Zayn P.O.V
Zateturao sam se. Iz daljine sam čuo kako mi se nečiji koraci približavaju. Nešto je trčalo prema meni, ali nisam uspjevao da pobjegnem. Ne vidim ga, ali ga čujem. Koraci su mu teški dok trči iza mene. Lišće pucketa pod našim stopalima. Osjetio sam kako mi se usta otvaraju, kako pokušavam nešto izgovoriti, ali tada su me svom jačinom silni grčevi proželi kroz svaki mišić u tijelu. Nadjačali su me. Na trenutak pogledam preko ramena i jedino što zapazim jeste duga plava kosa. Grčevi me obaraju sa nogu i rušim se na pod. Dlanove spuštam na zemlju te se pokušavam pridignuti. Odjednom, nečiji topli dlan se spušta na moja leđa i zaustavlja me u tome. Sjeda na mene, a topli dah prži moj vrat. "To si bio ti."
Ava P.O.V
Ležala sam pored svoga dečka.
Kut usne izdigao mi se u malešni osmijeh kada mi je događaj od maloprije nahrupio u sjećanje.
Okrenem se prema usnulom Zaynu i nastavim ga posmatrati. Iako to nisam očekivala od njega, nakon što mi je rekao da ću biti njegova djevojka, u roku nekoliko minuta činilo se da je već zaspao.
Istini za volju nisam očekivala da će biti toliko... miran. Ma koliko god to zvučalo ludo, očekivala sam da me zaskoči u krevetu. Ali nije. I to mi se činila kao vlastita vrsta pobjede.
Pogledala sam u njegovo lice koje je bilo mirno i kreposno. Tijelo mu je bilo toplo i mirisalo je opojno - ljubičica, šuma i voda. Zagnjurila sam lice u njegov vrat, a prstima obuhvatila njegov lančić koji mi je stajao oko vrata. Pomeškoljio se u krevetu te mi se još više približio i rukama me privukao sebi. Sirova snaga isijavala je iz njega poput mirisa.
Odjednom, glasni jecaj napustio je njegovo grlo. Čelo mu je bilo namršteno, dok su se kapljice znoja spuštale niz njegovo lice. Odmahivao je glavom i mrmljao nešto što nisam mogla razumjeti. Spustila sam ruku na njegova prsa, međutim on je još više jauknuo i odmaknuo se od mene.
"Zayn", šaputala sam, "probudi se."
Njegov dah bio je sve ubrzaniji. "Ne."
Prstima je snažno gnijecio čaršaf ispod sebe. Jecaji su mu se otimali iz grla, dok je nesnosno odmahivao glavom. Dah mu je bio ubrzan, a tijelo je drhtalo. Stavila sam ruku na njegova prsa u pokušaju da ga smirim. "Zayn, to je samo san", šaputala sam.
Njegovo srce pod mojim dlanom kucalo je kao ludo.Suze su me zapekle u očima od pomisli da sanja nešto što ga ovoliko boli. Bio je naježen po cijelome tijelu.
"Ne!" povikao je.
Pridigla sam se sa kreveta, te nagnula iznad njega. Usne sam spustila na njegovo čelo i utisnula blagi poljubac.
Tijelo mu je drhtalo, a disao je brzo i plitko. Izdahnuo je i otvorio oči. Razgoračenima očima, izbezumljeno se osvrtao oko sebe, dok mu se pogled napokon ne zaustavi na mojem. Oči su mu bile pune suza i neke tuge. Srce mi je poskočilo.
"Zayn, jesi li dobro?" Dlanom sam prešla preko njegovog obraza. "To je bio samo san."
Disao je brzo. "Izgledalo je tako stvarno."
"Samo si sanjao."
"Ava", dahnuo je. Uhvatio me je za zapešće. "Nemoj me ostaviti."
Zagrlila sam ga i privila se uz njega. "Rekla sam ti već, ne namjeravam te pustiti."
Nekoliko puta je udahnuo i opet izdahnuo. Prelazila sam mu prstima preko stomaka, a njegovo se tijelo sve više opuštalo.
"Nikada?" Njegovo se disanje polahko smirivalo, a čvrsti mišići pod mojim prstima su se opuštali.
BINABASA MO ANG
Jedna noć
Fanfiction"Zašto su mi njegove usne tako poznate?" #BWWA2015 Winner © 2015 by adna36. All rights reserved. Cover by: @imwithcupid