Ava P.O.V
Dok iste one tamne i mračne oči, koje tako dobro poznajem, zure u moje, shvatam kako me netko doziva. Netko uporno ponavlja moje ime, ali nikako ne mogu da shvatim tko.
Jedino što ispred sebe vidim jesu dva crna oka te pune roze usne. Kosa u koju sam tako puno puta zavlačila svoje mršave prste i sitna brada koja je uvijek ostavljala otisak na mojim obrazima.
"Ava, ljubavi", najednom osjetim hladni dodir na svojim ramenima od čega poskočim u mjestu.
Pogledala sam u Nicka koji me je zabrinuto gledao. "Jesi li dobro? Kao da si negdje odlutala."
Otvorim usta kako bih mu nešto odgovorila, a zatim ih ponovo zatvorim. Uzdahnem. "Da, dobro sam."
Nick polahko kimne glavom, a zatim mi ponovo pokaže na Zayna. "Kao što sam rekao, ovo je Zayn Malik. Naš novi partner u firmi."
Okrenem se ponovo prema njemu, ali nesmognem snage da uhvatim njegov pogled. Njegov dlan stoji ispružen ispred mene te shvatam kako želi da se rukujemo. Podignem pogled prema njemu, ne bih li shvatila što on to ustvari pokušava, ali ostanem zatečena kada u njegovom pogledu ne pronađem ništa do nježnosti i molbe.
Progutam knedlu koja mi stoji u grlu od kada sam ga ugledala ispred sebe te prihvatim njegov dlan.
Komete, vatrometi, tornada, eksplozije - ništa trenutno nije bilo bitno, sve dok je njegova koža prislonjena uz moju, sve dok njegov dodir grije moj.
Zayn P.O.V
Osjetim kako mi se dlan počinje preznojavati dok ona toplim pogledom zuri u moje oči. Peckanje na koži, gdje god njezine oči pogledaju, me počinje izluđivati te shvatam da ovo mora prestati.
Povučem dlan iz njezina te se nakašljem. "Drago mi je, Ava."
Njezine zjenice se rašire u iznenađenju. "I meni... Zayn."
Nick posesivno spusti dlan na njezino rame, te je povuče iza sebe. Idiot je konačno shvatio da se nešto događa. "Kada su nam javili da imamo novog partnera... očekivali smo dosta starijeg muškarca."
Pokerski sam se nasmiješio. "Pretpostavljao sam da je tako."
Nick se počešao po vratu. "Znate... sa obzirom o količini novca koju ste uložili..."
"Da", prekinuo sam ga, "novac sam imao, ali mi nikada nije bio toliko bitan." Pogledao sam u Avu. "Sve do danas."
Samim mojim riječima, njezini obrazi su buknuli, na što je pogled zapiljila u pod. Krajičkom oka, primjetio sam kako je Nick uhvatio istu njezinu reakciju na što mu se čeljust zategnula. Da li će nešto posumnjati?
Međutim, on se samo cinično nasmiješio, a zatim isprepleo prste sa Avinim. "Nadam se da će te uživati u zabavi."
Podignuo sam čašu sa viskijem, nazdravljajući im oboma. "I Vi isto."
....
Dok pogledom prelazim po dvorani, shvatam kako svako malo moj pogled bježi prema paru pored prozora. Bolje sam prešao pogledom niz njih. Dok je Nickovo tijelo odisalo opuštenosti i lagodom, kod nje nije bila ista situacija.
Činilo se kao da je moje prisustvo djelovalo dosta više na nju, nego što sam se tome nadao.
Njezino lice je bilo smrknuto i odisalo je nekom neobjašnjivom tugom. Tugom koju je samo ona, čini mi se, mogla shvatiti. Krajičkom oka, primjetio sam kako Nick zaustavlja konobara, a zatim Avi dodaje čašu sa viskijem. Otkad ona pije?
Nervozno, laganih pokreta, prinijela je čašu svojim usnama. Polahko je rastvorila svoje pune usnice, a zatim pustila tekućinu da se spusti niz njezino grlo. Vidio sam kako joj se grlo zateže sa svakim gutljajem, dok su joj oči bile blago sklopljene.
Kada je ispila čašu u potpunosti, Nick ju je smiješeći se zagrlio. Kao da idiot uživa u tome što je ona upravo popila alkohol.
Ona je omamljeno naslonila lice na njegovo rame, dok se desnom rukom držala za tkaninu njegova crnog odijela.
Osjetio sam kako mi se pesnica steže sve više više sa svakim njihovim razmjenjenim pogledom. Okrenuo sam im se leđima, pokušavajući da zaboravim na njih dvoje. Oni su nebitni. U potpunosti nebitni.
Odjednom, začujem tiho nakašljavanje iza leđa. Okrenem se, susrečući se sa krupnim smeđim pogledom. Na brzinu pređem pogledom niz nju. Smeđa kosa podignuta u visoki rep, krupne smeđe oči, crveni karmin te uska crvena haljina do koljena.
Nasmiješim se. "Znamo li se?"
Zavodnički, zatrepće ocima. "Ja sam Mellis."
Pružio sam joj ruku. "Zayn, drago mi je."
Primila je moju ruku, te je nježno stisnula. "Kako to da te prije nisam viđala ovdje?"
"Tek sam izašao iz zatvora", kažem namigujući.
Kao da je upravo čula najbolju šalu, veselo se počela se cerekati udarajući me dlanom od prsa. "Smiješan si."
Da, baš.
"Znaš li zbog čega sam ti prišla?" upitala je.
"Ne", odmahnuo sam glavom. "Zbog čega?"
"Čudilo me je da takav ljepotan stoji sam, bez svoje pratnje", rekla je koketno.
Prislonio sam viski svojim ustima, te otpio gutljaj. "Smatram da nije bitno biti sa nekim. Sve dok možeš svake sekunde samo trepnuti i imati sve oko sebe."
Zubima se ugrizla za svoju usnicu, a zatim se nagnula prema mome vratu. "Previše si samouvjeren."
Usnama sam okrznuo njezin vrat. "Imam razloga biti."
"Dokaži", šapnula je.
Na kratko, prebacio sam pogled po ostatku dvorane primjetivši Avu kako nas blijedo posmatra. Kao opržen, odvojio sam se od Mellising tijela te odstupio za korak. Međutim, bilo je prekasno. Primjetio sam kako Ava nespretnim koracima trči uza stube koje su se nalazile u podnožju dvorane te nestaje iz moga pogleda.
Ava P.O.V
Jedva dolazeći do daha stajala sam naslonjena na ledeni zid. Činilo mi se kao da me sve više nešto nedefinisano steže u grudima te kao da je zraka oko mene svake sekunde bivalo sve manje i manje. Nepoznati valovi topline su oblijevali moje tijelo. Osjetila sam kako srce u mojim grudima počinje tuči kao ludo, dok su mi ruke nervozno drhtale. Što se to događa sa mnom?
Nastojala sam se usredotočiti na disanje, kada su me trznuli nečiji koraci kroz hodnik. Ustala sam uspravno, razgledajući oko sebe. Međutim, činilo se kao da nikoga nema.
Odjednom, poznati glas je stigao do mene. "Ava, ljubavi?" Bio je to Nick.
Osjetila sam kako mi se tijelo opušta te napetost iz mišića nestaje. Krenula sam u pravcu njegova glasa, kada su me snažne ruke privukle sebi na prsa, dlan prislanjajući uz moje usne.
On.
YOU ARE READING
Jedna noć
Fanfiction"Zašto su mi njegove usne tako poznate?" #BWWA2015 Winner © 2015 by adna36. All rights reserved. Cover by: @imwithcupid