Alex kwam luidruchtig binnen. Charlie deed haar hand voor z'n mond. Alex keek haar boos aan. Ze wees naar Jonas en mila. Alex lachte. Misschien moesten zij ook maar is gaan slapen.
Jonas werd wakker. Hij glimlachte als hij mila naast hem zag liggen. Hij trok haar T-shirt omhoog en kuste haar hele buik. Mila giechelde. 'Dat kietelt', zei ze zacht. Jonas ging naar haar hals en kuste haar hals en zakte naar haar boezem. In een reflex slaat mila Jonas. 'Seg, dat is verboden toegang', zei mila. Jonas keek haar zielig aan. 'Buiten voor Jonas en ons klein meisje', voegde ze er met een knipoog aan toe. Ze kusten elkaar lang op de lippen. Charlie keek vanuit de deuropening geniepig mee. Ze vindt het zo mooi hoe ze met elkaar omgaan. Het zijn net twee kleine kleutertjes. Jonas rook eens aan haar. 'Amai, jij stinkt', zei hij al lachend. Mila beet op haar tanden. 'Misschien kunnen we een bad nemen, dan zal ik minder stinken en heb ik plezier met jou', zei mila. Jonas knikte. Ze gingen naar de badkamer en kleedde hun uit. Jonas hief mila op en legde haar in het bad. Jonas ging achter haar liggen. Het bad voelde zich met schuim. Jonas tikte speels op mila haar schouder. Mila keek hem aan. Hij had een baardje van schuim. Mila veegde het schuim weg. Als het schuim weg was streelde ze nog een keer over die plek. 'Je hebt een stoppelbaardje', zei mila. 'Mensen zeggen dat vrouwen dat leuk vinden om te kussen', zei hij. Mila grinnikte. 'Wil je nu alsjeblieft ophouden met in m'n gat te knijpen?!', vroeg mila. Jonas hief z'n handen boven het water op. Mila sloeg hem speels. 'Dat was omdat je in m'n gat kneep en dit is voor al de rest', zei mila en kuste hem innig.
Alex werd wakker en stond op. 'Ik ga me aankleden', zei hij ter info voor de andere. Hij wandelde naar de badkamer. 'Alex niet naar binnen gaan! Daar zitten...', wou Charlie zeggen maar ze was al te laat. Alex verschoot toen hij mila en Jonas zag liggen in het bad. Jonas zette z'n handen op mila haar ogen. 'Nooit naar andere mannen kijken', fluisterde hij. Mila lachte. 'Dat gaat ook niet als je u handen voor mijn ogen houd', zei mila. 'Wees gerust, ik kijk niet, ik neem enkel m'n kleren en ik ben weg, mag ik iets vragen?', vroeg Alex. 'Tuurlijk! Altijd!', zei Jonas. 'Mila, heb je als je een bad neemt geen koud aan je buik?', vroeg Alex. 'Ja, maar dat valt nog mee', zei mila. 'Ik ga jullie laten', zei Alex en ging de badkamer uit. 'Wil je je handen nu van m'n ogen doen?', vroeg mila. 'Nee, dat wil ik niet doen', zei Jonas speels. Mila greep Jonas z'n handen vast. Ze trok met al haar macht z'n handen van haar ogen. Mila overwon met haar kracht. 'Zullen we ons omkleden? Want het is bijna negen uur', zei mila. 'Dat is goed', zei Jonas. Jonas stapte uit het bad en nam een handdoek. Daarna hielp hij mila het bad uit. Ze hingen vol schuim. Ze wreven hun af en kleedden hun aan. 'De badkamer is vrij!!!', riep mila. Charlie kwam aangerend. Mila trok de badkamerdeur open en botst tegen Charlie. 'Sorry, je buik stond in de weg', zei Charlie en huppelde vrolijk de badkamer in. Mila en Jonas lachte hard. 'Kom dikzakje, wij gaan al naar beneden voor het ontbijtbuffet', zei Jonas. Mila geloofde haar oren niet. 'Een ontbijtbuffet?!', vroeg ze met grote ogen. 'Ja, eetmonster een ontbijtbuffet', zei Jonas. 'Waar wachten we nog op?! Kom! Naar beneden!', zei mila. 'Ja chef!', zei Jonas ironisch. Mila trok hem mee de trap af. Mila dacht dat ze in de hemel was gekomen. Er was in de eetzaal een lang buffet met koffiekoeken, chocomelk, vers fruitsap, choco en allerlei lekkere dingen. Mila wou op het buffet storten, maar Jonas deed z'n arm om haar heen om haar tegen te houden. 'Zou het niet beleefder zijn als we wachten op de anderen?', vroeg Jonas. Mila knikte.
*mila*
Ik weet dat het onbeleefd is, maar het ziet er allemaal zo lekker uit en ik heb reuze honger. Natuurlijk ga ik Jonas z'n woorden niet negeren. Hij heeft toch altijd gelijk. Ik was zo blij met m'n dikke buik, maar nu wil ik dat dat alles snel voorbij is. Dan kan ik Jonas nog is stevig tegen me aandrukken. Geen buik die dan in de weg staat. Wie weet brengt ons kleine meisje ons nog dichter bij elkaar. Ik werd uit m'n gedachten ontwaakt door Charlie die weeral tegen me aanbotste. Dit keer tegen m'n rug. -deze keer zat m'n buik niet in de weg- mompelde ik. Ik kijk Jonas smekend aan en wacht op een reactie. Hij kijkt diep in mijn ogen en knippert enkele keren. 'Ga je gang, val het buffet maar aan', zei hij. Dat moest hij mij geen twee keer zeggen. Ik neem alles waarvan ik water in m'n mond krijg. Jonas kijkt me hoofdschuddend aan. Ik glimlach ondeugend naar hem. Hij rolt met zijn ogen en schept ook eten op z'n bord. Ik ga naar onze tafel waar ik als eerste zit. Ik wacht even op de anderen, maar de verleiding is te groot. Ik neem een grote hap van mijn chocoladekoek en een slok vers geperst fruitsap. Jonas komt naast me zitten met een bord waar in vergelijking met het mijne niks opligt. 'Is dat alles wat jij eet?', vraag ik met ongeloof. 'De vraag is: krijg jij dat alles wel op?', vraagt Jonas. Ik kijk naar mijn bord. 'Misschien'. 'Hetgeen dat jij overlaat eet ik op', zei Jonas. Ik glimlach naar hem en eet verder.