HANGİ VAROLUŞ KARAKTERİSİN?
Sadece ilk kitapta kendi bölümleri olan (Yeliz hariç) karakterlere yer verilmiştir.
1- Haberlerde yakında dünyaya büyük bir göktaşının düşeceği söyleniyor, bu felaket dinozorların soyunu getirenle neredeyse birebir benzer. İlk vereceğin tepki ne olurdu?
a- Zaten bir sürü derdim var, bir de dünyayı mı düşüneceğim? Tabi ki!
b- Bu durumda birisinin insanları yönlendirmesi gerekebilir, benim gibi birisinin...
c- Bir göktaşı düşsün de bakarız.
d- Sığınacak bir kapı elbette bulunur.
e- Şimdi birlik zamanı...
f- Sevdiklerimizden ayrılmayalım da gerisi hallolur.
g- Önce bu haberin gerçekliği nedir, araştırmak lazım.
2- Beklenen felaket gerçekleşti, kapkaranlık bir duman gökyüzünü kapladığından güneşsiz kaldınız. İlk ne yapardın?
a- Önce bir mahsur kaldığımız binadan çıkalım da, kimler sağ görelim.
b- İnsanların bir araya toplanmasını ve beni dinlemelerini sağlamalıyım.
c- Kişisel eşyalarımı bulmadan bir yere ayrılmam.
d- Nerede çokluk orada ben.
e- İnsanlara birilerinin öncülük etmesini beklerim.
f- Tüm aile bir arada mı, sağ baştan say.
g- Göktaşı nereye düştü ki acaba?
3- Ailenden birisinin hiç geçmeyen kara duman yüzünden sağlığı bozulmaya başladı. Elinde yardımcı olacak bir ilaç da yok. Ne yapabilirsin?
a- Şehirde ilaçların olabileceği her yere girerim, hiç acımam.
b- Şehirde ilaçların olabileceği her yere insanların gitmesini emrederim.
c- Şehirde ilaçların olabileceği yerler hakkında birilerine danışırım.
d- Şehirde ilaçların olabileceği yerlere gizlice girmeye çalışırım.
e- İşte bu yüzden birlik olalım diye boşuna demedim, birisinde ilaç vardır illa.
f- İyi birisi bize ilaç verir, yoksa da bulur. Benim inancım var.
g- Yanından ayrılmayayım diye numara yapıyor olabilir, gerçekten hasta mı bir bakalım.
4- Kendi topluluğunu kurmuş ve o toprakların sahibi olan bir diktatörün eline düştün, onun esiri olarak evinde sana verilecek kararı bekliyorsun. Ne yapacaksın?
a- Burada durmamı hiçbir güç sağlayamaz, gerekirse kan döker gene kaçarım.
b- Orasını zaten ben kurmuşumdur, topraklar da bana ait. Diktatör olduğum da yok!
c- Beni öldürecek hali yok ya, en fazla sürgün yerim. Ne de olsa alışkınım buna.
d- Bir bakmışsın diktatör dediğin adamın sağ kolu olmuşum, demedi deme.
e- Bu tür kötü olaylar her an başımıza gelebilir diye zaten bir arada durmamız şart diyorum.
f- Onun kötü birisi olduğuna inanmıyorum, iyi biri olmasa neden insanları bir araya getirsin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varoluş
Science FictionMacera, gerilim ve beklenmedik sürprizlerle bezeli bir hikayenin derinliklerine girmeye hazır olun. Türkiye'de pek fazla görülmeyen yerli post-apokaliptik romanlara olan açlığınızı bastıracak ve gerçekte dünyamızda böylesi bir felaket olduğunda nele...