De zee

984 35 2
                                    

Ze kwamen in hun kamer. Mila ging naar het raam. 'Mooi uitzicht', zei mila. 'Ja, inderdaad', zei Charlie. De gsm van mila piepte  wat wilde zeggen dat ze een berichtje gekregen heeft. Ze keek, het was van Jonas: 'Amuseer je daar goed, ik mis je X'. Mila glimlachte. En stuurde terug: 'Ik jou ook X'. Charlie vroeg nieuwsgierig: 'Wie is dat?'. 'Niemand speciaal'. 'Dat zal wel'. Charlie sloop dichterbij en nam haar gsm. Charlie las het berichtje en wat zij had geantwoord . 'Ohh, zo schattig '. Zei Charlie. 'En die X'jes is dat iets anders voor kusjes?'. Mila moest het nu wel zeggen. 'Ja, dat zijn kusjes nu goed'. 'Wilt dat zeggen ..dat jullie een koppeltje zijn?'. Mila begon te blozen. 'Misschien'. 'Hebben jullie dan al ooit gekust?'. 'Seg, dat ga ik niet aan u neus hangen '. 'Ja dus', zei Charlie 'Mag ik je gsm nog is?', zei Charlie. 'Ja, hier alstublieft'. Mila gaf haar gsm. Charlie ging naar berichten en keek naar haar gesprekken met Jonas. Charlie vond dat zo schattig. 'Ja, geef hem nu maar terug', zei mila. Charlie keek verbaasd. 'Heeft Jonas een reserve sleutel van je huis?', vroeg Charlie. Mila keek even opzij . 'Dat is mega lief', zei Charlie. Mila dacht dat ze boos ging zijn omdat zij de sleutel niet had. Gelukkig niet. 'Kom dan gaan we naar het strand', zei mila anders zou Charlie verder zitten doorvragen over mij en Jonas. Ze kwamen op het strand. 'Wat is het toch mooi weer, hè!', zei mila. Charlie was heel de tijd aan het denken aan de berichtjes die ze had gelezen. Mila legde zich neer op haar lakentje op het zand ze vond het heerlijk. Ze sloot haar ogen. Charlie kwam naast haar liggen. Charlie zag dat mila haar ogen gesloten waren. Ze nam haar gsm en stuurde naar Jonas: 'Wil je naar hier komen, als verrassing voor mila?'. Jonas stuurde terug: 'Oké , ik kom eraan Charlie!'.

The story of milaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu