Saras perspektiv:
När killarna har uppträt klart var det sjukt mycket folk där!
Killarna kommer mot oss med stora leende på läpparna.
"Ni var fantastiska!" Sa jag till dem.
Dom skrattade glatt. Just när Omar skulle säga nå kommer alla fans mot oss! Daff rycker snabbt med oss mot några vakter. Vakterna gick framför oss och stoppade alla fans som komm imot oss.
Daff drog med oss till en stor svart bil.
När vi var påväg mot bilen så följde massa fans efter oss. Dom drog i mig, i håret i kläderna. Jag trodde jag skulle rivas itur. När vi äntligen kom in i bilen pustade alla ut.
"Fansen är inte kloka" sa Daff.
Vi andra nickade instämmande.
Jag kände på mitt hår, det värker fortfarande efter alla fans har dragit i det.
Fansen står fortfarande utanför bilen och bankar.
"Vi kör hem er" sa Daff.
"Men vänta, våra moppar då?!" Sa Oscar & Ogge samtidigt.
"Lugna er, ni får hämta dom sen" sa Daff och skakade på huvudet.
Ogge & Oscar suckade.
Omar tittade på mig med ett leende, jag och han höll varann i hand när Daff körde hem oss.
När Daff skörde in vid mitt hus så klev Omar också av. Han följde mig till dörren.
"Vi ses imorgon" sa jag glatt och skulle just öppna dörren och gå in när Omar tog tag i min arm.
Jag tittade frågande på honom. Han tog ett djupt andetag sen sa han:
"Ehm.. Sara jag undra om du vill... gå på en... dejt med mig..?" Sa han och tyst.
Jag blev chokad, tycker Omar om mig?
Han tittade på mig och jag märkte att jag fortfarande inte ha svarat, just när jag skulle svara sa han.
"Förlåt det var ett misstag.." sa han och vände sig om och började gå.
Jag sprang efter honom och tag i hans handled.
"Omar... ja jag vill" sa jag och tittade in i hans ögon.
Han såg först chokad ut men sen blev han så glad så han lyfte upp mig och snura runt mig.
Jag skrattade bara.
När han har satt ner mig igen så tittade vi på varann.
Försiktigt kom han närmare mig. Och plötsligt var våra läppar bara 1 milimeter från varann.
Sen kysste han mig sakta, Det pirrade i hella magen.
När vi släppte kyssen gav Omar mig världens finaste leende.
"Vi ses imorgon" sa jag och gav en kram till honom.
Vi stod och kramades flera minuter.. men iallafall😄
Just när jag skulle gå till baka till mitt hus sa Omar:
"Kan jag kalla dig för min flickvän?" Frågade han.
"Alltid" sa jag glatt och kastade en släng kyss till honom.
Han skrattade bara, sen gick jag hem.Jag kände mig alldeles varm inuti mig, och det pirrade i hella mig.
Är det så här det känns när man blir kär? Isåfall är jag jätte kär.Förlåt för kort kapitel😯😔
Bye😜
YOU ARE READING
Do you Remember Me? O.R
FanfictionVad händer när man träffar sin gammla barndoms vän, som man inte har sett på 2 år? Och vad händer när mer en bara vänskap kommer emellan dem? Det kommer bli STORA problem. // Inte den bästa boken jag har skrivit, eftersom den var den första jag skre...