Jonas kreeg een berichtje. Mila werd wakker en zag Jonas naast haar liggen. Zijn gsm lichte op. Mila ging kijken. Het was Alex die stuurde dat hij binnen een kwartier in het park ging zijn met Jimmy en Charlie. Mila schudde Jonas wakker. 'Ook een goedemorgen', zei Jonas vrolijk. 'Ze verwachten ons binnen een kwartier in het park!', zei mila. 'Hoe laat is het?', vroeg Jonas. 'Het is al 11 uur!', zei mila verbaasd. Ze maakten zich snel klaar. Jonas zijn moeder was beneden. 'Goedemorgen', zei de moeder van Jonas lief. 'Ik heb een ontbijtje klaargemaakt', zei ze. 'Dat is lief', zei mila. Ze namen gauw iets te eten en te drinken en vertrokken naar het park. Jonas had in zijn ene hand zijn gitaar vast en aan de andere hand was ook de hand van mila. Ze konden elkaar gewoon niet meer loslaten. Ze kwamen aan in het park. Charlie kwam aangehuppeld. Mila en Jonas vonden dat niet erg. Toen kwamen ook Alex en Jimmy erbij. Toen lieten ze elkaars handen los. 'Je hoeft het niet te verbergen hoor, we zijn jullie vrienden', zei Charlie. Alex zei direct: 'Wat verbergen?!'. Charlie keek mila en Jonas aan van 'vertel het!'. 'We zullen het straks zeggen als we gaan zitten', zei Jonas. 'Oké dan', zei Alex en hij ging snel zitten op het gras. De andere gingen ook zitten. Mila begon vertellen: 'Wel..Jonas en ik zijn namelijk ...'. 'Een koppeltje!', zei Charlie vrolijk. Jonas en mila keken elkaar verlegen aan. 'Dat is fantastisch', zei Jimmy omdat hij trots was dat het Jonas eindelijk gelukt was. 'Oohw ja mila, ik had per ongeluk iets in mijn koffer gezet dat van jou was', vertelde Charlie,'ik wilde het je gisteren geven maar je was niet thuis'. 'Waar was je dan wel?', vroeg Alex. 'Ik denk dat ik nu weet waar of beter met wie', zei Charlie. Mila keek naar Jonas. Alex vroeg: 'Hebben jullie al gekust?'. 'Seg, dat zijn u zaken niet!', zei mila terwijl ze naar Charlie keek. Mila ging naar Charlie en fluisterde: 'Dit is een geheimpje dat alleen jij mag weten'. Charlie had ze aan zee betrapt. Mila wilde niet dat Alex het wist, want als Alex het weet weet iedereen het! Charlie knipoogde naar mila. 'Wat zitten jullie te fluisteren?', vroeg Alex nieuwsgierig. 'Niks', zei Charlie rap. Jonas pakte zijn gitaar en begon te spelen. Hij speelde 'vrolijke vrienden'. Charlie begon al gauw mee te zingen de rest volgde. Het was een superleuke dag. Jammer dat ze terug naar huis moesten. Jonas zette mila af bij haar thuis. 'Bedankt voor alles', zei mila. 'Dat is graag gedaan', zei Jonas. Ze gaven elkaar een zoen. Mila ging binnen. Ze verveelde zich. Ze was helemaal alleen in haar huis. Jonas kwam thuis. Zijn moeder was al terug van haar werk. 'Het zit precies goed tussen jou en die mila', vroeg zijn moeder nieuwsgierig. 'Ja, ik denk het', zei Jonas verlegen en ging naar zijn kamer. Hij dacht aan de afgelopen dagen die hij al had beleefd samen met mila. Hij wilde iets doen om haar te bedanken. Hij wilde iets bedenken voor ergens naar toe te gaan. Alleen mila en hij. Hij kwam maar op niks. Maar plots kreeg hij een idee.