Ava P.O.V
Nakon svega što se desilo, znala sam šta bih trebala uraditi. Tog visokog crnog muškarca potpuno trebam izbaciti iz svojih misli. Ali jednostavno nisam mogla. Zayn je u potpunosti zaposjedao sva moja čula i maštu.
Po prvi put u mom životu desilo se nešto što nikada nisam očekivala da bi se moglo desiti. Žudjela sam za jednim muškarcem. Za njegovim poljupcem, za njegovim dodirom. Muškarcem koji baš nimalo nije bio moj, a opet ja sam ga osjećala pored sebe svim svojim bićem. Muškarac koji nije bio moj svijet. Muškarac koji je pripadao nečemu sasvim drugačijem nego ja. Nije čak bio ni moj tip muškarca, a opet...
Kada bi se naši pogledi spojili, sve to bi padalo u vodu. Ostajali bismo samo on i ja. Taj bezumni osjećaj koji ni sama nisam znala kako da nazovem mi je u potpunosti remetio koncentraciju.
Telefon na stoliću pored mene je zavibrirao. Pogledala sam u zaslon.
Draga, večeras u 8 te očekujem. Ljubim te. - Hanna
Uzdahnula sam, te pogledala prema vratima.
Laganim koracima, spustila sam se niz stepenice, te ušla u dnevnu sobu.
Mama i tata su gledali vijesti na televiziji, dok su Sara i Alice listale neke časopise. Svi su izgledali kao u nekom svom svijetu. Uopšte se nisu obazirali na moj dolazak.
Nakašljala sam se. Mama je pogledala u mene. "Ava."
Sjela sam na stolicu pored prozora, te pogledala u oca. Već dva dana uopšte nisam razgovarala sa njim, pitala sam se kako će ovo proći. Ne dobro, u to sam bila sigurna.
"Moram vas nešto pitati."
Otac pogleda u mene, a mamino se čelo namrštilo. "Što?"
"Ovaj večeras ima jedna zabava. Kod moje prijateljice, Hanne."
"Ne", otac me je prekinuo.
"Mogu li završiti?"
"Već znam što želiš. Ne, ne možeš ići. U kazni si."
"Ali..."
"Anthony", mama je ustala sa kreveta, te mi se blago nasmiješila. "Zašto je ne bismo pustili? Mislim da je naučila svoju lekciju." Otkud sada ova promjena?
"Andrea."
"Evo, čak i Alice i Sara mogu sa njom. Svakako se tako onda mogu upoznati sa nekim prije nego što i same krenu u školu."
"Andrea..."
Prekinula ga je ponovo. "Sigurna sam da bi i one to voljele, zar ne?" Mama je pogledala u Alice i Saru. One su, smiješeći se, klimnule glavama. "Da, voljele bismo teta Andrea."
"Onda?" Mama je pogledala u oca.
Glasno je uzdahnuo. Izraz lica mu se smekšao. "Dobro, ali da se na vrijeme vratite. I to je samo zbog njih dvije", pogledao me je prijekim pogledom, "ti to nisi zaslužila."
Plitko sam disala. Pokušavala sam se smiriti. "Dobro. Hvala ti."
Tata je stisnute čeljusti klimnuo glavom, te vratio pogled na televiziju. Sitni osmijeh mi je zaiskrio na licu, te sam potrčala do svoje sobe da se uspijem na vrijeme spremiti. Večeras će se i Zayn pojaviti na tulumu, barem mi je tako rekla Hanna. Zbog toga, večeras, moram biti najljepša. Shvatiti će što je izgubio.
Zayn P.O.V
Sjedio sam na ćošku kreveta i buljio ispred sebe. Vrata se naglo otvoriše i moj pogled odluta do Nialla. Provirio je glavom unutra. Vlažna kosa od kupanja mu je kapala na pod. "Idemo čim se ja spremim, može?"
JE LEEST
Jedna noć
Fanfictie"Zašto su mi njegove usne tako poznate?" #BWWA2015 Winner © 2015 by adna36. All rights reserved. Cover by: @imwithcupid