Czym jest depresja? Brakiem uczuć? Nieradzenie sobie ze sobą? Smutkiem? Przygnębieniem? Czy może jednak są uczucia, tylko nie możemy sobie z nimi poradzić, tak? Wyrywanie z siebie cząstek ciała. Łapanie się za głowę i głośne krzyki, żeby się uwolnic od czegoś, co nie chce nas ani na trochę opuścić. Napady płaczu; agresja; płacze bez przyczyny (a może jest przyczyna?); rzucanie rzeczami; egoizm; zmęczenie; brak snu; psucie relacji z bliskimi osobami i tak dalej i tak dalej.
Nie masz siły na nic. Najprostsze czynności sprawiają Ci ogromną trudność. Noszenie uśmiechu jest dla Ciebie trudne. Gnijesz w tym łóżku i nic nie robisz. Kompletnie nic. Gnijesz. Umierasz. Umierasz w środku. Chcesz nie czuć nic. Pozbyć się bólu. Bo tak jest prościej. Bo tak jest łatwiej. Lepiej odpuścić.
Budzisz się jak co ranek i chcesz znowu zasnąć. Sen to Twoje jedyne ukojenie.
W Twojej głowie są takie myśli, że zaczynasz w nie wierzysz. Żyjesz z tym.
Nikt nie może Ci pomóc, bo nikt nie potrafi Cię zrozumieć. Jesteś sam. Zamykasz się w sobie. Milczysz. Chcesz siebie ranić, żeby załagodzić rany wewnętrzne. Ale to nic nie daje.
Myślisz, że jest lepiej, ale Ty znowu się mylisz.Czy jesteś szalony? Jesteś? Masz coś z głową? Jesteś szalony.
Tornado w Twojej głowie. Znowu nie śpisz. Oj! Nie ładnie. Gadanie słów w formie żartów, ale Ty wiesz, że mówisz prawdę. Ale oni i tak się śmieją.
Niewiedza ludzi. Ludzie są głupcami. Tak? Nie? Czy ja coś wiem? Wszystko jest głupie i beznadziejne.Nadzieja. Nadzieja matką głupich!
O NIE
Byłam głupia.
Chwileczkę... ja nadal jestem głupia. Och! Och, nadziejo! Czemu ty mi to robisz? Och, nadziejo! Czemu ty nam to robisz?
Modlę się. Modlę się o różne rzeczy. Często też przepraszam. Codziennie robie złe rzeczy. Przepraszam. Przepraszam.
Robię z siebie idiotkę. Piszę do ludzi, których nie znam. Wyżalam się. Oni mają swoje problemy.
Idiotka.
Depresja. Presja. Presja? O. ja. cie. nie. moge.
Chce stąd wyjść. Nie chce tej durnej szkoły. Dajcie mi wolność, której nie mam.
Dajcie mi spokój.
Dajcie mi szczęście.