Την Παρασκευή το βράδυ είχαμε κανονίσει να βγούμε. Θα επέστρεφε ο Γιώργος από Χαλκίδα, θα ερχόταν και ο Στράτος. Η Μελίνα μου είπε ότι θα ερχόταν και η Ράνια.
«Πως κι έτσι; Αυτή δεν είναι που δεν πατάει στο Νυχτερινό γιατί δεν της αρέσει;»
«τι να σου πω Λυδία μου, ούτε ο Γιώργος περίμενε ότι θα ερχόταν»
«Μελίνα αν είναι να έρθει εγώ τι να έρθω; Θα είστε δυο ζευγάρια, δεν ξέρω, δεν θα νιώθω και πολύ άνετα»
«Πας καλά ρε χαζό; Θα' ρθει η Ράνια και δεν θα' ρθεις εσύ; Άσε που κάτι πήρε το αυτί μου για έναν ξάδελφο της που είναι να έρθει»
«δεν ξέρω»
«Κόψε της βλακείες και ετοιμάσου. Έχω ήδη συνεννοηθεί με τον Στράτο να έρθει να σε πάρει με τη μηχανή. Θα σας βρούμε εκεί» είπε η κολλητή μου και έκλεισε το τηλέφωνο πριν φέρω περισσότερες αντιρρήσεις.
Σκέφτηκα να μην εμφανιστώ αλλά το μετάνιωσα. Με τον Γιώργο και την ξενέρωτη τη Ράνια τα είχα τι χρωστούσε ο καημένος ο Στράτος να με περιμένει σαν χαζός; Έτσι σηκώθηκα με βαριά καρδιά και μπήκα στο μπάνιο. Θα κρατούσα που θα κρατούσα το φανάρι τουλάχιστον ας ήμουν αξιοπρεπής.
Τελείωσα το μπάνιο μου φόρεσα το μπουρνούζι μου και βγήκα. Τύλιξα τα μαλλιά μου με μια πετσέτα και έπιασα να βαφτώ μέχρι να απορροφηθεί η περίσσια υγρασία.
Ήμουν από τις τυχερές που μου ταιριάζουν όλα τα χρώματα στο μακιγιάζ αλλά προτιμούσα τις γήινες αποχρώσεις. Ειδικά εκείνο το βράδυ όμως ήθελα κάτι πιο σκοτεινό. Έτσι επέλεξα αποχρώσεις του γκρι και του μαύρου στις σκιές μου, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό smokey look.
Πέρασα μια γερή δόση μάσκαρας και ξετύλιξα την πετσέτα από τα μαλλιά. Τα τίναξα και τα χτένισα με τα χέρια . πέρασα αρκετό αφρό κάνοντας τα να πέφτουν κυματιστά και ατημέλητα γύρω από τους ώμους μου ως τη μέση. Άγρια εμφάνιση ομολογώ. Τόσο άγρια όση και η διάθεση μου.
Μαύρο μεσάτο πουκάμισο, τζιν παντελόνι και μαύρες μπότες από πάνω ολοκλήρωσαν το ντύσιμο μου. Έριξα λίγο άρωμα και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη, δίνοντας συγχαρητήρια για τις επιλογές μου. Το αποτέλεσμα ήταν εκθαμβωτικό και καθόλου δεν θύμιζε την Λυδία.
Φόρεσα το μαύρο μου τζάκετ ακριβώς τη στιγμή που χτύπησε το κινητό μου. Μια ματιά στη φωτιζόμενη οθόνη μου αποκάλυψε ότι ήταν ο Στράτος. Πάτησα απόρριψη της κλήσης και βγήκα από το σπίτι. Ήταν ήδη απ' έξω με την μηχανή του.
YOU ARE READING
Να μ' αγκαλιάζεις-TYS_GR
RomanceΛυδία, Μελίνα, Γιώργος. Μια φιλία κι ένας έρωτας δοκιμάζονται. Περίληψη στο 1ο κεφάλαιο. Text copyright Ευαγγελία Κελαϊδή.Όλα τα δικαιώματα ειναι νομικα κατοχυρωμενα. Κανένα μέρος του κειμένου δεν μπορεί να αναπαραχθεί σε οποιαδήποτε μορφή ή οποιοδή...