Omars perspektiv:
"Vi börjar om 3-2-1 Nu!" Sa Kat.
Då var kamran igång.
"Hej The Fooo, hur mår ni?" Frågar intervjuaren glatt.
"Bra" sa vi alla glatt tbx.
"Har ni nån ny musik på gång?"
Jag och killarna nickar och ler ett lurigt leende.
Sen fortsätter alla frågor, och det är riktigt kul. Vi får göra massa galna saker. Det var jätte kul. Hella tiden satt Sara bakom kameran med ett leende på läpparna.Saras perspektiv:
"Så killar till sista frågan" sa kvinnan som var intervjuaren.
Killarna hade gjort en massa roliga grejer osv. Jag hade kul hella tiden.
Nu hade vi kommit till sista frågan.
"Ni har säkert fått höra den här frågan förr men ändå, är ni singel?"
"Jepp" sa Ogge.
"Ja" sa Oscar.
"Nej" sa Felix eftersom han var ihop med Lovisa.
Och till sist var det Omar.
"Nope, jag är ihop med världens bästa tjej. Sara kom" säger Omar glatt och vinkar mot mig.What!? Jag stirrar chokat mot Kat.
Hon har bara ett lurigt leende på läpparna, hon buffar mig mot killarna.
Jag går sakta fram till soffan där killarna sitter och sätter mig i Omars knä.
"Hej Sara" säger intervjuaren snällt.
"Hej" säger jag tyst med ett litet leende.
"Är du lycklig som får ha Omar till din kille?" Frågar hon glatt.
Jag nickar ivrigt.
"Såklart jag är, han är den bästa killen i världen" sa jag lyckligt och tittade på Omar.
Han lyser upp i ett leende och kysser mig på kinden.
"Okej nu säger vi hejdå till alla. Och innan jag glömmer det, hade inte ni en överaskning till era fans?" Säger intervjuaren.
Killarna nickar och jag kollar oförstående på dem.
"Innan vi säger hejdå så vill vi berätta att vi ska ha en turne över nästan hella sverige senare i höst" säger Ogge glatt.
"Hejdå alla fans! We love you!" Säger dom alla i kör och sen stängs video kameran av.
Jag ställer mig direkt upp från Omars knä. Dom andra kollar undrande på mig.
"Varför berättade ni inte tidigare?" Frågar jag och kollar på dem.
"Vi ville att det skulle bli en överaskning" säger Omar glatt.
"Blev du inte glad..?" Säger han försiktigt efter åt när han märker att jag inte ler.
Jag skakar på huvudet.
"Det är en stor grej! Att resa över hella sverige, jag skulle villa ha vetat det, och inte få reda på det på nån intervju" säger jag och lägger armarna i kors.
"Men vi trodde du skulle bli glad" försöker Felix.
"Men jag vill veta om såna saker. Att resa över hella sverige, det är stort!" Säger jag och märker att jag börjar bli svag på rösten.
"Så vill du inte följa med..?" Säger plötsligt Omar tyst och vänder blicken mot mig.
Då kommer första tåren.
"Jag vet inte..." säger jag och fler tårar börja rinna ner. Jag väntar inte på deras svar utan vänder mig om och börjar gå ut ur studion.När jag öppnar dörren ut från studion, Står flera fans där.
Jag är svart under ögonen för att mascaran har runnit efter några tårar.
Alla ropar och frågar efter killarna men jag tränger mig bara förbi alla fans. Sen börjar jag springa hem mot mig. Jag kan inte springa till Omars lägenhet eftersom jag vill vara för mig själv.När jag öppnar dörren till mitt gamla hem är det helt tyst. Men vad förväntar jag mig? Att mamma kommer ut ur köket och kramar om mig?
Jag går in till mitt gamla sovrum, jag sätter mig på golvet mot väggen och drar upp benen till hackan.Jag kan inte fatta att dom gjorde så att jag fick reda på det genom internvjun.
Dom ville säkert bara vara snälla och överraska mig. Men det är en stor grej att resa över hella sverige. Och efter allt som hänt i Göteborg så vet jag inte om jag vill följa med. Jag tappade nästan bort mig där, och vad skulle jag ha gjort då? Tänk om det är enu galnare fans i andra städer?
FAN jag vet inte vad jag vill.
Jag börjar snyfta tyst, och ett par tårar rinner ner för ögonen.
Sen börjar jag tänka på mamma, hon gick bort bara för 1 vecka sen. Då kommer det fler tårar.
Fuck this life!
Tänker jag och slår med handen in i väggen. Det tar ont i hella knyt näven.
Nu ligger jag på golvet och gråter. Fan vad ska jag göra.1-2 timmar senare:
Jag hade visst halft somnat på golvet eftersom nån knackar på dörren.
Jag sätter mig ordentligt och torkar snabbt bort alla tårar.
"Kom in" säger jag tyst.
När personen kliver in i rummet förväntar jag mig att det är Omar, men det är det inte..Kan bli lite dålig uppdatering den här veckan, jag har mycket prov.
Men jag ska försöka att lägga upp en del per dag.
Bye😘 //Jennifer//
YOU ARE READING
Do you Remember Me? O.R
FanfictionVad händer när man träffar sin gammla barndoms vän, som man inte har sett på 2 år? Och vad händer när mer en bara vänskap kommer emellan dem? Det kommer bli STORA problem. // Inte den bästa boken jag har skrivit, eftersom den var den första jag skre...