Ολοκλήρωσα το τραγούδι μου, ενώ τα δάκρυα έτρεχαν πια στα μάγουλα μου. Ήμουν ανίκανη να τα σταματήσω. Έδωσα το μικρόφωνο στο Διονύση και βγήκα σχεδόν τρέχοντας έξω. Το κρύο άγγιξε το πρόσωπό μου και το σώμα μου ξαφνιάζοντας με. Ήταν όμως ευπρόσδεκτο, καθώς έσβηνε λίγο από την φωτιά που έκαιγε τα μάγουλα μου. Έκλεισα τα μάτια παίρνοντας μια βαθιά ανάσα , μέχρι που ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει πιο πέρα, σε ένα αθέατο, από το μαγαζί σημείο. Στράφηκα και αντίκρισα το οργισμένο βλέμμα του Γιώργου.
«Τι κάνεις εκεί, άφησε με», φώναξα.
«Τι σήμαινε αυτό;» είπε σηκώνοντας τον τόνο της φωνής του.
«Ποιο;» έκανα πως δεν καταλαβαινα τι ήθελε να πει.
«Το τραγούδι. Γιατί διάλεξες αυτό το τραγούδι;»
«Άφησε με Γιώργο.» φώναξα πάλι.
«Όχι πριν μου απαντήσεις».
«Θα έπρεπε να ξέρεις». αποκρίθηκα θυμωμένη.
«Δεν ξέρω τίποτα, γι' αυτό σε ρωτάω». Τίναξα το χέρι μου ελευθερώνοντας το από την λαβή του, γύρισα την πλάτη επιστρέφοντας στο μαγαζί, όπου για καλή μου τύχη, κανείς από την υπόλοιπη παρέα, δεν είχε αντιληφθεί το παραμικρό.
Εκείνη τη στιγμή τραγουδούσε το ξανθό παιδί, στο οποίο είχα δώσει προηγούμενος την λίστα των τραγουδιών. Έλεγε ένα σχετικά καινούργιο και εύθυμο τραγούδι. Είχε ωραία φωνή αν και δεν ήξερε όλους τους στίχους και κάπως τα έχανε αλλά παρέμενε ακομπλεξάριστος καταφέρνοντας να μας διασκεδάσει. Πολύ γρήγορα βρέθηκα να χαλαρώνω και να γελάω μαζί του. Τελείωσε και μου χάρισε ένα υπέροχο χαμόγελο, το οποίο ανταπέδωσα. Κατέβηκε από την πιστά και με πλησίασε.
«Γεια, είμαι ο Κώστας» συστήθηκε.
«Λυδία» αποκρίθηκα.
«Καλή χρονιά Λυδία» μου ευχήθηκε.
«Καλή χρόνια» ανταπέδωσα την ευχή.
Πιάσαμε την κουβέντα και μέχρι το τέλος της βραδιάς είχαμε ανταλλάξει τηλέφωνα. Είπαμε να τηλεφωνηθούμε την επομένη να πάμε για καφέ. Φεύγοντας, ο Γιώργος χαιρέτησε την κοπέλα του με ένα φιλί που μου φάνηκε ατελείωτο. Εκείνη είχε το δικό της αυτοκίνητο, ευτυχώς γιατί δεν θα άντεχα την παρέα της ούτε ένα λεπτό παραπάνω.
«Στράτο πάμε εσένα πρώτα;» ρώτησε ο Γιώργος τον φίλο του.
«Όχι σε παρακαλώ αδελφούλη πήγαινε εμένα πρώτα είμαι πτώμα» παρακάλεσε η Μελίνα.
YOU ARE READING
Να μ' αγκαλιάζεις-TYS_GR
RomanceΛυδία, Μελίνα, Γιώργος. Μια φιλία κι ένας έρωτας δοκιμάζονται. Περίληψη στο 1ο κεφάλαιο. Text copyright Ευαγγελία Κελαϊδή.Όλα τα δικαιώματα ειναι νομικα κατοχυρωμενα. Κανένα μέρος του κειμένου δεν μπορεί να αναπαραχθεί σε οποιαδήποτε μορφή ή οποιοδή...