Part 5.

525 30 1
                                    

💎p.o.v. Gwenn💎

Ik krijg een bericht van Louis als ik net thuis ben van school. 'Zaterdag avond feest vanaf 10 uur. Neem vrienden mee😉' ik lach en stuur hem dan dat ik aanwezig ben. Louis word zondag 18 dus het was te verwachten dat er een feestje aan zat te komen. Niall een beetje kennende komt hij ook wel maar toch stuur ik hem voor de zekerheid een appje met de vraag of hij ook gaat. Ik ben niet zo'n persoon die niet zonder iemand naar zulke dingen kan gaan, ik heb net zoveel lol als ik alleen ga, nouja niet zoveel als dat ik met Niall erbij ga maar ook dan heb ik nog gewoon lol.

'Tuurlijk ga ik. Heb al lang geen 'spannende' ervaringen gehad😏' ik moet lachen door Niall's berichtje. Af en toe is hij echt zo'n player maar ik heb hem wel verteld dat zodra hij het doet zonder respect te hebben voor de meisjes er dingen gaan gebeuren die hij niet leuk vind.

Niall is zoals je waarschijnlijk zelf ook wel kon bedenken dus niet meer maagd en zit met smacht te wachten op de dag dat ik niet meer maagd ben. Hij zou me nooit dwingen, en hij zou het zelf ook nooit met mij doen -thank god, maar hij verteld me wel altijd wat voor genot ik allemaal mis, waardoor ik wel steeds nieuwsgieriger word

Als ik de woonkamer binnen loop zie ik Thomas en Nina op de bank zitten te zoenen. En niet gewoon een kusje of een wat kleinere zoen, nee echt een full out zoen met aanraken en al. Grote kans dat ze dachten dat je nog wel even tijd alleen zouden hebben.

Ik maak een kuchend geluidje en zie ze allebei schrikken. Zodra ze me zien krijgen ze allebei een rood hoofd waardoor ik begin te lachen. "Ik heb er geen probleem mee hoor. Maar doe het even op je kamer waar je wat privacy hebt" lach ik naar Thomas. Ik zie hem knikken en opstaan terwijl hij zijn hand naar Nina uitsteekt om haar omhoog te helpen.

Ik ga op de bank zitten en pak mijn laptop erbij om serie te kijken, ik heb nu gewoon totaal geen zin in huiswerk. Ik start The Originals op en begin aflevering na aflevering te kijken en voel hoe na 2 afleveringen de vermoeidheid het van me overneemt.

Ik word wakker door iemand die aan mijn schouders schud. Langzaam doe ik mijn ogen open en zie ik daar Thomas voor me staan. Ik vraag me eigenlijk af of Thomas en Nina al wat hebben, ik heb namelijk nog niet gehoord dat het officieel of zoiets dergelijks is. Hij kijkt me een beetje glazig aan waardoor ik rechtop ga zitten.

"wat is er Thomas?" ik zie hem diep zuchten en dan naast me zitten. "Ik weet niet wat ik moet doen" Ik kijk hem vragend aan, Thomas begrijpt de hint en praat door. "Ik ben zo verliefd op Nina, ik weet niet wat het is of wat ze met me doet maar ik kan niet, niet meer aan haar denken, heel mijn hoofd slaat op hol als ik aan haar denk. Ik wil alleen niet dat ik afgewezen word, ik wil niet dat het blijft bij zo'n prulle schoolliefde of hoe je dat ook noemt. Het voelt alsof ze voor me bestemd is ofzo" Ik zie hoe hij zijn hoofd in zijn handen legt en krijg een beetje medelijden met hem, maar wil ook wel eerlijk tegen hem zijn. Het is zijn eerste liefde maar grote kans dat het wel stukloopt en al helemaal omdat ze allebei nog zo jong zijn.

"Of ze verliefd is op jou moet je zelf toch echt achterkomen, dat kan niemand anders voor je doen. Je zit niet meer op de basisschool dat je je vrienden er even op af kon sturen om te vragen. Maar wat je wel in je hoofd moet houden, hoe leuk je haar ook vind 'houden van' is sowieso een groot woord dus dat moet je nog even aankijken, maar hou er natuurlijk ook rekening mee dat het grote kans voor jullie beide jullie eerste echte relatie word om het zo maar te noemen, en het is zelden dat als je zo jong je eerste echte relatie hebt dat het dan voor altijd blijft, dat is echt best zeldzaam. En ik wil niet je hoop omhoog halen dat het voor altijd kan zijn want je moet gewoon ook realistisch zijn en ik weet dat het hard klinkt en dat het misschien pijn doet maar ik ga niet voor je liegen zodat je je beter voelt dat weet jij ook." Ik zie Thomas knikken en op zijn nagels bijten.

"Maar.....maar wat nou als ze mij niet leuk vind? Me alleen maar gebruikt om dingen te ondervinden ofzo?" Een groot voordeel van Thomas, hij denkt heel realistisch, soms moet je hem er even op wijzen dat hij realistisch moet denken, maar zodra je dat doet dan is Thomas weer zijn eigen persoontje die bij bijna alles realistisch denkt.

"Als zij je niet leuk vind moet je dat accepteren, maar je moet je dan niet als een of andere pop voor haar en jouw ondervindingen laten gebruiken. Want jij heb er gevoelens bij, dus bij jou gaat het dan betekenis hebben en dan ga je weer hoop creëren dus dat moet je gewoon niet doen." Ik zucht en hoor hem dingen in zichzelf mompelen.

"Het komt allemaal wel goed broertje" Ik trek hem in een knuffel en hoor hem zacht zeggen 'ik hoop het' ik denk dat het niet de bedoeling was dat ik dat hoorde, maar dat gaat niet zo makkelijk als hij met zijn mond zo dicht bij mijn oor zit.

Ik hoor mijn ouders thuiskomen en het begint weer als een normale avond in ons huis. Thomas bedankt me nog voordat hij naar zijn kamer gaat en ik kijk even op mijn telefoon waar ik zie dat ik veel gemiste berichtjes heb van Niall. Mijn ouders begroet ik en ga dan gezellig met mijn moeder het eten voor vanavond klaarmaken, niets speciaals en dat is wel iets wat ik mis. Het is allemaal zo standaard, ik mis een beetje spanning.

Ik wil gewoon avontuur in mijn leven en nu is dat bijna niets. Er zijn wel leuke dingen in mijn leven en het is niet dat ik mijn leven haat of zoiets dergelijks het is alleen vooral dat ik wat meer wil, iets opvallends, iets waar mensen op een goeie manier over gaan praten. Normaal als mensen over je praten is het een roddel en dat is vaak niet leuk, maar ik wil gewoon iets wat me een goeie naam geeft en waardoor er iets spannends in mijn leven gebeurt, en ik weet dat dat misschien heel erg stom klinkt maar ik weet ook niet hoe het komt dat ik zoiets wil maar het zit gewoon in mijn hoofd.

Ik wil gewoon eigenlijk zo'n persoon zijn waar er in geschiedenis boeken of in een ander boek gesproken word. Misschien bekend staan als het meisje dat die redde, of het meisje dat haar of hem hielp waardoor hij nu nog gewoon alles kan doen. Misschien moet ik me gaan verdiepen in iets waardoor ik daarin kan uitblinken, maar hoe dan ook. Ik wil gewoon een klein beetje spanning, iets meer dan dat ik nu heb maar dat is toch echt moeilijker dan dat ik had verwacht.

Letters || H. S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu