Tanıtım

10.3K 1.2K 6.4K
                                    

Sizlerin kafanızda daha iyi bir kurgu canlandırabilmesi ve sizi daha çok heyecanlandırabilmesi için bir tanıtım videosu hazırladık. Ben ve DepresifDeliii sizin için ve bu video için çok uğraştık. Kendisine ayriyeten çok ama çok teşekkür ederim. Canım ablam benim.❤️❤️❤️
Umarım beğenirsiniz. Bir başa bir sona ekledim isteyen başta isteyen sonda izleyebilir. Umarım bu video sizde daha çok okuma isteği uyandırır. Şahsen ben de bile tekrar tekrar okuma isteği uyandırdı. İyi seyirler ve iyi okumalar dilerim.
🍀

O. bu dünyada en güvendiğim kişi. Çünkü biliyorum: o hep kankam olarak kalacak ve dahası yok. Bir kere yaşadım bunu, bir kere katlandım buna ve bu beni bambaşka bir insan yaptı.
Beraber yürüdüğünüz koridorlarda başkaları yürüyor artık, kahkalarınızı hapseden duvarlar başkalarına kucak açmış durumda, sırlarımızı saklayan o eski çardak üzerimize yıkıldı.

Düşünsenize güldüğünüzde gülen ağladığınızda ağlayan insan, kendinizi gözü kapalı teslim ettiğiniz insanın güvenli kolları size en büyük tehlike oldu.
Güven denilen kelime sanki sizin için bir buhar oldu, sanki hiç var olmamışçasına terk etti sizi. Güven gidince kalbinizde geriye kalan boşluğu ise dolduracak hiçbir şey bulunamadı. Doktor teşhisi koyamadı, strese bağladı. Sonuç ne mi? Sonuç beni dünyanın en kötü insanı yaptı.

Bununla kalmadı, hayat meydan okumaya başladı bana. Kurdu oyununu ve geçti oturdu koltuğuna. Geriyeyse sadece izlemesi kaldı. Attığım her adım sadece bir adım daha yaklaştırdı o sonunu bilemediğim uçuruma. Olacakları bilmeden devam ettim adım atmaya.
İlk adımım bana benim için çok önemli birini: dostumu, kankamı, sırdaşımı kaybetmeme sebep oldu. Sözlerim kifayetsiz, hareketlerimse yetersiz kaldı. Her açtığım kapı yüzüme kapandı. Her zaman sevgiyle, sıcaklıkla açılan kollar yerini ansızın bir soğuk savaşa bıraktı. Gözlerimi donduran soğuk, ellimi kolumu bağlayan soğuk çaresiz bıraktı beni, dilim tutuldu sanki iki kelimeyi bir daha hiçbir zaman bir araya getiremeyecek gibi. Bir süre sonra yerini sessizliğe bırakan soğuk yapacağını yapmıştı zaten.
Yaşadığım ne miydi? Dünyada aklıma en son gelecek şey, hele benim gibi birinin aklına en son gelecek şey. Benim başıma getirdiğim en kötü şey: Aşk!

İçinizden aşka inanlar bunun nesi kötü dersiniz. "Aşkın nesi kötü olabilir ki?" dersiniz. Kötü, hem de en kötüsü... Kankanızsa size aşık olan, işte o zaman en kötüsü. Size inananların size yalancıymışçasına bakması...
Birden bire sözlerinizin hükmünü yitirmesi...
Adalet mahkemesi kurulup yargısız infaz yapılması...
Ve her şeye rağmen hayatın olağanlığıyla devam etmesi. Tek farkla: Sizi dışında bırakarak...
İşte hayat yeterince benim için kötü değilmiş gibi o benim arkadaşımın ilk aşkıydı çocuklukdan beri sevdiği tek insandı. Beklediği tek insandı. O, onun rüyalarını süsleyen tek varlıktı ve o en değer verdiği varlığı en yakın arkadaşına, kankasına ve en önemlisi inandığı tek insana kaptırdı. Bu hayatta bir insandan iki şeyini çalmayacaksınız: Birincisi özgürlüğünü, ikincisi ise hayallerini.

Özgürlüğünü çalmanız elini kolunu bağlar adeta bir kuşun kanadını kırar gibi...
Hayalerini çalmanız ise yüreğini parçalar, nefesini düğümler her seferinde boğazına adeta bir kuşun canını alır gibi...

Ve şu an korkuyorum. Hem de hiç korkmadığım kadar çünkü biliyorum aynı şey bir daha olursa bu sefer katlanamam.
Yalvarırım Kerem yapma seni hiç sevemeyecek birini sevme. Ben kimseyi sevemem ki.
Hayatımda sadece bir insanı kendimden vazgeçecek kadar sevdim. Gülüşüyle içimi ısıtan kokusuyla, beni huzura boğan konuşmasıyla, bütün bildiklerimi unutturan karakteriyle; herkesi bana yargılatan, kimsenin fark etmediği, gözden kaçırdığı, hayatın bile arka sokaklarına attığı bir gölgeyi sevdiğimi sanmıştım ben.
Ama sadece karanlığın öteki yüzünü sevmişim ve yanıldığımı anladığımda her şey için çok geçti. Hem de çok geç.

Bu Sefer OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin