«Ο πατέρας μου» είπε η κοπέλα και κοιταχτήκαμε με τον Χάρη έχοντας μείνει άναυδοι...
Περάσαμε στο σαλόνι όπου το ζευγάρι έκατσε στον μικρό μου καναπέ κι εγώ στην τεράστια μαξιλάρα που είχα στο πάτωμα. Η Γιώτα παρέμενε ταραγμένη και φοβισμένη. Έκλαιγε απαρηγόρητη στην αγκαλιά του Χάρη. Της έφτιαξα ένα τσάι και απλά περιμέναμε να ηρεμήσει. Τελικά αρκετή ώρα μετά σταμάτησε το κλάμα και μας κοίταξε αμήχανη.
«Θέλεις να μου πεις τι έγινε;» ρώτησε ο Χάρης.
«Εμένα με συγχωρείτε, λέω να σας αφήσω μόνους να τα πείτε» είπα και έκανα να σηκωθώ.
«Μη φεύγεις Λυδία δεν υπάρχει λόγος» με σταμάτησε η Γιώτα.
«Γιώτα σε χτύπησε ο πατέρας σου;» ρώτησε ο Χάρης για να επιβεβαιώσει αυτό που είχε ακούσει.
«Ναι» είπε εκείνη και είδα τον φίλο μου να σφίγγει τις γροθιές του, ενώ οι φλέβες στους κροτάφους του, φούσκωναν επικίνδυνα. Η στιγμή ήταν ιδιαίτερα δύσκολη. Δεν ήξερα αν έπρεπε να ρωτήσω κάτι. Η ψυχολογική κατάσταση της Γιώτας ήταν εμφανώς εύθραυστη. Ομολογώ ότι με φόβιζε και η στάση του χάρη. Σαν να προσπαθούσε να συγκρατηθεί και φοβόμουν το ξέσπασμα του.
«Κάποιος από το νησί μας είδε» είπε τελικά η Γιώτα σπάζοντας την σιωπή. «Πήγε στον πατέρα μου και του είπε τα χειρότερα. Στάθηκε κυρίως στην εμφάνιση σου βλέπεις ο καλοθελητής. Πριν λίγο ήρθε ήρθε χωρίς να με έχει ενημερώσει και μου ζήτησε να μαζέψω τα πράγματα μου και να τον ακολουθήσω πίσω. Με πίεζε να του πω ότι θα ξεκόψω μαζί σου διαφορετικά δεν θα ξαναγυρνούσα στη σχολή» η φωνή της έσπασε και άρχισε να κλαίει. «Εξοργίστηκε όταν του είπα ότι σε αγαπάω και πως δεν σκοπεύω να σε αφήσω και άρχισε να με χτυπάει» κατέληξε με σβησμένη φωνή. Ο φίλος μου πετάχτηκε από τον καναπέ έξαλλος.
«Θα τον σκοτώσω τον μπάσταρδο. Θα τον πνίξω που τόλμησε να σε απλώσε χέρι πάνω σου» ούρλιαζε και έτρεξε προς την πόρτα. Η κραυγή της Γιώτας τον σταμάτησε.
«Σε παρακαλώ μη πας. Αν σου κάνει κακό θα τρελαθώ, σε ικετεύω μείνε μαζί μου» είπε κι εκείνος σαν να συνήλθε επέστρεψε στο πλευρό της.
«Εντάξει μωρό μου ηρέμησε. Θα την βρούμε τη λύση, μόνο ηρέμησε» έλεγε και την χάιδευε ενώ έδινε μικρά φιλιά στα μαλλιά της.
«Θέλω να μου υποσχεθείς ότι δεν θα πας να τον βρεις.» ικέτευσε εκείνη.
«Γιώτα δεν...»
YOU ARE READING
Να μ' αγκαλιάζεις-TYS_GR
RomanceΛυδία, Μελίνα, Γιώργος. Μια φιλία κι ένας έρωτας δοκιμάζονται. Περίληψη στο 1ο κεφάλαιο. Text copyright Ευαγγελία Κελαϊδή.Όλα τα δικαιώματα ειναι νομικα κατοχυρωμενα. Κανένα μέρος του κειμένου δεν μπορεί να αναπαραχθεί σε οποιαδήποτε μορφή ή οποιοδή...