Yine uzun bi ara oldu galiba. Verdiğim sözü de pek tutamadım ama istikrarlı bir şekilde kitabımı okuyan çok değerli okuyucularımdan anlayış gösyermelerini rica ediyorum. Malum artık tatile girdik o yüzden rahat rahat bölüm yazabileceğim. Gerçi yeni aksilikler çıkmazsa😅
Bu arada bu bölümü burda tanıştığım dert ortağıma lacivert_karakter ithaf ediyorum.O da çok güzel bir kitap yazıyor adı "Aritmi" okursanız beğeneceğinizi düşünüyorum. Aman Bu Sefer Olmaz'ı ihmal etmeyin ama!!😉Tiger&JK-Reset
Nurbanu Abla-Choi Jung Won
Didik Necmiye-Kim Young OkSezen'in ağzından
Resmen karşımda gördüğüm kişi ağzımdaki lafı çıkaramadan ağzıma tıkmıştı. Beni belli ki hiç iyi günler beklemiyordu. Çünkü gelen kişi Didik Necmiye idi. Didik Necmiye kim mi? Benim babaannem...
"Babaanne senin ne işin var burda" dediğimde kesinlikle ağzımdan çıkanı kulağım duymadığı belliydi. Yoksa böyle bi şey demeye cesaret edemezdim. Ve bu bana yol-su-elektrik üçlemesi olarak dönecekti.
Babaannem:
-Ne demek o Sezen? Birkaç ayda sana öğrettiklerimi mi unuttun? Bu ne saygısızlık evine gelen misafire öyle denir mi? Özellikle de bu gelen babaannense...Allah bomba patlamadan ortamı yumuşatmam lazım. Hemen babanneme yapışıp yalakalık yapmaya başladım.
"Öyle şey olur mu babaannecim. Pek beklemiyodum da seni o yüzden yani. Yoksa seni ne kadar sevdiğimi bilirsin." dediysem de pek yumuşamışa benzemiyordu. Hapı yuttun kızım.
Babaannem:
-Ya önce salla babaanneye sonra yap yalakalığı olur mu öyle şey! Kime çektin sen bilmiyorum ki? Halbuki o kadar uğraştım bana çek diye. Kesin o safoz anana çektin sen. O da saydırıyodu gençken arkamdan, gerçi şu an da saydırıyo olabilir de neyse. Ahh gelin ahh nasıl yetiştirdin sen bu kızı? Benim öğretilerim bi kulağından girip diğerinden çıkmış.Annem:
-Ya anne öyle şey olur mu? Benim kızım çok saygılıdır hem büyüklerini de çok iyi dinler(!). Ağzından kaçmış meselenin ne sizle alakası var ne de eve gelen misafirle. Mesele oda. Yani Ke...rem!
Ah annem yaptı yapacağını ne kadar çam varsa hepsini devirdi geçti. Şimdi Didik Necmiye başlayacak didiklemeye yandın Sezen kaç. Annenle sonra hesaplaşırsın.
Babaannem:
-Kerem mi? Oda mı? Kerem kim? Oda ne alaka?Şermin ne oluyor anlatacak mısın? Sezen...Diye bağırdığında parmak ucunda
merdivene kadar gelmiştim. Sesi duyar duymaz başladım koşmaya ve kendimi attım odama. Off anne off yaktın beni. Bi kere de tutsan çeneni. Şimdi oda konusunda neden titiz olunduğunu anlıyorum. Ama ne yapıp edip o odayı geri almam lazım. Önce anneme şunun hesabını sorup kendi yanıma çekmem lazım. Planımı yapıp pusuya yatıp annemi beklemeye başladım. Annem kapımın önünden geçtiği anda onu içeri çektim ve çığlığı duyulmasın diye ağzını kapattım.
İçeri geçince ağzını açınca önce ayağındaki ultra acıtan topuklu terliğiyle popoma iki tane indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Sefer Olmaz
Novela JuvenilHayat dediğimiz şey hep bir şeylere olmaz diyerek ya da şüpheyle yaklaşarak geçirdiğimiz bir döngü değil miydi zaten? Acılar yaşadığımız, ihanetlere uğradığımız bir daha yapmam desem de yine aynı şeyleri yaptığımız bir kısır döngü değil mi? Her şeyi...