Ava P.O.V
Osjetim kako mi srce u grudima počinje lupati kao ludo, dok me njegove tamne oči hipnotično gledaju. Otvorim usta kako bih nešto rekla, ali glasa nema.
Želim da kažem ne. Ne želim to. Ne želim plažu. Ne želim njega kao partnera, ali... to ne izgovaram.
Šuteći, stojim i zurim u njega. Pokušavam nešto iščitati iz njegova pogleda, bilo što, ali ne uspijevam. Ono što me na trenutak zapanjuje jeste da u njegovim očima koje su me nekad tako zaljubljeno gledale, sada nema ni trunke osjećaja. Samo crnilo, crnilo i crnilo.
Progutam knedlu koja mi stoji u grlu od Nickovih poslednjih riječi, a zatim se svima silama natjeram da skrenem pogled. Zagledam se u pod, dok mi se u glavi odvija rat. Što da uradim? Da li da ga odbijem ili da jednostavno prihvatim?
Najednom, trzne me glas. "Bio sam nekada na toj plaži."
Istog trenutka, moj pogled odluta do njegovog. Njegove oči hladno gledaju u Nickove dok to izgovara.
Nick se nasmiješi, klimajući glavom. "Onda pretpostavljam da već i sam imaš određenu sliku što zamišljaš na tom mjestu, zar ne?"
Zayn nakratko pogleda u mene, a zatim ponovo vrati pogled na Nicka. "Siguran sam da gospođica Ava i ja imamo veoma sličnu sliku u glavi", reče, vračajući pogled na mene, "zar ne?"
Osjetim kako mi krv juri u obraze dok pokušavam shvatiti što on to dođavola radi? Nick nije budala, shvatiti će da se već poznajemo. Zar je to ono što on želi? Otvorim usta kako bih mu odgovorila, kada me prekine kucanje na vratima. U Nickovu kancelariju proviri plavokosa djevojka, a zatim pogledom pronađe Nickov. "Gospodine, stigao je gospodin Lamark. Čeka vas u sobi za sastanke."
Nick je klimnuo glavom, a zatim prešao pogledom preko Zayna i mene. "Vraćam se za minutu, u redu?"
Zbunjeno, klimnula sam glavom. Ostavio mi je sitni poljubac na sljepoočnici, a zatim izašao iz kancelarije.
Kao opržena, pogledala sam u Zayna. "Što ti pokušavaš?"
Cinično se nasmiješio. "Što ja pokušavam?"
Odmaknula sam se od njega za korak. "Za ono sinoć ću i povjerovati da je bila slučajnost, ali sada? I ovaj posao je slučajnost?"
Obrve su mu se skupile. "Da. Čista slučajnost."
Protresla sam glavom i glasno uzdahnula. Uperila sam prst u njega. "Ne znam što radiš Zayn i zbog čega to radiš, ali naređujem ti: Odlazi iz mog života!"
Vidjela sam kako mu se čeljust grči. "Ko je uopšte rekao da se mješam u tvoj život?"
"Vidim što radiš, u redu? Prvo nisi želio da Nick uopšte zna da se poznajemo, a sada? Šta se dešava? Pokušava da ga nekim rečenicama i izjavama natjeraš da posumnja u nešto sasvim drugo."
"A u što bi to on trebao posumnjati? Zar postoji nešto drugo?"
Zanijemila sam, a zatim zagrizla usnicu zubima. "Nikada neće ni dobiti razlog da posumnja."
Nasmiješio se. "Zašto ti onda toliko smeta što sam u ovoj firmi?"
"Nisam rekla da je to razlog."
"Budimo iskreni, Ava", prekinuo me je. "Taj jedino razlog i postoji. Ali, ako si ti sigurna u ono što osjećaš prema njemu zbog čega ti smeta to što ja", prstima je nacrtao navodnike, "radim sa tobom?"
Odmahnula sam glavom. "Otkad se ti ponašaš tako bahato?"
Zagledao se u mene. "Uvijek sam takav bio samo se čini da me nikada pravog nisi upoznala."
YOU ARE READING
Jedna noć
Fanfiction"Zašto su mi njegove usne tako poznate?" #BWWA2015 Winner © 2015 by adna36. All rights reserved. Cover by: @imwithcupid