Την επομένη, έφτασα κατάκοπη από το ταξίδι στο διαμέρισμα που νοίκιαζα στην Θεσσαλονίκη.
«Καλώς την» άκουσα την φωνή του Χάρη την ώρα που κατέβηκα από το ταξί που με έφερε σπίτι από τα ΚΤΕΛ. Κοίταξα και τον είδα να στέκεται στο παράθυρο του διαμερίσματος του.
«Γεια» είπα κουρασμένα και αφού παρέλαβα την βαλίτσα μου, έδωσα τα χρήματα για την διαδρομή στον οδηγό ευχαριστώντας τον.
«Προς τι τα μούτρα;» ρώτησε ο χάρης. «Έγινε κάτι με τον Γιωργή;» αναστέναξα μελαγχολικά και τον κοίταξα.
«Έφυγε.»
«Έλα κερνάω καφέ.» είπε και χάθηκε από το παράθυρο για να ανοίξει την πόρτα. Μπήκα με τους ώμους σκυφτούς, άφησα την βαλίτσα στο χωλ και τον ακολούθησα στην κουζίνα. Έριξα το κορμί μου, όπως-όπως σε μια από τις καρέκλες που βρίσκονταν στο χώρο και περίμενα.
«Λέγε τι έγινε.» με παρότρυνε ο φίλος μου και άρχισα να εξιστορώ τα γεγονότα. «Και στεναχωριέσαι γι' αυτό Λυδία μου. Τι είναι στις μέρες μας το Λονδίνο; Αν κλείσεις εισιτήρια εγκαίρως θα σου κοστίσουν όσο το να πας από Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Και μετά σκέψου σε ένα χρόνο και κάτι θα είναι πάλι εδώ θα τελειώνεις κι εσύ και θα είστε μαζί, έτοιμοι να απολαύσετε τι ζωή σας.» με παρηγόρησε κάπως με τα λόγια του.
«Θα έρθει όμως Χάρη ή θα επιλέξει τη ζωή εκεί;» εξέφρασα τον φόβο μου.
«Κι αν δεν έρθει θα πας εσύ. Μη μου πεις ότι δεν θα ήθελες να ζήσεις εκεί γιατί δεν θα σε πιστέψω. Δεν έχω δει πως γυαλίζει το ματάκι σου στην προοπτική νομίζεις» είπε και με έκανε να γελάσω.
«Πάντα ξέρεις πώς να μου φτιάξεις το κέφι.» είπα και χαμογέλασα.
«Χαίρομαι να βοηθάω αυτούς που αγαπάω» παραδέχτηκε και μου χάρισε ένα χαμόγελο.
«Για πες τι έγινε με σας; Πως τα πάτε με την Γιώτα; Από τον πατέρα της είχατε κανένα νέο;»
«Ο πατέρας της δεν μας έχει ενοχλήσει ξανά. Η μητέρα της μόνο πήρε τηλέφωνο κρυφά από το τέρας. Η Γιώτα αναστατώθηκε. Δεν θέλησε να μου πει πολλές λεπτομέρειες....»
«Δεν σκέφτεται να τον αφήσει;» ρώτησα νιώθοντας θλίψη για την μητέρα της Γιώτας και τη ζωή που πρέπει να ζούσε κοντά στον σύζυγο της.
«Η Γιώτα προσπάθησε να την πείσει να έρθει εδώ αλλά απ' ότι κατάλαβα φοβάται.»
«Δεν πρέπει να είναι εύκολο να ξεφύγεις από μια τόσο άσχημη κατάσταση. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα να βοηθήσουμε Χάρη;»
YOU ARE READING
Να μ' αγκαλιάζεις-TYS_GR
RomanceΛυδία, Μελίνα, Γιώργος. Μια φιλία κι ένας έρωτας δοκιμάζονται. Περίληψη στο 1ο κεφάλαιο. Text copyright Ευαγγελία Κελαϊδή.Όλα τα δικαιώματα ειναι νομικα κατοχυρωμενα. Κανένα μέρος του κειμένου δεν μπορεί να αναπαραχθεί σε οποιαδήποτε μορφή ή οποιοδή...