«Ράνια;»
«Γνωρίζεστε;» ρωτήστε ο υπεύθυνος κι εκείνη τα έχασε.
«Όχι δεν...»
«Φυσικά και γνωριζόμαστε.» απάντησε ο Γιώργος θέτοντας τον εαυτό του σε ετοιμότητα. «Δεν πιστεύω να έχεις καμία σχέση με όλο αυτό το μπλέξιμο.» φώναξε και την έπιασε από το χέρι ταρακουνώντας την.
«Τι λες; Έχεις τρελαθεί; Ποιο μπλέξιμο;» έλεγε εκείνη.
«Σας παρακαλώ περάστε στο γραφείο μου να μιλήσουμε.» ζήτησε ο κύριος Δέλτας. «Κι εσείς δεσποινίς Ράνια.» είπε αυστηρά και την υποχρέωσε να μας ακολουθήσει. Εγώ είχα σαστίσει. Προσπαθούσα να θέσω υπό έλεγχο της σκέψεις μου που καλπάζανε. Ο Γιώργος έβραζε από θυμό. Η Ράνια με κοιτούσε με βλέμμα που γυάλισε και έσταζε κακία. Ο υπεύθυνος της κλινικής μας κοιτούσε εναλλάξ.
«Μπορείτε να μου εξηγήσετε από που γνωρίζεστε;» ζήτησε να μάθει και ο Γιώργος του απάντησε λέγοντας πως ήταν η Ράνια ήταν η πρώην σύζυγος του.
«Ζήλευε και μισούσε την Λυδία. Δεν θα με εξέπληττε αν μάθαινα ότι αυτή κρύβεται πίσω από όλα αυτά»
Ο άντρας στράφηκε στην κοπέλα μπροστά του.
«Ράνια ξέρεις πως το τελευταίο καιρό διαπιστώθηκε πρόβλημα με τις εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν το διάστημα που έγινε και η εξέταση της κυρίας Σαββοπούλου. Φαντάζομαι πως κι εσύ ακόμα καταλαβαίνεις, πως αδυνατώ να αποδώσω το μπλέξιμο σε τυχαίο γεγονός, μετά τα όσα έμαθα. Έχεις κάτι να πει;» ζήτησε να την ακούσει.
Είδα το πρόσωπο της να κοκκινίζει, τα μάτια της να πετάγονται από τις κόγχες. Άρπαξε τον ασημένιο χαρτοκόπτη από το γραφείο και χίμηξε κατά πάνω μου.
«Καταραμένη έπρεπε να πεθάνεις. Να πάρεις τα αποτελέσματα και να αυτοκτονήσεις. Να σκάσεις από την θλίψη, αλλά εσύ είσαι ακόμα εδώ.» Ο Γιώργος πρόλαβε να σταματήσει το χέρι της στον αέρα. Μαζί με τον υπεύθυνο της κλινικής της αφόπλισαν και ο δεύτερος ειδοποίησε την ασφάλεια να έρθει και να την πάρει.
«Καταραμένη. Εσύ φταις. Εσύ φταις για όλα.»
Είχα ταραχτεί από το ξέσπασμα της. Ο Γιώργος με κρατούσε και μου ψιθύρισε ότι όλα τελείωσαν. Ο Δέλτας τα είχε χαμένα και δεν ήξερε τι να πει. Μου ζήτησε να επαναλάβω τις εξετάσεις προληπτικά αν και απ' ότι είχαμε όλοι καταλάβει, η Ράνια ήταν εκείνη που είχε μπερδέψει τις εξετάσεις. Δεν μπορούσα να βγάλω την ερώτηση από το μυαλό μου. Γιατί; Γιατί να κάνει κάτι τέτοιο; Είχαν περάσει τόσα χρόνια από τότε που χώρισε. Δεν σκέφτηκε το παιδί της;
ESTÁS LEYENDO
Να μ' αγκαλιάζεις-TYS_GR
RomanceΛυδία, Μελίνα, Γιώργος. Μια φιλία κι ένας έρωτας δοκιμάζονται. Περίληψη στο 1ο κεφάλαιο. Text copyright Ευαγγελία Κελαϊδή.Όλα τα δικαιώματα ειναι νομικα κατοχυρωμενα. Κανένα μέρος του κειμένου δεν μπορεί να αναπαραχθεί σε οποιαδήποτε μορφή ή οποιοδή...