Periscope

7.2K 164 3
                                    


Selam arkadaşlar...

İlk başta hepinizin yeni bölüm bekleyerek açıp hayal kırıklığı ile suratınızı buruşturduğunuzu görür gibiyim... Bunun için özür dilerim...

 Ancak yüreğini bildiğim ve benim yüreğimi bilen nadir arkadaşlarım var o yüzden Kimse Sağ Çıkmazda olduğu gibi Şafak Sökerken'de de sizinle bir fikir paylaşacağım. Bazılarınıza garip gelebilir tabi ama Periscope yayını yapmayı düşünüyorum. O kadar güzel mesajlar aldım ki, uzak şehirler hatta ülkeler olsun seninle tanışmayı çok isterdim diyerek, pek tabi bende bunu isterim. Bana fikirlerini sunan, duygularını paylaşan güzel yüreklerle hiç yoktan bir kaç saatlik muhabbeti kimse kimseye çok görmez. Bu yüzdendir ki size de sormak istedim. Siz böyle bir etkinlik ister misiniz? Bu arada benim için problem olacak bir şey değil. Daha önce kullandığım, ki seviyeli bir çok kişi ile konuştuğum bir ortam. Ama yanlış kişiler yayına girdiğinde uslübum değişir, yani bana tutup da biz seni böyle bilmezdik demenizi tabi istemem.  İsterseniz sırf siz için haftada bir kaç kere yayın yapmayı düşünüyorum. Bu konuda fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim....

Hepinizi çoooookkk seviyorum...

İkinci Sezonda görüşmek dileği ile...

Şafak Sökerken |Şafak Serisi 1 - 2|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin