Έμεινε για μισό λεπτό κοκαλωμένη στη θέση της κοιτάζοντας τον μην πιστεύοντας τι είχε μόλις ακούσει. Αμέσως μετά μου έριξε ένα βλέμμα που θα σκότωνε μέχρι κι ελέφαντα, κοπάνησε την πόρτα θυμωμένη κι έκατσε πίσω, σταυρώνοντας τα χέρια μπροστά στο στήθος της, χωρίς να βγάλει λέξη σε όλη τη διαδρομή.
«Σε πειράζει να βάλω μουσική;» ρώτησα.
«Όχι» αποκρίθηκε εκείνος.
Απλώσαμε ταυτόχρονα τα χέρια να ανοίξουμε το ραδιο-σιντί του αυτοκινήτου. Τα δάχτυλα μας έσμιξαν και νομίζω πως είδα σπίθες να πετάγονται φωτίζοντας το πρόσωπο του.«Συγνώμη» είπε βιαστηκά και έβαλε πάλι το χέρι στο τιμόνι σφίγγοντας του. Βάλε ότι θες.
Άνοιξα το ραδιόφωνο και άρχισα να σιγοτραγουδάω του στίχους του τραγουδιού που έπαιζε εκείνη την ώρα.
Ξαφνικά μπήκε και ο Γιώργος στο τραγούδι.
Γύρισα τον κοίταξα και έλιωσα με το χαμόγελο που μου χάρισε. Γέλασα και αρχίσαμε να τραγουδάμε μαζί έχοντας ξεχάσει εντελώς την κοπέλα στο πίσω κάθισμα.
«Ω κλείστε το επιτέλους», φώναξε εκνευρισμένη κόβοντας στη μέση το τραγούδι που τόσο πολύ άρεσε και στους δυο μας.
Μετά από αυτό παραμείναμε σιωπηλοί και οι τρείς μέχρι που φτάσαμε στο Νυχτερινό. Συναντήσαμε την Μελίνα και τον Στράτο στο γωνιακό τραπεζάκι που φροντίζαμε να κλείνουμε κάθε φορά.
«Άντε βρε παιδιά αργήσατε και κοντεύει να αρχίσει. Δεν θα προλάβουμε να διαλέξουμε κομμάτια. Ήδη τα καλά τα έχουν καπαρώσει», είπε το Μελινάκι απογοητευμένη.
«Συγνώμη μας καθυστέρησε η Ράνια» είπε ο Γιώργος χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις . Η Μελίνα με κοίταξε όλο νόημα κι εγώ τις έκανα νόημα αργότερα. Ε, όλο και κάποια ώρα θα ξεκλέβαμε για να πάμε τουαλέτα οπότε θα την ενημέρωνα για τα σχετικά.
«Για να δω τι τραγούδια έχει σήμερα" ζήτησα παίρνοντας τη λίστα.
Ο Γιώργος έσκυψε από πάνω μου, σχεδόν ακουμπώντας στον ώμο μου. Κράτησα την αναπνοή μου και αντιστάθηκα, με δυσκολία ομολογώ , να μην γυρίσω το κεφάλι και τον φιλήσω. Το άρωμα του και η καυτή του ανάσα, τόσο κοντά μου, δεν με άφηναν συγκεντρωθώ για να επιλέξω τι θα τραγουδούσα.
«Θέλεις να το πούμε μαζί ; » άκουσα τον Γιώργο να λέει αναφερόμενος σε ένα τραγούδι της λίστας που κρατούσε . Περίμενα την Ράνια να απαντήσει και όσο η απάντηση δεν ερχόταν σήκωσα το βλέμμα και είδα όλη τη παρέα να με κοιτάει. Όπα κάτι έχασα.. Γύρισα και κοίταξα τον Γιώργο που με κοιτούσε.
YOU ARE READING
Να μ' αγκαλιάζεις-TYS_GR
RomanceΛυδία, Μελίνα, Γιώργος. Μια φιλία κι ένας έρωτας δοκιμάζονται. Περίληψη στο 1ο κεφάλαιο. Text copyright Ευαγγελία Κελαϊδή.Όλα τα δικαιώματα ειναι νομικα κατοχυρωμενα. Κανένα μέρος του κειμένου δεν μπορεί να αναπαραχθεί σε οποιαδήποτε μορφή ή οποιοδή...