Μόνο που εκείνος δεν με πήρε ποτέ. Προσπάθησα να τον βρω εγώ κάμποσες φορές. Του έστειλα και μερικά μηνύματα αλλά δεν βρήκα ανταπόκριση. Μίλησα με την Μελίνα, η οποία επιστρέφοντας εκείνο το βράδυ σπίτι, τον βρήκε να έχει πέσει σχεδόν σε κώμα ενώ βρωμούσε αλκοόλ, όπως μου είπε. Την επόμενη μέρα, όταν εκείνη ξύπνησε, ο Γιώργος ήταν εξαφανισμένος κι έτσι δεν μπόρεσε να μάθει τι είχε συμβεί. Δεν απαντούσε ούτε στις δικές της κλήσεις.
Θα περνούσαν δυο μέρες γεμάτες πόνο, πικρία, απογοήτευση πριν σκάσει στο κεφάλι μου η βόμβα!
Έφτιαχνα στο μυαλό μου πιθανά σενάρια προσπαθώντας να δικαιολογήσω την συμπεριφορά του. Μέχρι ότι είχε πέσει θύμα απαγωγής. Τίποτα όμως δεν με είχε προετοιμάσει για αυτό που θα άκουγα.
Βρισκόμουν στο μπάνιο κι άκουγα το κινητό μου να χτυπάει ασταμάτητα. Ο ήχος κλήσης ήταν το τραγούδι της σειράς τα φιλαράκια, πράγμα που μου έλεγε ότι με καλούσε το Μελινάκι. Βγήκα από την μπανιέρα και φόρεσα το μπουρνούζι μου. Τύλιξα μια πετσέτα στα μαλλιά μου και έτρεξα με αγωνία, να προλάβω την κλήση.
«Έλα» αποκρίθηκα.
«Μίλησες με το Γιώργο;» με ρώτησε.
«Όχι. Ακόμα δεν απαντάει στις κλήσεις μου. Εσύ;»
«Τον είδα» με ενημέρωσε.
«Και;»
«Κάτσε» πρόσταξε
«Τι;» απόρησα.
«Κάτσε σου λέω» επανέλαβε εκείνη.
«Μελίνα χάζεψες παιδί μου;» είπα, παρόλα αυτά έπραξα όπως μου ζήτησε.
«Κάτσε που σου λέω» είπε για πολλοστή φορά.
«Λέγε επιτέλους, έκατσα» αναφώνησα νιώθοντας την αγωνία να με τσακίζει.
«Η Ράνια είναι έγκυος» είπε και το τηλέφωνο έπεσε από τα χέρια μου. Κατέληξε στο πάτωμα και διαμελίστηκε.
Δευτερόλεπτα μετά άρχισε να χτυπάει το σταθερό μας. Ήξερα ότι καλούσε η Μελίνα αλλά δεν είχα το κουράγιο να πάω ως το σαλόνι και να πάρω το ασύρματο από την βάση του. Το μυαλό μου είχε κολλήσει στην τελευταία της φράση.
«Η Ράνια είναι έγκυος»
Τύλιξα το μπουρνούζι καλύτερα γύρω από το σώμα μου, έσφιξα την ζώνη και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Έκλεισα τα μάτια και ευχήθηκα να ήταν ένα κακό όνειρο. Ένας εφιάλτης που μόλις θα άνοιγα τα μάτια θα τελείωνε. Όμως δεν ήταν όνειρο κι εγώ δεν ήξερα πώς να το χειριστώ. Πιθανότατα ο Γιώργος και η Ράνια θα παντρεύονταν κι ήμουν υποχρεωμένη να τους βλέπω, σαν μια ευτυχισμένη οικογένεια εφόσον θα έκανα παρέα με τη Μελίνα.
Όλο αυτό παραήταν αρρωστημένο για να μπορέσω να το αντέξω. Στο κεφάλι μου, το μυαλό δούλευε αδιάκοπα ψάχνοντας λύσεις. Η καρδιά μου είχε κομματιαστεί. Η αξιοπρέπεια μου το ίδιο. Δεν είχα ιδέα τι έπρεπε να κάνω, όμως ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να βλέπω το Γιώργο με τη Ράνια και το παιδί τους. Πως θα κατάφερνα να γλιτώσω από αυτούς όταν η καλύτερη μου φίλη ήταν η αδελφή του;
Ορίστε ακόμα ένα επειδή το ζήτησαν η @ Ailda22 και η @ user80011425 (Έφη). Η Ράνια είναι έγκυος!! Το ξέρω αναμενόμενο και καθόλου πρωτότυπο ;-P !! Είναι όμως ένα σημαντικό σκαλοπάτι για την εξέλιξη της ιστορίας από' δω και πέρα!! Η Λυδία δεν θα αντέξει να τους βλέπει μαζί. Η κολλητή της είναι αδελφή του. Πως μπορεί να γλιτώσει χωρίς να επηρεαστεί η σχέση της με την φίλη της;;; Τι λέτε ότι θα γίνει στη συνέχεια;
YOU ARE READING
Να μ' αγκαλιάζεις-TYS_GR
RomanceΛυδία, Μελίνα, Γιώργος. Μια φιλία κι ένας έρωτας δοκιμάζονται. Περίληψη στο 1ο κεφάλαιο. Text copyright Ευαγγελία Κελαϊδή.Όλα τα δικαιώματα ειναι νομικα κατοχυρωμενα. Κανένα μέρος του κειμένου δεν μπορεί να αναπαραχθεί σε οποιαδήποτε μορφή ή οποιοδή...