Seni kaybetmek istemiyorum

1.2K 752 1.4K
                                    

Ve karşınızda yeni bölüm. Elimden geldiğince çabuk yazdım ama net bulmak zor oldu . Umarım beğenirsiniz. Yorum ve vote yapmayı unutmayın. Multimedyada Sezen var foto birleştirme yapabilen varsa nasıl yapıldığını bana mesaj atabilir mi? Sezen'in yanında Senayı da paylaşmak istedim ama foto birleştirmeyi bilmiyorum. Neyse bilen biri anlatırsa memnun olurum iyi okumalar:-)

-Ezginin Günlüğü-Eksik Bir Şey Mi Var?

Sezen'in ağzından

Donuk gideli 2 hafta oldu ve ondan ne bir haber ne de bir ses var. Çok alışmışım be ona. İçimde bi boşluk var sanki. Yerini de hiçbir şey dolduramıyor. İlk geldiğinde çatı katını o aldı diye gitse de bana kalsa diye düşünmüştüm ama şimdi odasına geçmeyi bırak eşyalarına el bile süremiyorum. Nasıl bu kadar kolay bırakıp gidebildi ki beni?Kardeşine benzediğimi söylemişti. Bana bakınca Sudeyi gördüğünü söylemişti, nasıl Sudesini bırakıp gidebildi ki hem de onu bu kadar özlerken...

Nereye gittin? Neden bensiz? İçimde kalan sensizliği tek başıma nasıl atlatacağım? Hepsi cevapsız. O kadar cevapsız ki; hissediyorum içimde bir yerin acıdığını. Fiziksel bir acıya dönüştüm; nereye baksam sen. Çıkıp şimdi yollara, dağ başlarına çıkıp, şehrin şamatasından uzak, bağırsam adını.. Ağlasam. Yahut bir yolculukta; otobüsün camına dayasam başımı da, camın soğukluğunda olsan sıcacık.. Sana gelmenin bir yolu olsa. O otobüs beni sana getirse. Bir yerinden tutsam diyorum da elimde kalan yaşamı. Neresinden bilemiyorum. Hiç dönmeyecek gibi konuşmanın verdiği umutsuzlukla mı geçiriyorum içimden tüm ihtimalleri? Ya da o umutsuzluğa iten başka bir umut mu var içimde?
🍀🍀🍀

2 haftadır okuldan eve evden okula gitmekten başka bir iş yapmıyorum. Okulda da pek eğlenebildiğim söylenemez. Neden mi? Işıl o olaydan beri pek konuşmuyor. Rüzgarsa ne kadar konuşmak istese de Işıl onu görmek istemiyor. Esata gelince hala onun hiçbir şeyden haberi yok. Tunaya gelince o da 2 haftadır okula gelmiyor nedenini de bilmiyorum. Acaba Donuk ona bir şey yapmış olabilir mi?Gerçekten Donuğu çok merak ediyorum. Biraz sonra şoförün "Geldik Sezen Hanım. Okul çıkışında sizi almamı ister misiniz? " demesiyle okula geldiğimizi anladım.

Arabadan indikten sonra: "Ben size haber veririm." diyip okula girdim okulun önünde Işıl beni bekliyordu. Hemen onun yanına gittim ve: "Işıl hayırdır bir şey mi oldu? "dedim. O da: "İçeri girelim sınıfta konuşuruz."dedi okula girip sınıfa doğru yürüdük. Tam kapının önüne geldiğimizde Rüzgar yine kapının önünde bekliyordu ve bu sefer çok ciddi görünüyordu. Işıl bu sefer de görmezden gelip sınıfa gireceği sırada Rüzgar kolundan tuttu. Işıl da kolunu kurtarmaya çalıştı ama kurtaramayınca mecbur kalıp: "Ya ne istiyorsun Rüzgar ne? Beni kardeşin olarak gördüğün beni hiçe saydığın yetmedi mi? Daha benden ne istiyorsun?"dedi. Canının yandığını hissedebiliyordum tam iliklerimde. Dostluk bunu gerektiriyordu belki de.

Canını yakan kolunun acımasından çok yüreğinin kabuklarının soyulmasıydı Rüzgarın ona attığı her adımda. İçindeki ateşin hücrelerini kavurmasından kaynaklanan acının temsiliydi ya da.Gözleri dolmuştu güzel yürekli arkadaşının. Koca bir şelale kursa da kalbine her gün o sular aksa da yanan yüreğine yine de söndüremeyecekti o ateşi biliyordu. Gözyaşlarının kurduğu pınarlar nafileydi o yüzden onun için. Rüzgar hala kolunu bırakmıyordu, canının acıdığını bile fark etmiyordu belki de. O sırada Işıl'ın kolundan çekiştirip onu bir yere götürdü.

Rüzgar'ın ağzından

O olaydan beri Işıl benimle konuşmuyor. Beni görünce yolunu değiştiriyor. Yüzüme bile bakmıyor. Ben onun bana karşı bir şeyler hissettiğini bilemezdim ki. Benim gözüm ondan başkasını görmezken nasıl Işıl'ı görebilirdim ki? Ama yine de bu böyle gidemezdi. Bi şeyler yapmam lazımdı bu yüzden bugün ne pahasına olursa olsun Işılla konuşmalıydım. Sırt çantamı alıp, deri ceketimi giydim ve motoruma atlayıp okulunu yolunu tuttum. Okula geldiğim sırada Sezen yeni içeri girmiş, Işıl da onu bekliyordu. Işıl aslında çok güzel bir kızdı. Bir çok erkeğin kalbini fethedebilecek bir cazibesi vardı. Ama yine de olmazdı.

Bu Sefer OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin