het feestje

811 32 11
                                    

Mila was echt schitterend met dat kleedje. Ze kamde haar haar nog even en keek naar het armbandje dat ze gekocht had. Jonas belde aan. Mila was zo ontzettend zenuwachtig. Ze twijfelde nog even of Jonas haar kleedje mooi zou vinden. Eens ze klaar was deed ze de deur open. Jonas stond voor de deur. Hij keek mila aan. Hij dacht dat hij droomde. 'Wauw, Mila je ziet er betoverend mooi uit!', zei Jonas. Mila lachte verlegen. 'Kom, tijd voor een feestje!',zei Jonas. Mila was blij dat hij haar mooi vond.

Ze kwamen aan bij het feest. 'Wil je iets drinken?', vroeg Jonas. 'Een cola is goed', zei Mila. 'Ik ga het even halen', zei Jonas. Mila knikte. Jonas ging het drinken halen. Mila nam het armbandje. Ze gaat het straks geven als hij terug komt met het drinken.

Jonas kwam terug. Tegelijkertijd wilden ze iets zeggen. 'Zeg jij maar eerst', zei Mila. 'Ik heb nog iets kleins gekocht voor jou', zei Jonas. Hij nam een armbandje bij de hand. 'Maar ik heb dat ook voor jou gekocht maar dan wel met een 'M'',zei Mila. Mila nam haar armbandje erbij. Ze lachten. 'Geef je hand is', zei Jonas. Mila gaf haar hand. Jonas deed het armbandje aan. Daarna deed Mila het armbandje dat zij gekocht had rond Jonas' hand. 'Wanneer heb je dat bandje gekocht?', vroeg mila nieuwsgierig. 'Daarstraks, waarom?', vroeg Jonas. 'Ik was daarstraks ook dat gaan kopen samen met Charlie', zei mila. 'Ik dacht wel dat ik Charlie toen gehoord had', zei Jonas. Mila dacht in haar eigen 'dat is ook niet zo moeilijk'.

Charlie zat in haar kamer te denken aan mila. Ze moest het aan iemand kwijt dat mila met jonas heeft gekust. Ze dacht aan Jimmy. Jimmy is de beste vriend van Jonas. Ze besloot Jimmy een berichtje te sturen: 'kom je naar mij?'. Ze kreeg antwoord: 'oké charles!'. Jimmy kwam aan. Charlie deed de deur met een brede glimlach open. 'Waarom moest ik zo snel komen?', vroeg Jimmy. 'Dat leg ik je straks wel uit! kom nu!', zei Charlie. Charlie nam Jimmy mee naar het feest. Charlie en Jimmy zaten op een bankje iets verder van het feest zodat ze nog konden zien wat er gebeurde. 'Wat doen we hier ?', vroeg Jimmy. 'Ik wil je iets laten zien maar ik weet niet wanneer het gaat gebeuren', zei Charlie. Plots zag Charlie hen twee staan. 'Kijk daar!', zei Charlie. 'Maar dat zijn Jonas en Mila!', zei Jimmy verbaasd. Hij wist het nu helemaal niet meer. 'Ja, dat zie ik ook wel hoor!', zei Charlie.

Mila en Jonas stonden niets vermoedend te praten. 'Heb je dat speciaal gekocht voor vanavond?', vroeg Jonas. 'Ja, wat vind je ervan?', vroeg Mila. 'Ik vind je echt prachtig!', zei Jonas.'En je kleedje ook'. Mila bloosde. Er kwam ineens een slowliedje. 'Weet je nog van in het bos?', vroeg Jonas. 'Hoe kan ik dat nu vergeten', zei Mila. Jonas vraagde haar ten dans. Ze genoten echt van die slow. De dans was gedaan. Toen gaven ze elkaar een kus.

'Nu!', riep Charlie. Jimmy verschoot. Hij zag Jonas en Mila kussen. 'Zouden we nu niet weg gaan? Dit is wel privé, hoe wist jij dit eigenlijk?', vroeg Jimmy nieuwsgierig. Charlie draaide haar hoofd. 'Charles?', vroeg Jimmy. Charlie flopte alles eruit. 'Ik heb hen twee betrapt aan zee!', zei Charlie. 'Aan zee?', vroeg Jimmy. 'Mila en ik gingen naar zee, ik las de berichten van Mila en ze gaf toe dat ze samen waren, ik dacht ik doe een verrassing en ik had dan Jonas gebeld die bleef dan overnachten en ik werd wakker, Mila lag niet naast mij maar samen met Jonas in zijn bed, ik ging dan naar de bakker kwam stil terug omdat ik dacht dat ze nog aan het slapen waren en ineens zag ik ze kussen!', Charlie was opgelucht om het eindelijk aan iemand kwijt te kunnen.

Mila was aan het praten met Jonas. Plots ziet ze Charlie in de verte met Jimmy op een bankje te praten. 'Hé Jonas kom is', zei Mila. Jonas volgde haar. Mila ging naar Charlie toe. 'Wat doe jij hier?', vroeg Mila. Charlie keek verbaasd. 'Charlie vertelde juist dat ze jou en Jonas be..', Charlie tikte tegen Jimmy. 'Wij waren hier toevallig', zei Charlie. 'Charlie! Wat vertelde je over mij en Jonas tegen Jimmy?', vroeg Mila. 'Ik heb gezegd dat ik jou en Jonas betrapt heb aan zee', zei Charlie,'ben je nu boos?'. 'Natuurlijk ben ik niet boos ik wist wel dat je niet zou kunnen verzwijgen, maar verzwijg het toch nog tegen Alex', zei Mila. 'Oké dat beloof ik!', zei Charlie. 'Zitten jullie hier al lang?', vroeg Mila. 'Niet zolang hoor, we hebben niks gezien van een kus ofzo',zei Jimmy. 'Jimmy!', zei Charlie. 'We zullen dan nu weg gaan denk ik', zei Charlie en ging rap terug naar huis. Het begon al laat te worden dus besloten Jonas en Mila naar huis te gaan. Plots kregen ze een bericht van Alex: 'Iedereen morgen bij mijn thuis, neem je slaapzak mee'. Jonas en mila keken naar elkaar. Terug een nachtje samen.

The story of milaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu