledao sam ga. "Molim?"

"Rekoh, jesi li zadovoljan?"

"Kome to ti?" prišao sam mu.

Callum ustade, približavajući mi se. "Zbog tebe će ta ženska najebati."

"Začepi, Callum!" Procijedio sam kroz zube.

"A zašto da začepim?"

"Halo ba momci!" Niall ga prekide. "Nije vrijeme za to." Stao je između nas dvojice, gurajući me prema hodniku.

"Zbog tebe je sada u nečijim tuđim rukama." Ispljunuo je Callum.

"Ništa joj se neće desiti." Gotovo da ni sam nisam čuo svoj vlastiti glas. Osjetio sam brze otkucaje srca koji su tutnjali ispod moje crne majica.

"A šta ako joj se nešto ipak dogodi, Zayn?"

Uperio sam prst u njega. "A od kada se to ti tako brineš za nju?!"

"Brinem, u redu?! Nećeš uništiti tu curu kao i sve do sada." Callumov glas bio je poput leda.

Prošao sam pored Nialla, te uhvatio Calluma za vrat i prikovao ga za zid. "Ne petljaj se između mene i nje, je li ti to jasno?"

Callum se cinično nasmijao. "Stvarno misliš da ona neće sama shvatiti kakav si ti ološ?"

Još jače sam ga pribio. "Začepi!"

"Šta je?" počeo se smijati. "Istina boli, zar ne?"

Niallova ruka spusti se na moje rame. "Zayn. Ne treba nam još problema."

Uzdahnuo sam i odmaknuo se od Calluma. "Drži se dalje od Ave!" Upozorio sam ga.

"Hoću ja od nje, ali neće ona od mene", dobacio je.

Dovraga! Okrenuo sam se, te ga jednim potezom pesnicom udario direktno u jagodičnu kost. Callum se zatetura, te pade na pod udarajući glavom od ivicu stola. Njegove smeđe oči bile su raskolačene i bijesne. "Zažalit ćeš zbog ovoga, Zayn!" proskitao je.

"A kako to, molim te?" Zakoračio sam prema njemu.

"Uzet ću ti ono najvrijednije." Callumov bijes je rastao.

Jedna noćWhere stories live. Discover now