In de zee

916 33 1
                                    

'Doe je bikini al aan', zei Charlie tegen mila. 'We gaan straks in de zee'. 'Je gaat toch mee in de zee, hè?', vroeg mila tegen Jonas en zij stoer: 'Of durf je niet?'. 'Ja, ik ga mee in de zee', zei Jonas. 'Doe je zwembroek dan ook al maar aan', zei Charlie. Charlie kwam tevoorschijn in haar bikini,'meen je dat nu echt? Heb je een beverbikini?', zei Jonas. 'Ja, cool hè! Ik ben hem samen met mila gaan kopen', zei Charlie tevreden over haar mooie beverbikini. 'Oh ja, ik heb ook een zonnebril gekocht', zei Charlie en zette haar zonnebril op. 'Dit kan niet waar zijn! Een zonnebril met bevers? kan het nog gekker', zei Jonas. Mila had haar bikini aan. 'Mila ben je klaar ?', vroeg Charlie. 'Ja'. 'Kom dan maar'. Verlegen kwam mila tevoorschijn. Jonas zijn mond viel open. 'Wauw mila, dat staat prachtig', zei Jonas verwondert. Mila lachte verlegen. Mila wilde Jonas knuffelen. Ze zij stil in zich zelf. 'Kon ik hem nu maar een knuffel geven'. Charlie hoorde het haar zeggen en zei: 'Doe maar hoor ik vind het helemaal niet erg'. 'Zeker van?', zei mila. 'Ja tuurlijk', zei Charlie. 'Waar hebben jullie het over?', vroeg Jonas. Mila gaf Jonas een knuffel. 'Hierover', fluisterde mila. Ze was blij en opgelucht dat ze het heeft kunnen doen. Charlie kreeg een idee:'groepsknuffel!'. Wat was dat leuk. 'En nu op naar de zee!', zei Charlie .

Ze kwamen bij het strand. 'Leg hier je handdoek maar neer', zei Jonas . We zette de handdoeken neer en Charlie liep snel naar de zee toe. Jonas en Mila wandelde hand in hand de zee tegemoet. De zee was in het begin heel koud. Charlie begon met het water te spatten naar mila en Jonas. Ze deden een watergevecht. Ze zwommen en maakten plezier. Charlie dacht: 'Wanneer gaan die nog is kussen?'. Dit was toch een mooi moment of niet? Jonas smeet mila in het water. Jonas zwom mila achterna. Ineens ging mila onderwater. Jonas zag haar niet meer. Hij draaide zich om en plots kwam mila boven water. Ze was zo dichtbij hem. Charlie wist dat het nu ging gebeuren, ze wist wel dat het onbeleefd is om te kijken maar ze kon het gewoon niet laten om het toch te doen. Charlie had gelijk het ging inderdaad nu gebeuren. Jonas en mila begonnen te kussen. Charlie vindt het zo mooi om te zien hoeveel ze van elkaar houden en zeker nu. Charlie zwom onderwater tot bij hun. 'Kiekeboe', zei Charlie vrolijk. Deze twee dagen aan zee waren echt wel de moeite waard vonden ze. 'Kom we gaan ons afdrogen', stelde mila voor.

The story of milaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu